20 juli 2025, 01:52:20

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Roxy

Hoi Mara,

het is Manon ;D.

Groetjes Roxy

Gerdy

jeetje Kimm wat een beslissing heb jij moeten nemen..maar je hebt zeker weten de juiste beslissing genomen..ik kan me voorstellen dat je in tranen bent het is niet zomaar iets..maar heel goed dat je je gevoel aan de kant hebt gezet en je hart hebt laten spreken..het is echt het beste voor jou Bemmie en Asha en natuurlijk Happy
Happy komt in een omgeving waar hij zich helemaal zal moeten aanpassen en misschien is Happy een voliere vogie..wie weet dat hij hierdoor veranderd en zo niet ..je hebt er alles maar dan ook alles aan gedaan..dat moet jij jezelf wel voor blijven houden
je bent een topper een kanjer

heel veel sterkte komende week

hele dikke knuff ..Gerdy

Bello

Hoi Kim

meis wat heb je een moeilijke keuze moeten maken, maar nu maak je voor Happy een hele goede keuze.

Als je dit niet doet wat gebeurd er dan met je andere 2 valkjes?

Nee mijn steun heb je echt!!!

Als je hem weg moet brengen is niet leuk, je mag dan echt een traantje laten, als je dan weer naar huis gaat dan mis je hem zeker, maar het is voor het goede doel he.

Toen wij Catka naar Chantal brachten was ook heeel erg moeilijk, maar is wel de juiste keuze geweest!!

Grote knuf van ons!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sally

hallo Kim,

Goed van je dat je DE beslissing hebt genomen, en natuurlijk heb je hier even over nagedacht. Ik hoop voor jou dat Happy bij Manon met zijn 2 pootjes op de grond wordt gezet, en dat ie dan toch gaat beseffen hoe goed je eigenlijk wel niet voor hem bent.
het gaat wel even pijn doen om hem achter te moeten laten, maar weet dat dit het beste is voor jou, Asha, Bemmie en voor Happy zelf natuurlijk.

Je hebt pas laten vallen dat Asha bij Bemmie in de kooi zit? En gaat dat tussen die 2 een beetje?

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,
dank je wel. met asha en bemmie gaat het wel goed. af en toe zit bemmie te blazen maar daar is asha niet van onder de indruk.

hoi Dorothé
bedankt voor je steun. het is zeker erg moeilijk. af en toe komt mijn gevoel weer sterk naar boven maar dat probeer zo goed als mogelijk weg te stoppen. ;)

hoi gerdy,
ook jij bedankt meid voor je lieve woorden!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Dikke kus van mij!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

danielle

Hoi Kim,
Ik vind dat je een hele goeie beslissing hebt genomen. Super lief van Manon dat ze dit heeft aangeboden. Ik was zelf nooit op zo'n idee gekomen, maar ik denk dat dit heel goed zal zijn, zowel voor Happy als voor jou. Ik kan me begrijpen dat dit ontzettend moeilijk voor je is, maar zoals het nu gaat gaat het natuurlijk niet verder, zo ga jij er onder door en dat heeft ook geen goed effect op je valkjes. Daarom vind ik het heel dapper van je!
En twijfel alsjeblieft niet aan je zelf. Je hebt hiervoor toch heel lang een valkje gehad en dat was toch ook een schat van een valkje? En Bemmie en Asha toch ook, dus je bent gewoon een super goed baasje. Ik denk aan je en ik hoop echt dat er verandering gaat komen in het gedrag van Happy.

Groetjes Danielle  :-*

Kimm

hoi danielle,

dat is goed dat je dat zegt inderdaad. mijn valkje die ik eerst had was een super schatje. nog even bedankt voor het herinneren. niet dat ik mijn valkje was vergeten, integendeel, maar dat hij zo verschrikkelijk lief was! :D ;)

debby dank je wel voor je heerlijke dikke kus! :-*

liefs kim

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

goeiemorgen debby ;)  :-*

Hermien

Goedenmiddag Kimm  ::)

Kimm

Caroline

Ik kom ook alleen even hoi zeggen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Kim,

Het zal niet meevallen voor je, maar gelukkig houd Manon je heel erg goed op de hoogte van alles en kan je zelfs op bezoek, mocht je het even niet meer uithouden !!

Ik ben ontzettend benieuwd en ik vind je enorm dapper om deze stap te nemen, het kan alleen goed komen en anders krijg je gewoon de oude Happy terug. Het zal niet 1, 2, 3, lukken wat jullie willen bereiken maar is een hele grote kans dat het wel lukt !

Tot die tijd kan je je lekker bezighouden met Asha en Bemmie !

Manon en jij zijn beide toppertjes en ik hoop werkelijk dat er een positieve verandering zichtbaar wordt straks  :-*

Hele dikke knuffel,

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

eigenlijk had ik ook nooit verwacht hoor dat ik zover zou komen om dit te gaan doen. het is dat manon zo lief was en met dit aanbod kwam anders was het nooit gebeurd en had ik het zo laten gaan denk ik.

ik hoop dat het gaat lukken, zoniet dan zie ik het dan wel weer ;)

bedankt voor je steun meis! :-*

liefs kim