11 mei 2024, 06:23:59

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , maar ja he .....maar het komt vast wel goed hoor !
Bemmie zal nog wat tijd nodig hebben zeker he ! Komt vast wel goed , beetje geduld , ik zie dat hier ook hoor !En is Bemmie misschien een beetje in de rui ? Dat kan ook wat verandering teweeg brengen , dan houden sommigen ook meer afstand en anderen dan niet he ! Grtns Ann



danielle

Ik hoop echt dat Bemmie en Asha snel goede vriendjes worden. Dat is wel zo leuk voor jou en vooral voor Asha.
Negeert Bemmie haar echt? Of doen ze ook wel een iets samen?

Groetjes Danielle

Gerdy

wowwwwwwww wat zijn ze mooi geworden..super gewoon..en wat fijn dat je ze allemaal zelf houdt
lief is dat als ze net uitvliegen..dan zit je zo te genieten

wat heelijk dat Happy weer thuis is..wat zal je blij zijn en top dat Happy niet meer zo vel op Bemmie reageerd..lekker van genieten meis.

liefs Gerdy

Hermien

Gaat je héle mond eruit? Wat zal het dan stil worden in huis.... :P

En wat Bemmie en Asha betreft: ze zijn ook nog zo jong en onwetend, hè? Misschien als Asha een echt dametje gaat worden. Misschien valt Bemmie dán op haar. We moeten ook niet alles tegelijk willen, hè? Geniet nu maar gewoon van hun gezellige aanwezigheid of eh,....is het aanwezige gezelligheid...?

Dierenfreackske

Maar natuurlijk Hermien , dat zal wel zo zijn , als Asha echt volwassen wordt he , dan gaat het helemaal goed komen met Bemmie , hihi ! Ik zou me daar niet zo ongerust over maken hoor Kim , ik denk echt wel dat Hermien gelijk heeft !! Grtjs Ann



Kimm

hoi gerdy,

wat bedoel je met deze tekst??

Citaat van: Gerdy op 15 november 2008, 22:12:23
wowwwwwwww wat zijn ze mooi geworden..super gewoon..en wat fijn dat je ze allemaal zelf houdt
lief is dat als ze net uitvliegen..dan zit je zo te genieten


liefs Gerdy

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

 :-[ :-[ :-[ahum..dit berichtje is voor debby..tja een week niet op de comp geweest en dan weet ik meteen niet meer hoe het moet. :-\

Gerdy

ik heb jou ook een berichtje gestuurd ..dat ik het helemaal geweldig en fijn voor je vind dat Happy weer terug is..maar ik ben bang dat dit berichtje weer bij een ander is geplaatst..nou ik ben weer lekker bezig

Kimm

whahahahaha geeft niet hoor gerdy! ;D  ;D  ;D

maar dank je wel  :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

 ;D ;D de andere reactie staat er wel..een paar reacties hoger..pfff niet zo dom dus..wat een opluchting

Kimm

nee hoor gerdy, je bent niet dom. ;)
ik heb je reactie gelezen!

:-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , alles goed daar ? Hebben de valkjes goed geslapen ? Fijne zondag hoor ! Grtjs Ann



christa

ha kim
ik loop een eindje achter met het lezen maar gaat alles goed met happy?
groetejs christa ;D

Hermien


Hahaha, die Gerdy, misschien gewoon ...B...L....O....N....D...?


"Wij lachen je niet uit hoor, Gerdy. Wij lachen je gewoon toe.....!"


                                  ;D   ;D   ;D   ;D


Ha Kimmie,

Hebben jullie allemaal goed geslapen? is Sint nog geweest?

Dierenfreackske

Hoi hoi ...SINT  ?? Is dat niet te vroeg ?  Hihi    Grtjs Ann