29 april 2024, 00:55:46

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Anja


♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Lieve Kim,

Tja, we hebben er veel en uitgebreid over gepraat.
Ik hoop echt dat je een goede keus maakt en dat Happy hier even met beide pootjes op de grond komt te staan, zodat ie gaat beseffen dat niet de hele wereld om hem draait  :-\
Hier moet ie de aandacht delen met vijf andere valkjes en ja.. dat zal wennen zijn voor hem.

Ik zal elke dag een updeetje in je dagboekje plaatsen met fotootjes, want dat je m gaat missen kan niet uitblijven  ;)

Toch, zou ik even van de tijd zonder Happy 'gebruik' maken als ik jou was... even lekker de aandacht voor Bemmie en Asha, even geen terror in huis, rust en aandacht zonder ruzies en jaloezie...
Je weet dat Happy hier een tijdelijk goed huisje heeft, hij komt niks te kort en ik zal heel goed voor hem zijn net als voor mijn eigen valkjes...
Ik ga duimen dat ie zich hier aanpast en dat het dan een valkje is, die jij, als ik m terug kom brengen niet weer herkent.. daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.
En mocht je tussendoor willen komen om hem te bezoeken.... de deur staat altijd open voor je..  :-*

Liefs Manon

Caroline

Heel mooi geschreven Manon, geweldig wat je voor onze Kim doet.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Falcon

manon: super hoor..wat je voor kim doet..

      

kim: sterkte alvast met het naderend afscheid..

Hermien

25 oktober 2008, 23:01:24 #2435 Last Edit: 25 oktober 2008, 23:10:40 by Hermien
Ha Kimm!



Ik denk nog steeds aan je hoor! En dat blijf ik doen. Volgende week wordt een zware dag als je Happy gaat wegbrengen. Kan er iemand met je mee? Dat zou natuurlijk wel fijn zijn. Woonde je maar dichterbij, dan ging ik mee.

Manon, geweldig wat je voor Kimm en Happy wilt doen. Hopelijk gaat het een positieve uitwerking hebben, maar houdt ook rekening met eventueel een nieuwe teleurstelling.

Afijn, hier gaat de komende periode weer vreselijk geduimd worden!

Kimm en Manon, jullie krijgen een vette kroel van mijn 'Vliegtuig'.

christa

ha kim
ik denk ook dat je er goed aandoet omdat vogeltje naar manon te brengen.ik had nl een aardige tamme bourke in de voliere(hedwig)
maar ik heb hem naar een goede kennis gebracht en hij is daar helemaal in zijn element hij viel na een tijdje gewoon aan.ik dacht eerst hij vergist zich dat ie bijna boven op me landde maar dat was niet zo hij viel me elke dag met een boel kabaal aan.
ik heb dan ook uiteindelijk besloten om hem niet meer op te halen ook omdat zijn agressie later naar ander vogels ging en bij die kennis deed hij het niet we hebben het uitgeprobeerd toen ik achterin de week de voliere bij hem binnenstapte deed hij het gewoon weer.
sommige dingen in het leven zijn niet leuk en makkelijk maar doorpakken is dan vaak wel het beste voor beide kanten
ik wens je veel wijsheid toe.
dikke kus en knuffel christa :-*

Kimm

allemaal super bedankt voor de hartverwarmende berichtjes. helemaal top dat jullie achter mij staan en manon, je hebt het heel erg mooi geschreven :-*  :-*  :-*

we zullen zien hoe het uitpakt. ook houd ik in mijn achterhoofd dat happy welliswaar gewoon zo blijft, maar dat zie ik dan wel weer!

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Je doet het niet alleen voor de andere valkjes en jezelf, maar ook voor Happy  :D

Ik had een aanvallende Goofy en die woont sinds tijden nu bij Diana en gaat erg goed daar, alhoewel hij nóg steeds een bijter is en blijft, wanneer híj daar zin in heeft  ::)

Voor jou hoop ik dat Happy na verloop weer terug kan komen, eerst maar even rustig alles aanzien, hoe het gaat bij Manon!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


kenay86

hey kim,

jeetje meis, ik kom een dagje even niet en dan lees ik gelijk dit!

je hebt een verstandige keuze gemaakt hoor! ik hoop dat happy bij manon weer met beide pootjes op de grond komt en dit dan met zich mee zalnemen terug naar jou toe.
ik zal heel hard duimen dat het gewoon goed gaat komen met happy, maar zoals gezegt is, denk ik ook dat het voor hem even goed is als ie weer terug in het diepe wordt gegooid en hij zich aan moet passen in plaats vana ndere valkjes aan hem. De band die in tussen tijd zal groeien tussen bemmie en asha zal hun ook sterker maken mocht happy niet veranderen zullen zij van zich af durven te bijten. maar meis, ik heb goede hoop dat dit wel zal gaan helpen en zal heir dan ook heel hard voor duimen!

Hoe gaat het met bemmie en asha? ik las dat ze bij elkaar ind e kooi zaten nu, gaat dit wel allemaal goed en accepteren ze elkaar een beetje?

ik zal heel hard aan je denken de komende tijd, en vooral aanstaande zondag. Het zal moeilijk voor je worden hem daar achter te laten, maar dat zal happy vast enz eker ook wel hebben en zal hij juist daardoor veranderen. voor jou is het een zachte troost dat ie heel goed terecht komt en je hem (als je wilt) regelmatig op mag zoeken. ikw eet nu al dat de thuis komst van happy een groot feest zal gaan worden voorje

toppie hoor meis en geniet straks van de fijne dingen die je nu eigenlijk moet missen door het gedrag van happy hoor.

Lief Dees :-*

Roxy

Hoi Kim,

Je hebt een goeie beslissing genomen. Ik hoop dat Happy bij Manon tot inkeer komt. En geniet maar lekker van Bemmie en Asha.
En Manon echt super dat je dit wil doen.

Groetjes Roxy

Mara

Hoi Kimm

Ik moet hier bijna 50  :o pagina's bijlezen.....Dat ga ik dus niet doen, hoop dat je me dat niet kwalijk neemt maar hoe is het met je?

Kun je me in het kort even vertellen wat er allemaal gebeurd is? Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Mara

Kimm

hoi mara,

zoals je weet terroriseert happy de andere 2 valkjes. en dat gaat maar door, dus ik heb een aanbod van manon gekregen, dat zij happy tijdelijk opvangt om te kijken of wij zijn gedrag kunnen doorbreken.

hoi roxy,
dank je wel!

hoi desire,
dank je wel!

hoi anja,
bedankt voor je lieve plaatje!! ;)

hoi wilma,
ik hoop ook dat het goed gaat uitpakken. we zullen zien.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Dank je wel voor je reactie en korte update. Ik had gehoopt dat Happy dat nu wel had afgeleerd. De donderstraal...Ik hoop dat Debby het gedrag idd kan doorbreken.

Mara