18 juli 2025, 15:35:58

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Het wordt een gezellige boel bij jou :D
Hoop dat Asha met een vriendinnetje kan gaan spelen.

Leuk dat Happy en Bemmie het nu zo goed met elkaar kunnen vinden. Het blijven gekke wezentjes ;D

Liefs Jeanine

*Manon*

Hoi hoi Kim,

Fijn dat je het zo leuk vind dat mijn valkjes bij je komen logeren... moest effe twee keer kijken naar je titel... maar het was toch jouw boekje die ik aanklikte  ;) :D
Ik vind het ook heel erg fijn dat je dit voor me wilt doen... twee valkjes meenemen op vakantie dat ging nog wel, maar 5  :o
Ik denk dat ik dan alleen met de valkjes op vakantie ging en Hans thuis bleef  ::)

Ik hoop dat ze het een beetje met elkaar kunnen vinden, maar dat zal wel los lopen denk ik.
Ook ik wil je bedanken voor je kerstkaart.... zelf gemaakt???
Gaaf hoor  :-*

Kimm

hoi manon,

whaha nou daar zou hans blij mee zijn ;D  ;D
de eer van de kerstkaart gaat naar jeanine. mooi he!

hoi jeanine,
dat wordt een gezellige boel hoor bij mij de komende week ;D
dan heb ik er 8 :o   ;D
wel erg leuk hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

Citaat van: Saar op 16 december 2008, 10:41:20
Hoi Kim,
Misschien herkend Asha haar zusje wel! Ze zaten bij mij thuis ook de hele tijd bij elkaar. Het was net of er een magneetje tussen die 2 zat. Geniet er maar van... Extra veel kuifjes om je heen :D
Groetjes Saar :-*

hoi saar,
ja dat zou erg leuk zijn denk ik. ik ben benieuwd!

liefs kim

Anke

Hoi Kim,
Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Kim

Oh wat fijn zeg dat je logeetjes krijgt  :D En dan nog ineens 5  :o Het zal een gezellige boel worden bij jou!
Hoe lang blijven ze?

Groetjes
Romy

Sally

Hoi Hoi,

Leuk leuk dat de valkjes van Manon komen logeren!
Da wordt ginder een gezellig boeltje zeg!
Ben benieuwt wat uw trio daarvan gaat zeggen. :P
Haha, ik hoor die Happy al! Onee, die weer. ;D

Groetjes Sally

Hermien

Als je nou slim bent, geef je alle valkjes een kwastje verf in hun snaveltje, dan laat je ze los vliegen en geeft ze opdracht even je kamer op te pimpen. Da's toch het minste wat er tegenover zo'n heerlijke logeerpartij mag staan....

Daarna kom ik het resultaat bekijken.  ;D

Mara

Hoi Kim

Ook bij jou te veel om bij te lezen.  :-[ Maar ik hoop dat alles goed is bij jou en met de valkjes!!

Bedankt voor de mooie kaart.

Groetjes

mara

Kaatje

Hoi Kim,

Wat fijn dat jij en Manon zo ontzettend gezellig weekend hebben gehad, echt super voor jullie hoor  :D En ja, dan wordt het vaak laat, kan me voorstellen dat jullie "munt" waren, hihi !

Gezellig dat je de valkjes van Manon te logeren krijgt, ook goed voor Happy weer, maar die is gelukkig helemaal veranderd en zelfs heel lief geworden, ik ben echt blij voor je en wens je met het oppassen van de valkjes heel erg veel plezier  :D

Liefs, Karin

Caroline

Heel veel plezier met je logeetjes, gaaf dat je dit voor Manon en Hans  ;D doet.  :D

Geniet ervan.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi karin,

ik heb er ook veel zin in dat de valkjes komen. en inderdaad, happy is veel liever geworden. mijn lieve ventje :D

hoi mara,
graag gedaan.

hoi caroline,

ik denk zeker dat ik veel plezier ervan zal hebben. ik kijk er echt naar uit. dus dat wordt inderdaad genieten hier :D

liefs kim

Gerdy

wat heerlijk dat je vijf logeetjes krijgt..wordt een heerlijke drukke boel bij je..wel heel gezellie

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat gaaf dat de valkjes van Manon bij je komen logeren terwijl ze er even tussenuit gaat ! Het gaat ook super met Happy en ze he ! Dat loopt vast goed hoor ! Ik hoop dat je veel plezier hebt samen met de valkjes hoor ! Je bent een kanjer hoor ! Toppie he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Roxy

Hoi Kim,

Wat gaaf dat de valkjes van Manon bij jou komen logeren. Wordt een lekkere drukke en gezellige boel. Ben benieuwd hoe jou vallkjes erop gaan reageren :).

Groetjes Roxanne