28 april 2024, 21:44:16

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Mara

Hey Kimm

Gefeliciteerd met je 300ste pagina en veel plezier met het valkjes sitten  ;D.

Wel fijn dat ze je goed verzorgd hebben achter gelaten hoor!

Groejtes

mara

Dierenfreackske

Hoi Mara, wat heerlijk om valkjes te sitten he, zou ik ook wel willen doen hihi! Leuk dat ze goed verzorgd zijn

Hoe is het met Pixel trouwens ? Heb de foto's gezien , ze waren super... ik ben al benieuwd naar de volgende   sessie al.. grtjs Ann                                                       



Kimm

Citaat van: Dierenfreackske op 10 mei 2009, 21:03:46
Hoi Mara, wat heerlijk om valkjes te sitten he, zou ik ook wel willen doen hihi! Leuk dat ze goed verzorgd zijn

Hoe is het met Pixel trouwens ? Heb de foto's gezien , ze waren super... ik ben al benieuwd naar de volgende   sessie al.. grtjs Ann                                                      


lieve ann,

je zit weer verkeerd hoor  ;D ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Inderdaad, mijn energie was op hoor gisteren, hihi! Sorry hoor Kim, soms kan ik echt wel verstrooid zijn hoor!, hihi!
Hopelijk kan je het me vergeven  :-[ :-* :-*  grtjs Ann



Kimm

bah, er is paniek geweest.
toen ik vanmorgen beneden kwam vond ik de valkjes al zo rustig, normaal veel herrie.

happy is aan 1 kant zijn slagpennen kwijt en kan niet meer vliegen :-\
asha is ook aan 1 kant gewond en kan ook niet meer vliegen.
bemmie en pebbles hebben niks.
zaura van manon heeft ook 1 kant beschadigd :-\ maar zij kan gewoon vliegen. happy is erg van slag, het arme ventje :'(

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

:-\ ik haat paniek in een kooi, er zijn er dan vaak bij die flink beschadigd zijn en dus niet kunnen vliegen.

heel veel sterkte in de zieken boeg!

xx

Kimm

ja sanne, ik haat dat ook.
en vooral als ze weer zo beschadigd zijn :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Agossie :(
Hopelijk zijn de pennetjes er gauw weer..
Groetjes Saar :-*

Always look..

Ik merk het nu bij RT heel erg dat ik hem heel erg mis bij me doordat hij niet kan vliegen natuurlijk pak je hem zoveel mogenlijk maar blijft vervelend zonder pennen :(
Hoop dat ze bij jou valkjes snel weer aan gegroeid zijn!!

(K)

Gerdy

wat balen is dat toch die paniek...Happy treft het niet alweer zijn slagpennen kwijt..ik hoop dat ze weer snel aangroeien voor je ventje.

gr Gerdy

Romy

Hoi Kim

Wat verschrikkelijk zeg dat er alweer paniek is geweest. Dat gebeurt toch echt wel vaak bij jou he! Maar ja, als er 1tje verschiet, dan doet de rest natuurlijk mee...
Ik hoop dat ze snel terug de oude zijn en dat hun veren snel terug aangroeien zodat ze allen weer kunnen rondvliegen!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim...wat verschrikkelijk dat er weer paniek is geweest en Happy zijn mooie pennen weer kwijt is, en och arme Asha, hopelijk worden de valkjes snel weer beter en groeien de veertjes snel terug! Knuffie voor Asha,en Happy. De rest ook wel  ; :-\ :-\



danielle

Hoi Kim,
Wat vervelend dat er vannacht paniek is geweest  :-\ . Vooral omdat ze er ook nog last van hebben. Arme Happy toch, groeit net alles weer fijn aan, gebeurt dit weer. Hij heeft daar niet veel geluk mee he. Ik hoop dat ze snel weer allemaal de oude zijn.

Groetjes Danielle

Caroline

Ach, arme Happy.  :'( :'(

Sterkte meis.

Ik duim dat ze allemaal weer snel de ouwe zijn en de veertjes weer rap terug komen.

Vermaak je je een beetje in Denekamp??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

dank jullie wel.

caroline, ik vermaak mij prima hier. ik geniet en ik vind het heerlijk hier. :D het gaat wel erg snel hoor de dagen.
echt een heerlijk huis en omgeving!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010