18 juli 2025, 10:21:25

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

lynette

Hahahahaha

Ze is er vroeg bij :P
Ze heeft het vast gehoord van Caroline dr valkjes. Die popjes zijn ook gek op de voerbakjes.  :P

Ohhh ze is zo mooi echt als er nog zo een Pebbles hier geboren word blijft ze echt :P

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Klopt helemaal, Lynette .... hier zitten een popje of 5-6 momenteel omstebeurt kippetje te wezen in hun voerbakken.  :o :P

Het blijft gelukkig bij kippetje zitten, eitjes heb ik nog nooit gevonden in de voerbakken.

Dit hoeft trouwens niks te maken te hebben met je logeetjes. Hier zitten met name de vrijgezelle dames zo als ze last hebben van hun hormoontjes en geen ventje bij de hand hebben om hun te bevredigen.  ;)

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Kimm,
Heel herkenbaar gedrag hoor ;D
Hier zitten ook regelmatig de vrijgezelle dames hun gerief de halen op de voerbak ::)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi hoi,

hier gaat alles super. ik geniet van pebbles en houdini.
de laatste week gaat nu in. a.s. zondag worden ze weer opgehaald. ik denk dat ik dat wel moeilijk ga vinden hoor.
ze vermaken zich zo goed hier en het gaat ook met mijn valkjes gewoon goed.
houdini zit steeds tussen de 2 dames en dat vind hij erg gezellig.
fidel gaat steeds de grote kooien in, dat vind hij prachtig :D

verder heb ik bemmie hier flink in de rui en happy vliegt heerlijk door de kamer heen.

als ik vistite hier heb , vinden ze het allemaal zo lief hoe houdini en pebbles vriendjes zijn. tja dat wordt wel ff moeilijk zondag   :-\

liefs kim

Caroline

Kan me voorstellen dat de vakantie van de baasjes van Houdini en Fidel voor jou nog wel even mag duren.  :-\

Het zal voor jou en voor Pebbles en Houdini een zwaar afscheid worden.  :'(

Hopelijk is ze er snel over heen.

Geniet nog even lekker van ze de komende week.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er nu al een beetje tegenop ziet als het straks zondag is en de logees weer naar hun eigen huisje gaan  :( Vooral omdat het er zo lief en fijn aan toe gaat tussen jouw valkjes en de logees.

Ik hoop dat je er weer snel aan gewend bent en voor Pebbles ook, arm kippetje  ;) Wie weet gaan Happy en Bemmie nu wel extra hun best straks, dat zou wel heel erg leuk zijn natuurlijk.

Tot zaterdag meid  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim;  ik hoop dat ze straks niet te veel heimwee hebben naar elkaar!  Ach , ze hebben het goed gehad saampjes  en nog he, gaan de logees terug weg volgend weekend dan ? Ach arme Houdini en Pebbles, wat gaat Houdini die mooie Pebbles missen he! Ik ben bzenieuwd of het omgekeerd ook zo gaat zijn ! Hoe gaat het met Asha en Happy en Bemmie ook? Grtjs Ann

sabine

Hoi Kim

Wat gaat de tijd toch snel als het gezellig is. Ik ben benieuwd  hoe Pebbles gaat reageren. Hopelijk mist ze haar lover niet te erg.
Sterkte een zondag :-*

Liefs Sabine

danielle

Wat gaat het snel zeg. Moet je eind deze week al afscheid nemen van de logeetjes  :-\ . Kan me goed voorstellen dat het moeilijk gaat zijn voor jou. Maar niet alleen voor jou maar ook voor Pebbles en houdini. Ik hoop dat ze er niet helemaal van streek van raken.
Geniet nog lekker he deze week.

Groetjes Danielle

Marian

Hoi Kim,

Geniet dan nog maar extra van deze laatste week :)
Zal zeker voor iedereen weer wennen zijn straks zonder logeetjes :-\
Maar wie weet wat voor moois tussen je eigen valkjes opbloeit daarna, tenslotte hebben ze het toch mooi af kunnen kijken :P :D
Veel sterkte zondag :-*

Groetjes, Marian

Hermien

Vertel me a.s. zaterdag maar álle verhalen over je kwartet en je loge's!

Gerdy

Hoi KImm..

wat gaat dat snel..komende zondag gaan je loge's alweer weg..
geniet nog maar dubbel van je vogies en ik hoop dat het afscheid nemen niet al te veel pijn gaat doen.

gr gerdy

Kimm

ja ik geniet er lekker van. ik heb nog wat leuke foto;s gemaakt van het stelletje, die zal ik vandaag even plaatsen :D

liefs kim

Sally

Hoi Kim

Gaat echt super snel zeg! Zondag de logeetjes al weg..
Zal wel effe moeilijk zijn ja.. Dat geloof ik best.
Ik ben benieuwt hoe Pebbles gaat reageren, hopenlijk krijgt ze niet teveel liefdesverdriet.
Geniet er nog maar van deze week hoor.

Jaaa fototjes!!! Laat ze maar komen. ;D