28 april 2024, 22:24:28

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Saar

Jij kan daar niks aan doen he. Al een geluk dat je niet met écht slecht nieuws moet komen. Hopelijk hebben we morgen meer geluk.

Hoi Kim

Nog even duimen-draaien... Heb je ze er nog niet af gedraaid?  ;D

Groetjes
Romy

♥Debby♥

He Saar, dit moet voor jou ook drama zijn zeg.. om ieder keer zulk nieuws te komen melden.. en dat terwijl er hier allemaal van die zenuwpezen zitten..  :-*

Kim, t is echt balen meid.. en mjn duimen kunnen bijna niet meer.. maaaarrrrrrrr we zullen DOORGAAN!!!!!!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

Citaat van: Kimm op  9 oktober 2008, 10:51:31
ik was er al bang voor. wat een stom bedrijf :(  :(
dat is niet zo leuk.

ik hoor het morgen wel van je ;)  :-*


Ja ik snap er zelf de ballen van ??? Dit is geloof ik de 6e test.. en de andere 5 zijn gewoon goed gegaan en met 2 dagen had ik de uitslag... :-\

Citaat van: Romy op  9 oktober 2008, 10:52:29
Hoi Saar

Jij kan daar niks aan doen he. Al een geluk dat je niet met écht slecht nieuws moet komen. Hopelijk hebben we morgen meer geluk.

Groetjes
Romy


Jawel, maar toch is het irritant... We zitten allemaal maar op die uitslag te wachten ::) Morgen moet ik gewoon die uitslag hebben >:( Anders hebben we binnenkort duimloze forumleden en dat is ook niet de bedoeling ;D

Citaat van: *Debby* op  9 oktober 2008, 10:59:55
He Saar, dit moet voor jou ook drama zijn zeg.. om ieder keer zulk nieuws te komen melden.. en dat terwijl er hier allemaal van die zenuwpezen zitten..  :-*


Ja nogal... Vind het niet echt netjes ook al kan ik er zelf niks aan doen :-\
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Heftig zeg!
zo zien we dan toch maar weer dat we allemaal van die machines e.d. afhankelijk zijn hé en als er dan ergens een kink in de kabel komt.... jee zeg!
Echt balen voor jullie allebei... maar we blijven duimen hoor  :-*

Caroline

Jeetje meiden, wat een ramp!!  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

je word wel op de proef gesteld zeg..waardeloos is dit..maar we blijven je bij staan en DUIMEN  maar..ga gewoon door.

liefs Gerdy

Dierenfreackske

Pfffffffffff , meid , balen is dit , zo lang wachten , jeetje toch !
Hopelijk krijg je supergoed nieuws nog straks ! Grtjs Ann



Hermien

Dit is heel erg kl :censuur !

Helaas staan we hier machteloos tegenover, maar op deze manier worden je zenuwen niet bepaald bespaard.....

Sterkte Kimm!

Kimm

halloo allemaal

ik heb net flink gesport dus ik kan de spanning weer aan!  ;D

ik heb mij even helemaal leeg getraind.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Haha , ontstressen dus ,  dat doet wel goed dan he !
Nu kan je weer alles aan he ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Kim,

Inderdaad heel erg vervelend, stom zeg en dat van Gendika ! Overal lees je dat het allemaal goed gaat en net hier moeten de machines raar gaan doen, erg vreemd allemaal  ::)

Hopelijk geeft deze vreemde machine ( misschien pas deze week geplaatst ) wel de juiste informatie, niet dat je dalijk weer met een man zit  ;)

Meid, we blijven duimen en als er morgen nog geen uitslag is dan weet ik het ook niet meer  :-\

Fijn dat je even alles van je af hebt kunnen gooien met trainen  :-*

Liefs, Karin

Anke

Hoi Kimm,
Nog steeds geen uitslag :o
Nou dan duimen we nog maar even door he....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi ann,

dank je wel. ik ben de dag goed doorgekomen :D  :D

hoi karin,

hihi ja vast een nieuwe machine  ;D  ;D
morgen weer een poging.

bemmie is wat chagerijnig. hij is gisteravond niet de kooi  uitgekomen en vanavond ook al niet. niets voor hem :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Straks snel naar bed en dan is het alweer morgen.. en dan MOET het goed komen...  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Kim , ow , alweer een dag erbij , moet toch goed komen hoor ! Die laten je nog gewoon wat in spanning he , wetende dat het een popje is   ;) ;) ;D   grtjs  Ann