28 april 2024, 22:35:56

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Kim

Dat is echt wel heel brutaal van Happy!
Hopelijk lijdt Bemmie niet teveel onder zijn tirannieke gedrag  :-\

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

happy heeft het weer heel erg op zijn heupen! volgens de va moet ik dat gedrag negeren maar dat kan ik niet, sorry, maar ik vind het niet leuk als bemmie er onder lijdt. :-\
hij doet zo boos en vanmorgen was hij nog lief.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

HOi Kimm

Die Happy toch zeg, wat een pestkop zeg. Waar staat de kooi van Happy? Kan hij Bemmie zien?

En wat de kooi betreft, van welke leverancier is die? Ik zou contact opnemen met de leverancier c.q. producent want dat je tot november moet wachten op een nieuwe achterwand vind ik knap belachelijk. En dat ze ook nog met jou in discussie gaat terwijl de kooi bij haar gemonteerd in de winkel stond, vreemd hoor.....maar goed....

Sterkte in elk geval, als ik nog iets voor je kan betekenen of zo, dan hoor ik het wel.

mara

Kimm

hoi mara,

de kooi van happy staat 1 meter ervan af.

wat de nieuwe kooi betreft, dat is de montana san remo. nu heb ik al even gegoogeld maar nu is mij nog niet helemaal duidelijk wie de leverancier is.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kimm

Misschien kan je via de winkel zelf te weten komen waar en door wie de kooi gemaakt is geweest. Dan kan je rechtstreeks bij de bron je beklag doen, wie weet gaat het dan sneller vooruit.

Groetjes
Romy

♥Debby♥

Hoi Kim,

wat naar dat Happy zo blijft pesten.. en dat je dat niet kan negeren kan ik me goed voorstellen..  dat laat je toch niet zomaar gaan zeg.. das makkelijk gezegd..

't is te hopen dat Happy snel wat liever en rustiger wordt.

Sterkte hoor!

Balen dat je zolang op die kooi achterwand moet wachten. die moeten ze toch veel eerder kunnen hebben. slechte service hoor.

Groetjes


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

even een paar foto's van bemmie, op het aanrecht........









liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

wat een beauty!!  :o Heel erg mooi!!

lekker he als ze zo rond rommelen in huis..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

danielle

Hoi Kim,
Wat een leuke foto's. Bemmie is echt een mooi valkje. Helpt hij ook wel eens met koken  ??? .
Wat vervelend dat Happy toch nog zo'n vervelend gedrag vertoont.
Lijkt me echt moeilijk om mee om te gaan. Negeren is inderdaad knap lastig  :censuur .

Groetjes Danielle

Kimm

hoi debby,

bemmie is een schatje. is heel zacht van aard. ik had hem meegenomen naar de keuken want ik moest afwassen en happy was weer aan het etteren dus bemmie mocht lekker met mij mee :D

hoi danielle,

het is ook moeilijk hoor om mee om te gaan. dat valt niet altijd mee.
bemmie was lekker mee naar de afwas met mij en dat vond hij wel leuk en interessant :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Kim,

Mooie foto's van je Bemmie op het aanrecht.
Het negeren gaat heel simpel, althans dat vinden wij indien er bij ons een vogel ongewenst gedrag vertoont. De betreffende vogel wordt apart opgesloten met water en voer en er wordt niet naar omgekeken (natuurlijk wel vanuit de ooghoeken, maar op een manier dat het als aandacht wordt gezien) en de rest wordt extra aangehaald.
Dit is in principe het zelfde als jij nu met Bemmie deed door hem mee te nemen naar de keuken voor de afwas.

Groetjes Henk

Kimm

hoi henk,

dus dat deed ik goed? :D

en als happy zit te etteren bij bemmie in de kooi moet ik happy eruit halen en dan in zijn eigen kooi zetten. tenminste dat deed ik wel steeds alleen wordt dat ook weer als aandacht gezien namelijk.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Zie ik nou de buitendeur open staan? Is dat niet link? Ha, in de keuken helpen met koken, jaja. Ik heb ooit een grasparkiet gehad die het voor elkaar wist te krijgen om door aan de steel van het steelpannetje te duwen en te rukken, de pan op de vloer wist te krijgen. Zo vanaf de áchterste pit, hè? Mijn Vliegtuig' wil ook nog wel eens in de buurt van het fornuis komen, maar die schrikken zich al te pletter van mijn grote, glimmende fluitketel. Laat staan dat ze een steelpan zullen gaan 'vloeren'.

Blijft een nare situatie met Happy. Sterkte ermee.

candy

Hallo Kim,

Citaat van: Kimm op  8 september 2008, 15:59:37
hoi henk,

dus dat deed ik goed? :D

en als happy zit te etteren bij bemmie in de kooi moet ik happy eruit halen en dan in zijn eigen kooi zetten. tenminste dat deed ik wel steeds alleen wordt dat ook weer als aandacht gezien namelijk.

groetjes kim



Het wordt inderdaad aandacht, maar je moet dit ook niet voor een uurtje doen, maar begin met een halve dag en als hij het weer doet de tijd verlengen. Ook moet je niet opvallend naar hem kijken.

Groetjes Henk

Kimm

hoi hermien,

ja klopt de deur staat open. dat is met bemmie niet gevaarlijk, hij vliegt niet hoog en ver.

hoi henk,

een halve dag? :o  :o meen je dat? dat is lang zeg.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010