29 april 2024, 04:53:32

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kom je even een hele fijne dag wensen en een knuffel brengen ! Fijn zeg dat het zo goed met Asha gaat en jullie al zo'n geweldige band hebben ! Ik ben echt ontzettend blij voor je  :-*

Spannend dat Happy een zondag uit logeren gaat, ik denk dat het alleen maar in ieders voordeel kan gaan werken, tenminste daar hoop ik ontzettend op !

Liefs,  :-* Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim , gaat Happy uit logeren ,fijn he , en hopen dat Asha en Bemmie verliefd worden he , hihi ! Wat een mooi koppeltje zijn dat zijn ! Ik vind het ontzetten fijn dat je ook al zo'n goede band hebt met ze ! Grtjs Ann ;D ;D



Kimm

hoi ann,

ja zondag gaat happy naar manon toe. dat zal wel even moeilijk worden hoor denk ik.
maar ik doe het voor een goed doel ;)

hoi karin,

dank je wel!
asha is een poepie :D en ik hoop dat bemmie zich wat meer gaat richten op asha, dat zou ik wel leuk vinden hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , het is inderdaad voor een goed doel he , hihi ! Maar natuurlijk zal je het er moeilijk mee hebben , maar gaat hij er lang blijven dan ? Of maar een paar dagen ?? Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

het ligt er even aan hoe happy het bij manon doet. en natuurlijk hoelang ik het volhou zonder happy.

als het niet gaat bij manon dan komt happy gelijk weer terug. we moeten maar even zien...

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , misschien valt het wel heel goed meee he ! Natuurlijk ga je hem missen maar als je dan zou zien dat hij daar gelukkig zou zijn , is het dan toch beter voor jou en Bemmie en Ashe en ook voor hem. Misschien klikt het bij de valkjes van Manon beter , je moet je echt niet schuldig voelen dan ook hoor , het is het karakter dat moet passen ook he ! Je zal zien dat je je geen zorgen hoeft te maken , En dan kan Asha en Bemmie ook rustig genieten van elkaar en jij zelf ook met een gerust geweten he ! Grtjs Ann



Hermien

Asha is toch een 'poppie'?   Niet een 'poepie'...... ;D  ;D  ;D  ;D

O, zondagavond ben ik wel thuis. Bel dan gewoon ff als je even van je af wilt praten. Doen hoor!

Liefs uit Krimpen (dat plaatsje waar alle mensen over de brug ineens kleiner worden...... ;D)


Dierenfreackske

Hier ook veel succes zondag ! Hopelijk hebben jullie ook tijd om effe te babbelen he , is altijd leuk met een drinkje erbij ! Grtjs  ;D Ann



Annelies

Hoi Kimm

Je weet dat ik niet zoveel verstand ervan heb maar ik zat eens te denken.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Bemmie toch een beetje angst heeft gekregen van Happy met zijn aanvallen, dat hij (bemmie) daardoor zo afstandig is van Asha.

Misschien moet dat vertrouwen gewoon weer even groeien dat mede valkjes niet altijd aanvallen .

Ik hoop dat het allemaal goed gaat uitpakken.  ;)

Liefs Annelies

Dierenfreackske

Hoi Kim , ook kop op he meid , het komt wel goed met ze hoor, en ook met Asha en Bemmie ! Daar ben ik zeker van , Happy zal het goed doen om eens andere valkjes en andere omgeving om zich heen te hebben , misschien zal dit nog heel goed uitpakken hoor! Vertouwen hebben he in alle valkjes en gelukkig is Manon er ook he , te gek meid ! Grtjs Ann



*Manon*

Hoi Kim,

Dubbel gevoel he aankomende zondag.
Ik vind het heel leuk om je weer te ontmoeten, maar het afscheid maakt het toch weer tot een baaldag dan hé en dat is juist zo dubbel.

Ik hoop dat Happy zich hier ook netjes aanpast en dat ie niet meer zo 'groot' doet als dat ie denkt dat ie is.. wat is dit nu voor zin  ???

We zien het wel hoe het gaat en ik hou je dagelijks op de hoogte en dan hebben we snel genoeg in de gaten of het kan gaan werken of niet... als ie hier ook de boel gaat terroriseren, dan kan ie ruzie maken met Zazcha en als zelfs Zazcha bang voor 'm wordt.... tja.. dat gaat mijn pet dan ook even te boven hé...
Misschien is het ook wel goed voor beiden, om even te zien hoe het is, als je zo'n kemphaan tegenover je hebt staan... misschien dat ze dan volwassen worden.
;)
Liefs Manon

Kimm

hoi manon,

Citaat van: *Manon* op 31 oktober 2008, 14:10:26

Ik hoop dat Happy zich hier ook netjes aanpast en dat ie niet meer zo 'groot' doet als dat ie denkt dat ie is.. wat is dit nu voor zin  ???

Liefs Manon


;D  ;D  ;D ik vind het een mooie zin hoor!  :D

ja het wordt een dubbel gevoel en het komt nu zo akelig dichtbij. ik ben er erg veel mee bezig.
maar wij gaan even lekker kletsen en ik vind het ook leuk om jou weer te zien!

hoi ann,
ik ben blij dat happy naar manon toegaat en niet naar een onbekende, dan had ik het ook niet in mijn hoofd gehaald ;)
dank je wel ann :-*

hoi annelies,
wat jij schrijft, daar had ik dus ook al aan gedacht, dat bemmie denkt dat asha ook bijt. maar ik kwam net thuis en toen zaten ze wel naast elkaar op de zittouw :D

hoi hermien,

dank je wel!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Kim,

Wat leuk dat Bemmie en Asha naast elkaar zaten. Het zou wel leuk zijn als het een stelletje wordt :).

Groetjes Roxanne

Caroline

Hoi hoi!!!

Dit kan best hoor.  :-\

Mijn opvangvalkje Oilily, nu het poppetje van Van Gils, komt van mijn ouders vandaan.

Zij hebben een Happy look-a-like als valkje, een cinnamon witmasker man die super dominant is, ook naar mijn ouders toe als ze niet streng zijn maar vooral naar andere valkjes.  :-\

Omdat hij zo eenzaam was (dachten ze) kochten ze een lutino mannetje als vriendje, ze wilde immers geen jongen. Helaas het bleek een cross-over te zijn, het was een popje.

Het popje, wat ik later Oilily noemde had geen leven bij de valt van mijn ouders, hij liet het arme popje de hele kooi zien. Keer op keer. Om die reden is Oilily bij mij komen wonen, in de vrijgezelle dames kooi.

Omdat dit dus een popje bleek hebben mijn ouders een nieuw mannetje gekocht als vriendje voor Coco, zo heet de tiran.

Helaas het was precies hetzelfde verhaal, weer liet Coco, zijn vriendje alle hoeken van de kooi zien. Ze zitten nu beide in een eigen kooi.

Waarom dit verhaal .... Oilily heeft dus eerst in de vrijgezelle dames kooi gezeten soms met 4 andere dames, soms zelfs met 9 andere valkjes en nu zit ze samen met Van Gils.

Het gezelschap vindt ze geweldig, ze is helemaal opgeleefd sinds ze hier woont maar geen enkel valkje mag bij haar in de beurt komen, panisch wordt ze.

Nu ook met Van Gils, ze gaat wel kippetje voor hem zitten maar komt hij dichterbij dan 5 cm wordt ze gek.  :-\

DUs .... ik acht de kans ook heel groot dat Bemmie angst heeft opgebouwd voor elke valk door Happy.  :-\

Hopelijk is Bemmie het allemaal snel vergeten en vertrouwd ze lieve Asha snel. Oilily is hier nu 2 jaar en het nog steeds niet vergeten. Nog bij mijn ouders had ze een tik, ze was zo nerveus door het vele pikken op haar koppetje, dat ze altijd met haar kopje zat te schudden. Dit heeft ze inmiddels afgeleerd maar zijn mijn ouders hier en ze herkend hun stem gaat ze meteen weer met haar koppetje schudden.

Ik ben waarschijnlijk nog wel een keertje hier het weekend maar toch alvast, een gezellige tijd bij Manon en heel vele sterkte met het tijdelijke afscheid van je maatje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

jee wat een verhaal caroline en wat zielig zeg!
arme oilily :-\

ik denk het ook hoor dat bemmie angst heeft opgebouwd. ik hoop ook inderdaad dat die angst er nog uit kan gaan door asha.
daarom wil ik happy nu ook absoluut niet meer in de buurt hebben van asha. 1 zo'n happy heb ik genoeg aan dacht ik zo ;)
mijn vader noemt happy de mafialeider ;D zo erg vind hij hem.

maar goed happy heeft ook hele leuke dingen hoor na mij toe,daar gaat het niet om, maar dat weet je wel ;)
bedankt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010