29 april 2024, 08:56:32

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi debby,

JA HET MOET GEWOON ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Huh? Heb je nu ineens een naam? :o Ik had er net ook één bedacht, nl. Irene (= vrede).

                             ;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

haha wat lief van jou hermien!!! ja ik heb een naam! ;) :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , whaaaaaaaauuuuw , een franse naam , ik zou er niet direct opkomen , hihi !
Maar het wordt vast een hele mooie naam , daar ben ik zeker van !  Ik ben al heel erg benieuwd , hihi , grtjs Ann ;D ;D ;D ;D



Kaatje

Hoi Kim,

Spannend, ik ben benieuwd naar de naam, ... maar eerst maar eens afwachten of de kleine een popje is. Daarna maak je zeker gelijk de naam bekend  ;)

Dat gevoel heb ik ook hoor, het zijn mijn kleine meisjes en grote jongen en ik ben vreselijk gek op ze  :D

Liefs, Karin

Kimm

hoi ann,

ja een franse naam :D dat komt omdat wij hier in de familie nogal fransosisch zijn ingesteld. ( ook een franse zwager)
en de naam vind ik mooi! heeft mijn vader voor mij bedacht ;D

hoi karin,

als het wel een popje is dan maak ik idd de naam bekend! anders moet ik eerst verder zoeken naar een popje ;D maar ik hoop dat dit valkje een popje is want hij/zij is erg mooi en lief!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

ik ga nu even tros opgelicht kijken het gaat over papagaaien handel :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ha Kimm!

Heb ik net gezien. Leuk om nu een gezicht bij een va te hebben, want dr Van der Horst werd geïnterviewd. Het blijkt in ieder geval wel dat je niet zomaar zonder meer een papegaai moet aanschaffen.

Ben ik ff blij met dít forum en de kwekers die hiér komen. Ik hou het lekker bij valkparkieten.

Complimenten aan jullie allemaal!




vlnr:   Silvo    -    Binky    -   Gabber    en   Goofy !


                         ;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

ja wat een vreselijke man zeg die dennis! die moeten ze vastzetten!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Ik heb het jammer genoeg niet gezien, maar dat is aan de andere kant misschien ook alleen maar goed ! Ik moet gelijk weer aan het eiland denken van het Nop, ... wat zaten daar een boel stakkertjes zeg !

Ook de borden die je kon lezen zoals geprikt worden met pennen en potloden, sommige mensen zijn echt barbaren  >:( Ik snap dan ook niet dat sommige mensen aan dieren beginnen.

Laatst las ik weer in de krant dat figuren bijzondere tropische kromsnavels uit de Antillen naar Nederland hadden gesmokkeld, de volgels hadden in een kofferruimte gezeten, in het donker en meer dan 24 uur zonder water en drinken gezeten, ... echt afschuwelijk !

En dan kijk ik naar mijn lieverdjes en alle andere droppies van hier, en dan ben ik zo blij dat ze het allemaal zo goed hebben ! Vanmorgen ook, ... ze mogen er altijd 's morgens uit, zo rond een uur of half 10 en gaan tegen 2 uur half 3 weer in de kooi. Dan mogen ze er 's avonds na het eten uit, tot meestal wel 23:30 ( zitten net op stok ) ... soms zou ik best een valkje van hier willen zijn, wat een leven hebben die beestjes toch zo de hele dag  :D

Kijk maar naar jou en Happy en Bemmie, ... eerst dan maar 2 kooien en nu krijgt Happy zelfs een popje, je bent ook een vreselijk goede verzorgster, ... beter kunnen ze niet krijgen, hihi, onze kindjes  ;)

Ik blijf duimen voor een popje en daar gaan we ook gewoon vanuit, ... heel dat valkje lijkt een popje, zo meisjesachtig ziet ze eruit  :-*  :-*

Ga meer weer lekker verder fantaseren en voorgenieten, het is wat Debby zegt, ... Het MOET gewoon goed gaan straks  :D

Liefs, Karin  :-*

♥Debby♥

Ik ga hem nu kijken via www.uitzendinggemist.nl

ze hadden 4animals ook wel kunnen onderzoeken.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi karin,

er werd een papegaai verkocht die zou 1 jaar zijn. bleek hij 21 jaar te zijn :o  :o

die mensen hadden allemaal een kat in de zak gekocht en voor heel veel euro's...

wij zijn goed voor onze kindjes inderdaad :D ;)
die van mij zijn ook bijna de hele dag los. ook s'middags gaan ze weer een dutje doen.

en bedankt voor je lieve compliment :-*  :-*
ik ga weer lekker voor genieten en fantaseren, hihi, heerlijk!

liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Citaat van: *Debby* op  1 oktober 2008, 09:17:24
Ik ga hem nu kijken via www.uitzendinggemist.nl

ze hadden 4animals ook wel kunnen onderzoeken.


Bedankt Deb, ... ik ga hem ook gelijk kijken !!

Hoi Kim,

Het is toch waar, dan mag het ook gezegd worden  ;)

Liefs, Karin

Kimm

jeetje wat is happy vandaag aan het schreeuwen zeg. het houd niet op vandaag. dat ben ik niet van hem gewend. hij heeft eten gehad, groentes etc. zou er wat in de lucht hangen ;D  ;D  ;D

debby nog bedankt voor de link hoor ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Happy voelt aan jou spanning dat er een popje voor hem op komst is........


                           ;D   ;D   ;D   ;D