7 juni 2025, 23:47:53

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat sneu dat je zo'n verkoudheid hebt , maar ja , hoe kan het ook anders met zo'n verschrikkelijk weer , ik heb het ook al zitten , ik moet steeds niezen , vervelend zeg !
Rust jij maar flink uit zodat ej morgen iets beter bent ? En de medicatie doet ook wel zijn werk he , grtjs Ann ;D ;D

Anke

Hoi Kim,
Veel beterschap gewenst!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Hoi Kimm,

Ik stel me voor dat het er ongeveer zó uitziet.... ;D

Van harte beterschap. O, wat die kooien betreft: ik zou ze naast elkaar laten staan. Wanneer je Bemmies kooi aan de andere kant van de kamer zet, zullen ze continue naar elkaar gaan schreeuwen, vrees ik!

Knuf van mijn 'Vliegtuig'

;D   ;D   ;D
       ;D

Gerdy

Hoi KImm..

fijn dat je weer terug bent..
balen dat je zo verkouden bent bah..maar medicijnen kunnen wonderen verrichten

ik zou ook de kooien naast elkaar laten staan..net als Hermien al zegt ben ik ook bang dat ze alleen maar naar elkaar gaan schreeuwen.

gr Gerdy

Romy

Hoi Kim

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!  :D
Alles is gelukkig goed gegaan met Happy en Bemmie. Wat een geruststelling!
Ik meen dat Bemmie toch wel een heel goed gewicht had? En dat 8 gram niet verontrustend is? Welk gewicht heeft ie nu nog?

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

bemmie weegt nu 90 gram en vorige week nog 98 gram. dus dat moet ik in de gaten houden, hij moet niet lichter worden dat past niet bij hem. ;)

hoi gerdy,
ik laat de kooien inderdaad zo staan.

hoi hermien,

je hebt precies de goede foto hoor!!! ;D  ;D  ;D

hoi caroline,

dank je wel!

hoi anke,
dank je wel!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , goed dat de 2 kooien naast elkaar staan hoor !
;D ;D  grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

hihi dank je wel meid! :-*

liefs kim

Dierenfreackske

Graag gedaan  ;D ;D ;D  grtjs Ann

Romy

Hoi Kim

Bemmie zal je ontzettend gemist hebben en wat getreurd hebben daardoor. Hij kom vast gewoon weer aan hoor. Dat zie ik bij Flupke ook heel sprekend.
Komt allemaal weer goed hoor :) Je hoeft je geen zorgen te maken. Maar je hebt natuurlijk wél gelijk dat je het goed in de gaten blijft houden.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ja daar vertrouw ik ook op hoor. ik denk ook dat hij mij heeft gemist en ook zit hij in een hele zware rui, dus dat zal wel niet meevallen voor hem. mijn moeder heeft elke dag 3 uur in mijn huis gezeten, super he!!! ze maakte zich niet zo druk om happy maar meer om bemmie. oja en happy noemen wij nu geen (heppy) meer maar happy, echt met een a.  ;D  ;D  ;D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het daar met Happy en Bemmie ? Gaat het al wat beter ondertussen met je hoofdpijn ? Grtjs Ann

Hermien

Hahahah, da's maar een klein stappie: van Heppie naar Happy! Toch een wereld vamn verschil.

Kimm

hoi ann,

sóchtends voel ik mij redelijk maar in de middag niet zo. gisteren ben ik om half 7 naar bed gegaan en even geslapen tot half 9. maar komt wel goed hoor, gaat vanzelf over, dank je ;)
met happy en bemmie gaat het wel goed. happy gaat steeds naar de kooi toe van bemmie.

hoi hermien,

ja maar 1 letter, maar het klinkt gelijk heel erg anders ;D  ;D  ;D

liefs kim