28 april 2024, 21:09:12

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

sabine

Hoi Kim,

Het was erg leuk om je boekje bij te lezen ;D Zo te lezen vermaak jij je wel ;)
Erg leuk voor je, geniet er maar van!

Liefs Sabine

B87

Hey Kimm!!

Hoe is het met de birds?? :D
En met jou en die lekkere man, nog aan het daten? ;)

:-* Brigith


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Romy

Hoi Kim

Zo te lezen loop jij momenteel op wolkjes  ;D
Gelukkig gaat het al iets beter met je kat. Is ze nu helemaal hersteld?

Alles goed met je viertal?

Groetjes
Romy

Peggy

Hoi hoi Kim ,  hoe is het hier ?

Fijn dat het weer beter gaat met je kat.

en dat het goed gaat in de liefde  :D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Hoi hoi

Peggy weet meer dan ons ??  ::)

Vertel vertel !!  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Wat blijft het hier stil in het boekje. Waar is Kimm gebleven? Ach ja, de man gaat vóór het forum........

of zou ze het gewoon erg druk hebben met d'r opleiding? Arme valkjes......

                                     ;D   ;D   ;D         ;D

Kimm

haha, hoi,

hier gaat het goed hoor. als ik naar school ben geweest, dan ben ik zo moe dat ik helemaal nergens geen zin meer in heb sávonds.
nu ben ik wakker, omdat er net paniek in de kooien was. het gaat goed, alleen asha bloed een beetje. ik ben nu dus klaar wakker :-X
en happy zit nu tegen mij te brabbelen ;D
over mijn liefde weet ik het allemaal nog niet of dat wel goed zit. dat moet ik even uitvissen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

20 augustus 2009, 10:28:59 #5227 Last Edit: 20 augustus 2009, 11:07:08 by Caroline
Ach, balen paniek, hier eergisteren nacht ook.  :-\

Door mijn schuld .... buitenverlichting aangelaten i.p.v. het nachtlampje voor de valkjes.  :-[

En je liefde .... tuurlijk heeft zoiets tijd nodig, een verliefdheidje en een paar leuke daagjes is nog veel te weinig om te spreken over een grote liefde.  ;)

Gewoon lekker genieten van wat er op je pad komt en kijken wat dit met je gevoel doet.

Liefs Caroline

PS. ik was pas op hyves aan het neuzen, ben daar niet zo actief  ;) maar kwam hele leuke foto's van jou en je broertje tegen, wat lief zijn jullie saampies.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Kimm..wil het allemaal een beetje lukken met je opleiding?

hé getsie..paniek is altijd balen.

en ach de liefde.. ;D wie weet hoe het allemaal verder verloopt.

gr Gerdy

Peggy

Citaat van: *Yvon op 19 augustus 2009, 23:17:01
Hoi hoi

Peggy weet meer dan ons ??  ::) Ik weet het ook niet hoor..ik las gewoon dat haar date gezellie was  ;D
 
Vertel vertel !!  ;D

Groetjesssss Yvon




Balen hè wanneer er paniek is geweest..ik vind dat ook altijd zo vervelend.Gelukkig viel het allemaal mee wb de schade.

watvoor opleiding ben je trouwens aan het doen Kim?
of heb ik dat al eens gevraagd  ???

enne wat betreft ''de liefde'',  zoiets heeft altijd tijd nodig..en je hoeft je ook voor niemand te haasten. als je maar lol hebt  :D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Hermien

Ik begrijp het hoor, Kim. Werken, leren, werken, leren, valkjesgezin op orde houden, werken, leren. Daar wordt een mens best moe van. Wat je liefde betreft, dat heeft inderdaad tijd nodig, maar ik denk ook wel dat je het snel genoeg merken zult of die echte 'klik' daar is, hè? Geniet er in ieder geval maar van.

Jammer van de paniek in de kooi. Altijd vervelend, want je kunt er zo weinig aan doen! Alleen je valkjes met rustig toespreken proberen weer snel op hun gemak te krijgen.

Dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

                              :-*   :-*   :-*                :-*

Kimm

hoi caroline,

dank je wel ;)  :-*

hoi gerdy,
ja hoor het wil wel lukken. er zijn al trouwens 2 mensen afgehaakt met de opleiding.

hoi peggy,
ik doe de opleiding verzorgende 3. daar ben ik nu mee bezig.
als ik dan naar school toe ga, dan sta ik eerder op zodat de valkjes nog 1,5 uur los kunnen s'morgens en dat gaat erg goed.

hoi hermien,
ja de paniek, ik was snel mijn bedje uit en de schade viel mee.
ik heb alleen deze week erg veel gebroken nachten.
die nacht ervoor hadden overburen een feestje(jonge lui) en om 2 uur s'nachts gingen ze buiten staan hier bij de portieken en toen gingen ze heel lang op toeters blazen en hard schreeuwen. nou toen hing ik als een vis wijf uit het raam ;D
oh wat was ik woest zeg!! mijn vriendin die verderop woont, die heeft mij nog horen schreeuwen, haha. nou ja, voordat je dan weer slaapt is het ook weer half 4, maar goed ik hou het vol hoor :D
ik kom nu net onder de douche weg met de valkjes. ze hebben gezellig met mij mee gedouched! leuk vind ik dat hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, doe jij maar lekker rustig aan, veel te doen daar, werken en leren , valkjes , amai, in dit warme weer valt het zeker niet mee he! Grtjs. Ann



Roxy

Hoi Kim,

Wat grappig ik doe ook de opleiding voor verzorgende.
Leuk dat je lekker met je valkjes gedouched hebt.

Groetjes Roxy

Peggy

Hé Kim,  wat leuk dat je de opleiding tot verzorgende doet.. heb ik ook gedaan, 12 jr geleden dan wel maar het blijft hetzelfde  ;D  Ik wil graag over een tijdje,  als de kids wat ouder zijn, niveau 4 gaan doen. Succes ermee hoor.

en wat heerlijk,douchen met je valkjes  :D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier