29 april 2024, 00:57:38

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi karin,

ik wou nog veel meer kopen maar ik moest wel even aan mijn budget gaan denken, want ik moet asha ook nog betalen he  ;D
maar ik zag ontzettend veel mooie leuke dingen die ik allemaal wou hebben, maar dat heb ik laten hangen. volgende maand maar weer wat kopen :D

nu snap ik ook de moeders die babykleertjes kopen leuk vinden.  ;D

ja meis, deze dag nog even door en als het eenmaal avond is dan vind ik het wel snel gaan!
ik mag de rest doen met asha, maar dat vind ik ook weer een hele leuke bezigheid!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi desire,

dank je wel! dat gaat helemaal goed komen  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

De tijd begint in te korten  :D
Wel ben ik érg benieuwd wat je allemaal voor Asha gehaald hebt hoor  ;)

Groetjes
Romy

Hermien

Ooooooh wat sssssspannend. Ik leef met je mee, maar dat weet je inmiddels al.

Kimm

vraagje:

ik heb weer sepia, maar hoe hangen jullie dat er eigenlijk in?
er zit zo'n stom dingetje aan maar dat blijft nooit hangen.

graag tips!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Kim,

Met zo'n tyribje doe ik dat, maak ik gaatjes in de sepia en dan doe ik dat tyribje erdoor en hang ik het op... in mijn dagboekje kun je dat ook zien op de foto van Saar, die heeft dat ook zo gedaan volgens mij.
Ik koop ze dus ook niet aan zo'n dingetje, ten eerste veel te onhandig en ten tweede, losse zonder zo'n dingetje zijn veel goedkoper  ;) (zitten vaak met een stuk of wat in een zak bij elkaar) ;D

Kimm

dank je wel manon,

mag het ook met zo;n ding waar je de vuilinszakken en boterhamzakjes mee sluit?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Kim,

Wij hangen sepia hier op door er 4 gaatjes in te boren en er dan een bloem binddraadje door te doen en deze aan te draaien.
Dit is vergelijkbaar met het draadje wat in de door jou genoemde sluitingen zit, maar hier zit plastic omheen, wat je beter kan verwijderen.
Succes met het halen van je valkje morgen.

Groetjes Henk

Saar

Citaat van: *Manon* op 17 oktober 2008, 13:02:30
Hoi Kim,

Met zo'n tyribje doe ik dat, maak ik gaatjes in de sepia en dan doe ik dat tyribje erdoor en hang ik het op... in mijn dagboekje kun je dat ook zien op de foto van Saar, die heeft dat ook zo gedaan volgens mij.
Ik koop ze dus ook niet aan zo'n dingetje, ten eerste veel te onhandig en ten tweede, losse zonder zo'n dingetje zijn veel goedkoper  ;) (zitten vaak met een stuk of wat in een zak bij elkaar) ;D


Yesssss klopt!
De een boort een gat erin, de ander slaat er een gat in met een schaar ;D Dat vind ik het makkelijkste... ;)

Kimm

hoi henk,

dank je wel! ik dacht gisteren nog: ik zie henk niet meer op het forum maar je bent er alweer!

hoi saar,

ik ga zo een gat slaan!
net nog weer naar de winkel geweest. trosgierst en beukensnippers gekocht.
ik moet de 2 grote kooien nog schoonmaken van happy en bemmie. nou dat zal ik dan maar eens gaan doen anders komt het er niet van  :P  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , begin er maar al aan hoor , haha  ;D ;D
,ik moet dat ook nog doen , maar heb nog een weekje gelukkig ! Grtjs Ann :D



Annelies

Citaat van: Kimm op 17 oktober 2008, 14:12:33
hoi saar,

ik ga zo een gat slaan!
net nog weer naar de winkel geweest. trosgierst en beukensnippers gekocht.
ik moet de 2 grote kooien nog schoonmaken van happy en bemmie. nou dat zal ik dan maar eens gaan doen anders komt het er niet van  :P  :P



Hoi Kimm ik heb er ook nog een Intresse je weet hoe hij eruit ziet  ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Kimm

[[/quote]


Hoi Kimm ik heb er ook nog een Intresse je weet hoe hij eruit ziet  ;D ;D ;D ;D ;D ;)
[/quote]

hahahah nou ik heb het zweet weer op mijn hoofd staan annelies! breng m maar langs  ;D

ben blij dat ik het weer gedaan heb!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Geeft wel veel troepdie sepia om er doorheen te prikken.... je hebt ook nog van dat touw... sisal touw of zoiets.... daar zou je m ook mee kunnen ophangen.

Kimm

hoi manon,

ik heb het even in de keuken gedaan  ;)  :D
sowieso vind ik het troep geven, de kooi wordt zo wittig  ;D

ja sisaltouw had ik ook al veel over gelezen. ik zal het een keertje gaan bestellen of kopen.

ik merk wel dat als het sepia op de bodem van de kooi ligt, ze het niet aanraken.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010