29 april 2024, 00:48:27

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Kim,

Zo te zien aan de foto's heb je toch net iets te hard met het stokkie geslagen  :o :o :o. Ik zie gewoon een bult onder de veren :P :P :P ;D ;D ;D ;D

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst hoor. Ik heb er van genoten. Geef ze maar allebei een dikke vette knuffel.

Liefs Anja

danielle

Hoi Kim,
Klopt het wel wat je altijd over Happy verteld, want eerlijk gezegd zie ik alleen maar twee hele lieve vogeltje, die kunnen toch geen vlieg kwaad doen ???  ;D .

Ik vond het leuk om je gezien te hebben in het NOP, het was echt een super gezellige dag!

Groetjes Danielle

Kimm

hoi anja,

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
de knuffel is over gekomen hoor :-*

hoi danielle,

hihi nee als je happy zo ziet dan zou je dat niet zeggen he? maar o,o o....................
vond het ook erg leuk om jou ontmoet te hebben!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ...hoe is het daar ? Ik heb al een paar foto's gezien van het NOP en het zag er prachtig uit , ik kijk morgen verder , moet eerst de dagboekjes nog bijhouden , dus zal ik morgen de andere boekjes doen eerst , knuff. Ann



Kimm

hoi ann,

hier gaat het goed. happy is druk aan het wipwappen en hij schreeuwt er ook nog bij :o ik moest net de tv al harder zetten want ik hoorde niets meer ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Citaat van: Kimm op 15 september 2008, 21:33:14
hoi ann,

hier gaat het goed. happy is druk aan het wipwappen en hij schreeuwt er ook nog bij :o ik moest net de tv al harder zetten want ik hoorde niets meer ;D

liefs kim



Mmmmmmmmm heeft hij een voorbeeld gehad soms :o :o :o ;D ;D ;D

Nou zal ik maar ophouden. Ik ben zo melig als wat. Komt vast van al die trekdrop ;D ;D ;D ;D

Liefs Anja

Kimm

whahahahaha zit je nog aan de trekdrop ;D  ;D

en was het maar waar dat happy een voorbeeld had gehad ;D  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

HAHAHA ....wat moet ik lachen , die uitspraak he , hihi !
Moet je de tv echt harder zetten ? De dondersteentjes toch !
Grtjs Ann



Anja

Citaat van: Kimm op 15 september 2008, 21:42:41
whahahahaha zit je nog aan de trekdrop ;D  ;D

en was het maar waar dat happy een voorbeeld had gehad ;D  ;D  ;D  ;D





Jammer genoeg is die op.

Kimm

ja ik was gooise vrouwen aan het kijken en happy zit daar te schreeuwen en kreunen, sjonge jonge, kon niets meer verstaan zeg!!! :(

hahahaha anja, jaaaaaaaaa.......................... ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

hihi
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Knuffie Ann ;D ;D ;D ;D



*Yvon

Hoi hoi

Had ik je al verteld dat ik het leuk vond om je int eggie gezien te hebben ??
Nee ? Dan bij deze.  ;D ;D

Volgens mij heeft Happy toch wel wat heropvoedig nodig.  ::) :P ;D
Ach......als hij het maar naar zijn zin heeft,toch ?  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

candy

Hallo Kim,

Mooie foto's van je belhamels heb je geplaatst. Als je Happy zo op de foto ziet denk je dat hij geen vlieg kwaad kan doen.
Citaat van: Kimm op 14 september 2008, 23:40:39
van harte gefeliciteerd met jullie aanwinsten! super hoor, 2 popjes. had je niet 2 voor mij kunnen meenemen? ;D  ;D
dus nu zitten jullie op 16? hihi. nou ik vind het erg leuk voor jullie! doe je de groetjes aan ria?

Heelaas zaten er maar 2 in dat kooitje. Maar je hebt wel gelijk het valkje wat wij Luna noemen had ook heel goed bij Bemmie gepast. ;D ;D ;D
Het is wel duidelijk te zien dat de vogeltjes een groei achterstand hebben, maar dat is in de groep bij ons geen enkel probleem.

Groetjes Henk

Kimm

hoi henk,

dank je wel :D trouwens leuke foto van jullie nieuwe valkje. en ja die groeiachterstand is voor jullie geen probleem, ze komen in een warm nest terecht! :D

hoi yvon,

dank je wel!
en ja happy vermaakt zich wel hoor op de kooi ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Als de trekdrop op is of je hebt er geen 'trek' meer in, ga je toch verdcer met pijpdrop. Doe je ook veel langer mee, omdat je moet zui......n! :o

                     ;D   ;D   ;D   ;D