29 april 2024, 05:02:37

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Misschien een tam popje.. herplaatsing ofzo? dat je wel met haar kan kroelen.. en happy en bemmie zijn gewiekt toch?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

ja een tam popje. en mijn 2 tal zijn gewiekt inderdaad. ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Dus zou het popje ook gewiekt worden.. dus als het een tam popje is, in ieder geval goed aan handen gewend dan kan je haar goed aan jou laten wennen en nog iets tammer maken misschien..  gaaf hoor!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

ik weet niet of ik het popje dan laat wieken. dat ligt eraan. bij happy moest het en bij bemmie toen ook in het begin. als het niet nodig is doe ik dat niet. maar idd een popje die aan handen is gewend en lekker tam. dus dat wordt een speurtocht :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Spannend!!  :D

Succes met je zoektocht!! Ik ga heel hard duimen dat je een lief en zachtaardig popje gaat vinden waarmee Happy helemaal happy gaat worden.  ;)

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Ik duim ook gewoon even lekker mee en heb mijn 'Vliegtuig' opdracht gegeven datzelfde te doen met hun pootjes. Daar zijn ze nu dus heel erg geconcentreerd mee bezig. Spannend hoor!


                          :D   :D   :D   ;D

Kimm

hoi allemaal,

dank jullie wel :D

ik hoop dat het gaat lukken.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Moet me eigenlijk schamen, goh wat liep ik hier ook een eind achter zeg  :-\ Maar ik ben weer helemaal bij en wat een leuke maar vooral lieve foto's heb je van Happy en Bemmie geplaatst.

Als je Happy dan zo ziet dan zou je echt niet zeggen dat hij zo kwaadaardig kan doen, wat me trouwens opviel bij het filmpje van Happy waarbij hij op de kooi aan het "vegen" is ( waar Paco echt nog wat van kan leren ) is dat hij een mega staart heeft, echt prachtig !!!

Ik vind het echt heel erg sneu dat Happy nog steeds zo doet, vooral omdat hij zo ontzettend lief kijkt en dit ook kan zijn als hij maar wilt, soms vraag je je af waarom ze dan zo doen hè !?

Het ligt in ieder geval niet aan jou, want ondanks zijn gedrag hou je onvoorwaardelijk van hem en dat maakt je echt bijzonder, je bent gewoon een kanjer van een meid en ik vond het echt heel erg leuk om je in het Nop gezien te hebben, ... had ook zeker veel meer met je willen kletsen maar dat komt vast helemaal goed bij de bijklets meeting als je daar ook naar toe komt !

Wat leuk dat je toch overweegt om er een popje bij te nemen en hopelijk klikt het dan heel erg goed tussen Happy en het popje, en anders weet ik zeker dat Bemmie heel gelukkig gaat worden met het popje, ... het is nu alleen nog kijken wat je wilt. Of een al wat ouder popje, of toch misschien een jonger popje, moeilijk is dat dan weer hè  ::)

Sorry dat ik zo achter liep en even niet gereageerd hebt, maar ik ben weer lekker op de rail en dat in een paar dagen na de vakantie, dus ik heb weer alle tijd om ook jouw boekje weer te volgen. Het gaat in ieder geval spannend worden wat betreft het wel of niet nemen van een popje voor Happy !

Dikke knuffel voor jou  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

dat geeft niet hoor meid, je hoeft je niet te schamen ;)

wat de staart van happy betreft, dat vond ik dus ook al. ik had er al een paar keer naar gekeken en ik dacht ik moet die staart eens opmeten want ik vind hem ook lang.

de volgende meeting gaan wij zeker bijkletsen want dan ga ik zeker weer mee, ik vond het zo leuk!

en een popje voor happy, dat kan ik gewoon proberen, lukt het niet dan is het popje voor bemmie. en ja een ouder popje of een jonger popje, wat vind jij???

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Kim,

hoe oud zijn happy en bemmie nou precies?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

Citaat van: Kimm op 28 september 2008, 20:31:37
ja ik denk dat dat verstandiger is. maar diep in mijn hart zou ik ook wel een jonkie willen ;D  ;D  ;D


Aan het jongere valkje kan ik je wel helpen hoor ;D
Is wit..... met zwart.... en pareltjes :P

In ieder geval succes met zoeken!
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi debby,

happy is nu 1.5 jaar oud en bemmie is 2 jaar oud.

hoi saar,

ohhhhhhhh wat heb jij? parels?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 29 september 2008, 12:11:35

hoi saar,

ohhhhhhhh wat heb jij? parels?

liefs kim


2 opaline bonte witmaskers...
Als ik de parels zie, zou ik zeggen 2 poppen.. Maar met dit stel kan ik dat niet 100% zeggen, dus er zou dan een dna testje gedaan moeten worden
Groetjes Saar :-*

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 29 september 2008, 12:26:04
staan ze in jouw boekje saar?


Ja, maar dat zijn geen recente foto's....
Die kan ik wel maken als je dat wilt.. Ik kijk sowieso vanavond even wat ik nog op de pc heb staan thuis...
Dit is de oudste






En dit is de jongste:




Ze zijn allang uitgevlogen hoor :) De jongste heeft t liefste karakter...
Groetjes Saar :-*