29 april 2024, 08:54:16

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

Persoonlijk denk ik ook dat het veel te snel is om nu al bij Happy te gaan kijken. En misschien moeten we toch maar even de 'Paardenfluisteraar' in het proces betrekken. Wie weet wat Happy psychisch allemaal te verstouwen heeft.... ::)
Wat Bemmie en Asha betreft zou ik ook de moed niet opgeven hoor. Hoelang heb je Asha nu helemaal in huis? Gun ze tenminste de gelegenheid tot eind van het jaar om verliefd te worden. Bovendien kun je zoiets ook weer niet dwingen, hè?

Caroline

Hey meis .... ik heb eigenlijk niets te vertellen maar wilde even hooi komen zeggen,  ;D ;D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hallo Kim ,; ik denk dat Manon wel gelijk heeft hoor ! Maar met een valkje weet je nooit he , hihi ! Grtjs Ann



Sharon

Hoi Kim

zo hey... dus Happy heeft niet alleen bij jou last van een pesthumeur  :-X Volgens mij stapt hij gewoon elke ochtend met het verkeerde pootje van de stok  ;D ;D Nee, alle gekheid op een stokje: ik hoop echt dat hij dat blazen en happen af zal leren, want dat is niet fijn. Ik blijf duimen voor je!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

hoi sharon,

hij heeft antidepressieva nodig  :P  :P

och arme happy ;D  ;D

liefskim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi,

Happy woog net 76 gram!
Vanavond weeg ik m weer!

:-*

Saar

Citaat van: *Manon* op  7 november 2008, 09:40:54
Hoi hoi,

Happy woog net 76 gram!
Vanavond weeg ik m weer!

:-*


Het is wel een slankie he... :-\

Ik kom ook even gedag zeggen...
hihoiiiiiiiiii ;D

Kimm

oeiiiiiiiiiii dat is niet veel.

liefs kim  :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

wat was het gewicht van Happy eerst dan? hij is nu toch weer wat beter gaan eten?

Kimm

hoi gerdy,

het gewicht van happy was 85 gram.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Ik denk dat het wel normaal is dat Happy wat afgevallen is. Toen wij op vakantie waren en de valkjes bij Ivana mochten logeren, zijn ze ook alle 4 minimaal 8 gram afgevallen.

Het is toch een beetje vreemd in een nieuwe omgeving en wennen natuurlijk, fijn dat Manon, Happy lekker in de gaten houdt en weegt, dat is in ieder geval een hele geruststelling !!

Hele dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik denk ook dat Happy op een mooi gewicht is he , het zal van de nieuwe omgeving zijn natuurlijk , en hij zal wel snel weer bij komen denk 'k ! Grtjs Ann



Kimm

dat hoop ik wel ann, want ik vind dit te licht worden hoor.

hoi karin,
ja manon doet het zeker erg goed hoor, daar ben ik heel erg blij mee!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Happy zal nu wel weer wat aankomen  hij is er bijna een week nu en zal zich er beter thuis voelen