29 april 2024, 09:28:40

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Kim , ook lekker geslapen ?  Nog maar 1 keer slapen en Asha komt bij je wonen he ! Wat een heerlijk voorruitzicht en wat zal je fier zijn op dat mooi bont witmasker popje ! Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ik heb slecht geslapen...
maar nog 1 keer slapen en dan asha gaan halen.
ze is mooi he!!! ik ben ook zo gek op parels, dat vind ik zo mooi  :D  :D

vanmiddag ga ik alle kooien weer schoonmaken en dan ga ik die van asha ook klaar maken. gisteren heb ik weer spulletjes gekocht. leuk is dat hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ze is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi hoor ,  ja , ook mooie pareltjes he ! Ik ben al benieuwd hoe het ga zijn daar bij Happy en Bemmy !
Ga je dan ook foto's maken ? Ik wil wel eens zien hoe Happy en Bemmie reageren als ze naast hen staat , of ga je ze ergens anders zetten met de kooi ? Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

asha gaat eerst even op een andere plek denk ik, omdat ze uit de voliere komt.

tenminste het advies is, is dat dat beter is.
ja ik ben ook heel erg benieuwd hoe happy en bemmie erop reageren. ik hoop natuurlijk wel goed en ik weet zeker dat happy nieuwschierig zal zijn, hem kennende.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ha Kim ,  ja , natuurlijk , ze komt uit een voiliere he !
Je doet er wel goed aan hoor om ze dan eerst even appart te steken , zodat ze aan de gewone omgeving en jou leert wennen he ! Dat zal wel vlotjes gaan denk ik , , je bent ook vaak thuis merk ik ?  En Bemmie en Happy gaan wel opschieten met ze denk ik hoor , dat zal wel geen probleem zijn denk ik ! Eerst maar zien hoe ze het doet in haar nieuwe kooi daar he , je zal weer je bezigheid hebben zeg maar , hihi ! Een leuke bezigheid dan he , grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ja ik ben alle dagen thuis.
en ik zal mij zeker vermaken. asha tam maken, wennen aan mijn handen, wennen aan mij etc. dus ik maak even geen plannen met andere mensen, hihihi
een heerlijke bezigheid  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi Kim,
Ik zou Asha idd nog even bij de heren weghouden.
Puur voor de zekerheid en dat ze goed aan jou kan wennen :)
Groetjes Saar

*Manon*

Hoi Kim,

Had ik al gezegd dat je prachtige foto's hebt van Asha, wat is ze toch een mooierd hé.... Ik kan haar morgen ook even bewonderen... wel leuk  ;D ;D Als ze nou mooier is dan Tarah dan neem ik stiekem Asha mee  :P :P :P :P

Nou mooier mooier....  ??? ??? ??? Ze zijn allemaal mooi, ik kon toen al bijna geen keus maken dus dat zal niet veranderd zijn hé...

We krijgen prachtige valkjes van Saar en ik kijk ook erg uit naar morgen.
Ik zal ook even mijn foto's uploaden die ik gisteren van Saar heb gekregen....

Groetjes Manon

Kimm

haha ik zie het al voor mij manon, dan kom ik morgen bij saar en dan is asha weg!  :o  :o  :o
hiihihi

ze zijn inderdaad allebeide heel erg mooi zeg! spannend hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 17 oktober 2008, 10:04:28
haha ik zie het al voor mij manon, dan kom ik morgen bij saar en dan is asha weg!  :o  :o  :o
hiihihi


liefs kim



Nou daar hoef je niet bang voor te zijn hoor ;D ;)

Dierenfreackske

O , wat spannend zeg !  :D :D :D   grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Geweldig dat je morgen je mooie Asha mag gaan ophalen :D
Heel erg veel plezier.

Het is een schoonheid.

p.s: Je kaartje is onderweg.

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine,

was deze dag maar om!!!!  ;D  ;D

en dank je wel  ;)  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Dat gaat zeker heel erg spannend worden en wat heeft Saar het snel voor elkaar in een week tijd dat Asha naar binnen is gegaan !

En nu begrijp ik dat jij de rest moet doen, ... wouw echt heel erg spannend allemaal ! En leuke dingen voor de valkjes kopen, dat is inderdaad een hele leuke bezigheid  :D

Nog één nachtje slapen meid en dan heb je Asha morgen lekker bij je  :-*

Liefs, Karin

kenay86

jee dat is snel gegaan he?! zo zit je te wachten op de uitslag van de dna test, en zo mag je haar alweer ophalen.. vlug hoor! ik hoop dat ze zich snel helemaal thuis voelt bij je, maar dat zal vast wel goed komen! veel plezier met haar hoor :)