29 april 2024, 07:49:53

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Gerdy

jemig dit is niet mis zeg..heb ik een paar dagen niets bijgewerkt en dan lees ik dit nieuws bij je..

ach ach arme bemmie..wat goed van je dat je meteen zo snel gehandeld hebt door de ontlasting op te sturen..maar wat een vervelend nieuws heb je daarop gekregen..

gelukkig neemt Bemmie de medicatie makkelijk tot zich en laten we hopen dat het heel snel aan slaat..gelukkig voelt je ventje zich niet heel erg ziek..

heel veel sterkte met Bemmie en geef hem maar een zacht knuffie van mij.

liefs Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Kim ,, jeetje, wat een vervelende uitslag zeg ,sorry dat ik zo laat reageer, maar zie het nu pas, door al die donsjes niet veel tijd om aan de pc te zitten he...maar ik voel me ook schuldig nu dat ik het nu pas lees.Sorry hoor meiss. Het komt heus goed met Bemmie en al een geluk dat je zo snel reageerde en de medicatie hebt. Nu hij goed meewerkt en de medicatie goed inneemt zal het snel verbetern hoor! Aaaaach , meiss, dat was zeker schrikken toen je de uitslag zag, maar ook een geruststelling dat je nu weet wat het is en goede medicatie hebt he. Aaaaach meiss, je bent echt super top dat je snel hebt gehandeleld he! Hopelijk gaat het snel weer beter met je lieve Bemmie, en komt het helemaal weer goed met ze.   Aaaaarch, die lieve schatten van je hebben het toch maar getroffen met zo'n meid als jij!  :-*   :D :D

Knuffie Ann



Kimm

hoi caroline,

met bemmie gaat het goed.
ook de medicatie geven gaat gewoon perfect! geen probleem :D

hoi gerdy,
dank je wel! het gaat goed hoor. ik was er optijd bij gelukkig. bemmie voeld zich goed.

hoi ann,
geeft niets hoor meid.
ik heb er ook alle vertrouwen in dat dit goedkomt.
inderdaad de uitslag vond ik natuurlijk niet leuk, maar ik had al het gevoel dat er iets mis was, dus gelukkig snel gehandeld.
zo zie je maar weer dat poepjes in de gaten houden belangrijk is.

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Weer even kijken hoe het met Bemmie gaat.... Gelukkig gaat het goed lees ik. Wat fijn dat het geven van de medicatie ook goed gaat! :)


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

hilde

fijn dat het goed gaat met bemmie en dat hij de medicatie goed neemt


groetjessssssss

Mara

Hey Kimm

Dat is behoorlijk heftig zeg als ik het zo lees. En ik geloof graag dat je portemonnee geschrokken is, maar zoals al eerder geschreven is, we hebben het graag voor onze diertjes over.

Succes ermee!!!

Mara

Romy

Hoi Kim

Fijn dat het goed gaat met de medicatie te geven. Voor je het weet is dat voorbij en ben je deze perikelen vergeten :)

Groetjes
Romy

christa

ha kim
hoe gaat het nu met bemmie?
ik hoop dat hij gauw weer de oude is!

met de rest alles oke?
groeten christa

Kimm

hoi christa,

het gaat goed met bemmie.
met de rest gaat het ook goed :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Jeetje meid, wat een toestanden. Gelukkig lees ik dat het met Bemmie goed gaat en het je goed lukt om de medicatie toe te dienen, dat is in ieder geval een hele opluchting  :D

Paco en de meiden hebben gisteren ook lekker buiten gestaan toen wij in de tuin zaten en ze hebben er ook echt van genoten.

Wat ben je toch een superkanjer hè, de valkjes boffen maar met zo'n goede verzorging, liefde en aandacht door hun lieve baasje :-*  :-*

Ik denk aan je !

Liefs, Karin

Anja

Hoi Kim,

Ik dacht dat ik hier had gereageerd maar dat blijkt niet zo te zijn. Sorry meid.

Jeetje dat is niet niks wat Bemmie heeft. Het kan wel een aanval op je portemonnee zijn maar als Bemmie er beter van wordt..........dan is het goed zeg ik altijd maar.

Ik hoop dat je het makkelijk kan blijven geven en dat Bemmie snel de oude Bemmie zal zijn. Ook hoop ik dat het je andere valkjes bespaard zal blijven.

Liefs,

Anja

*Manon*

Hahahahahaha Kim..... was je uit je bed gevallen meis vanmorgen  :P :P :P :P :P :P :P
Ik plaag je maar wat  :P ;D ;D ;D

Kimm

Citaat van: *Manon* op  2 juni 2009, 20:14:10
Hahahahahaha Kim..... was je uit je bed gevallen meis vanmorgen  :P :P :P :P :P :P :P
Ik plaag je maar wat  :P ;D ;D ;D



haha ja en hoe!!  ;D  ;D  ;D

hoi anja,
het komt helemaal goed hoor en dat geld ben ik al vergeten. ;)

hoi karin,

dank je wel  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

HOi Kim,

Fijn dat het beter gaat met Bemmie,
En dat het ook goed met Happy, Asha en Pebbles.
Je bent n super baasje!!!


Groetjes!

Marian

Hoi Kim,

Ik lees dat het beter met Bemmie gaat, goed zo! :D
Zijn de poepjes weer normaal en moet hij nog medicijnen hebben?
Ik hoop dat je (toch) van de pinksterdagen hebt kunnen genieten :-*

Groetjes, Marian