28 april 2024, 21:25:48

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Monky

Ach wat jammer dat je Pebbles nog niet op kan halen...  :-\
Dan mag je nog even een paar dagen uitkijken naar de kleine beauty  :)

Ach, het is zo zaterdag  :D

Groetjes,
Monky

Kimm

baal baal baal baal baal :(

word ik net opgebeld door mijn moeder dat zaterdag niet kan omdat mijn zus komt. ze komt nooit en uitgerekend zaterdag komt ze naar mijn moeder toe :-\  :-\
pfffff

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

wat mega balen dat je pebbles niet op kan halen vandaag..en nu zaterdag ook niet ..jeetje echt niet leuk  :-\  wordt het dan zondag?

gr gerdy

lynette

Hoi Kim

Wel balen voor jou zeg  :(
maar ze is me echt niet tot last en kan ik nog flink met haar kroelen want dat vind ze toch erg lekker. Nog wel op de kooi maar met kleine stapjes steeds verder hihi.

Groetjes Lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Kim , ach , sorry , ik had niet het berichtje van daarvoor goed gelezen he , ik vind het natuurlijk heel verstandig , want een ongeluk is snel gebeurd in dat weer he , maar nog even en je kan hem in je armen sluiten he ! En zo lang is dat niet he , nog maar 3 keer slapen en het is al weer zaterdag he, , hoe is het met Asha, Bemmie en Happy ondertussen ? Gaat het goed met z'n drietjes nu ? Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

geeft niet hoor. maar zaterdag lukt dus ook niet :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Kim,

Inderdaad ontzettend  :censuur dat je Pebbles zaterdag ook niet kunt halen... weet je al wanneer je haar nu gaat halen..?

Mara

Hoi Kimm

Jammer dat Pebbles nog niet bij je is. Maar je hebt wel verstandig gehandeld.

Gelukkig is het gauw genoeg zaterdag.

Mara

Kimm

Citaat van: *Manon* op  7 januari 2009, 17:05:47
Hoi Kim,

Inderdaad ontzettend  :censuur dat je Pebbles zaterdag ook niet kunt halen... weet je al wanneer je haar nu gaat halen..?


ik hoop volgende week woensdag als lynette ook kan.
oh ik ben er zuur van. ik weet ik moet mij niet aanstellen. ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

maar daarom mag je wel teleurgesteld zijn!!!

Sharon

Hoi Kim

wat jammer dat je gisteren Pebbles niet bent kunnen gaan halen. Maar wel zo verstandig: veiligheid is ten slotte nog altijd zeer belangrijk. En zoals je zelf al zegt: ze heeft het goed bij Lynette, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Ik hoop voor je dat volgende week woensdag wel door kan gaan. Dan heb je lekker je kwartetje.

Ik heb genoten van al je updates en foto's. Het is geweldig om te lezen dat Happy toch ten goede verbeterd is. Echt super!

Geniet maar lekker van je schatten!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Hermien

Tja joh, soms zijn wij mensen maar heel ongeduldige wezens. Je had erop gerekend en nu kan je ook zaterdag niet! Grrrrrr, die st......   zussen ook altijd!  >:(  >:(  >:(  ;D

Maar goed, dan gewoon nog een paar extra nachtjes om van Pebbles te dromen en je andere maatjes op haar komst voor te bereiden. Moet je wel doen hoor! Je moet ze voortdurend vertellen dat ze er nog een zusje bij gaan krijgen......
Heb ik met mijn 'Vliegtuig' ook gedaan en dan schrikken ze niet zo als er ineens een vreemde 'eend' in de bijt komt.. ;D

Sterkte met wachten!

Monky

Citaat van: Kimm op  7 januari 2009, 21:14:13
Citaat van: *Manon* op  7 januari 2009, 17:05:47
Hoi Kim,

Inderdaad ontzettend  :censuur dat je Pebbles zaterdag ook niet kunt halen... weet je al wanneer je haar nu gaat halen..?


ik hoop volgende week woensdag als lynette ook kan.
oh ik ben er zuur van. ik weet ik moet mij niet aanstellen. ;)


Wat jammer nou dat het zaterdag ook niet kan.
Ik weet heel goed hoe het is om te moeten wachten... sterker nog... ik denk niet dat ik de enige ben die dat ook heel goed kent  :P

Ik hoop voor je dat het dan volgende week woensdag is.

Groetjes,
Monky

Kimm

hoi monique,

ja mijn zus gooit roet in mijn eten! haha ze zou dit eens moeten lezen ;D

even doorbijten en dan is het woensdag :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , oeps, wat lees ik nu , Je kan zaterdag niet , maar dus woensdag wel he , whaaaauuuwie, het wachten duurt lang he, ik kan er van meespreken, hihi! Grtjs Ann