11 september 2025, 01:37:42

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

haha hermien, ja en dat op de vroege ochtend. ach ik moest ook lachen hoor, achteraf dan ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Kim,

Ja ongelooflijk wel dat ZIJ geen last hebben van die pepertjes, whaha, prachtige bekkies krijgen ze ervan :D
Jij hebt je eerste valkje lang bij je mogen houden ....18 jaar.....kan me je verdriet en gemis voorstellen...
Ook van Caroline en Peggy hoor, ze worden zulke lieve maatjes van je...
Chico zie ik nog elke dag...ik hoef mijn mobieltje maar open te klappen...

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Sally

Hoi Kim

Aaauwtsh... Die pepers kunnen ongeloofelijk hard pikken he!
Ik weet er ook alles van, heb het ook al eens gehad, denken dat de pepers wel uit je vingers zijn, en dan met je vingers in de ogen...

Super super super super.. MOOOIE foto's!!!
En je handtekening is ook super tof!

Groetjes!

Anke

Hoi Kimm,
Auwwwwwwwwwwwwwwwww peper in je ogen :o :o
Grappig eigenlijk dat de valkjes nergens last van hebben als ze de pepers eten.
Ik moet er niet aan denken om een hapje te nemen van een peper 8)

Ik heb genoten van je foto's ;D
Leuke foto ook in je handtekening!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Kim,

Wat een heerlijke foto's weer. En die aktie met die pepers............dat heb ik ook eens gehad.

Succes met het heropvoeden maar dat gaat je wel lukken.

Liefs,

Anja

Gerdy

Hoi Kimm..

Ik moest even zoeken waar je stond..liep hier ook een stuk achter..

maar ik dat ondeugende gedrag heel goed..op het ogenblik willen ze hier ook hun kooi niet in..wel netjes opstappen en als ik dan vlak voor de kooi ben ..hups gaan ze er weer vandoor..grrrrrrr en zeker als je haast hebt is het net of het helemaal niet wil lukken.

succes met de heropvoeding.

ooo pepers in je ogen wowieee ik kan me er iets bij voostellen..je kan wel staan trappelen van de pijn..goed dat je het meteen hebt uitgespoeld..
zat het niet meer aan je lenzen?

groetjes Gerdy

danielle

Hoi Kim,
Wat heb je een mooie handtekening!
Leuke foto's hoor.
Au peper in je ogen, dat dit zo lang aan je handen blijft zitten, zeg, dat verwacht je toch niet.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Kim, ik vind je handtekening super meiss. Hopelijk geniet je daar ook van het mooie weer he! Grtjs. Ann

Caroline

Zijn je haren goed gelukt vannacht??  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

whaha, ja je had het mooi geverfd  ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Joehoe ff laten weten dat ik weer in je boekje ben wezen neuzen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi dorothe,

leuk dat je even langskwam :D  ;D
ik ben nu bezig met de laatste ontwormingsweek. morgen de laatste dag.
bemmie is aardig chagerijnig. ik mag hem haast niet knuffelen, dan hangt hij al in mijn lip.

pebbles is lekker speels en ondeugend. wat een heerlijk ding is zij toch!
asha is nog niet opgevoed, maar ik merk wel dat als ik gewoon rustig blijf, dat ik haar wel de kooi in krijg.
ze vliegt dus weg, maar als zij dat doet, dan zeg ik helemaal niets en uiteindelijk stapt zij op.

Liefs kim

Hermien

Ja Kimmie, valkjes voelen uitstekend de gemoedstoestand van ons mensenras aan. Heb ik hier ook, hoor. Wanneer ik gehaast ben of onrustig, dan is mijn 'Vliegtuig' ook bijna niet meer te beteugelen. Ben ik soms niet lekker of heb ik migraine, zijn ze VALKlief! Maar zo blijft het wel spannend!

;D   ;D   ;D   ;D

Geef je kwartet maar een warme knuf van me.

Romy

Hoi Kim

Ik heb je boekje bijgelezen na m'n vakantie.
Je hebt erg mooie foto's geplaatst, vooral van Happy ondersteboven  :D

Nou, dat gevoel van brandende pepers herken ik! Heel vroeger heb ik m'n moeder eens geholpen om zo'n zelfgekweekte hete pepers te kuisen (pitjes uithalen) om ze te drogen en te vermalen. Toen heb ik aan de zijkant van m'n gezicht gekrabd. Wanneer ik daarna klaar was, waste ik m'n gezicht want het zat wat rood. AUWAUWAUW wat heb ik toen afgezien! We hebben er toen ook veel water aan gedaan en m'n moeder deed er ook wat vochtinbrengende crème op. Nou dat was verkeerd hoor. We zijn ermee naar de arts moeten gaan en hij zei dat die pepers pas heet (en dus pijnlijk) worden in aanraking met water. Dus die vochtinbrengende crème was geen goed idee!
Ik heb er nog steeds een litteken van, wat gelukkig niet al te zichtbaar meer is.
Dat is ook de reden waarom valkjes pepers kunnen eten zonder hun tongetje te verbranden : zij hebben geen speeksel in hun bekje zoals wij in onze mond hebben.

Groetjes
Romy