6 juni 2025, 12:59:29

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Kim,
Jij ook al verkouden, ik heb het ook al te pakken.
Ben wel gewoon aan het werken, maar wordt er zo moe van. En die hoofdpijn die je er van krijgt, bah!
Beterschap voor jou!

Fijn dat je hebt genoten van je weekend weg. Dat is toch wel genieten he, maar toch ook weer fijn om lekker terug te zijn bij de valkjes, vind ik in ieder geval altijd.

Ik ben eigenlijk nog benieuwd wat voor adviezen de vogelarts had gegeven voor het gedrag van Happy. Wil je dat nog opschrijven?

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat leuk dat Happy toch geintresseerd is in Bemmie he !  Leuk dat ie naar haar kooi toe gaat ! Hopelijk gaat zijn gedrag ook over he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi danielle,

ja je voelt je zo lamlendig hè! niet echt ziek maar ook niet fit en lekker :-\ jij ook beterschap meid.
ik zal morgen of zondag de adviezen even opschrijven hier van de va, ok?

hoi ann,
ja happy zit nu ook bij bemmie, maar ze gaan straks apart slapen hoor!

trouwens ik heb jonkies gekregen van de hamsters die hier logeren. ik ging de kooi schoonmaken vanavond, want morgen gaan ze weer terug naar mijn zus toe en ik schrok mij werkelijk waar helemaal lam! :o
ik dacht wat is dit!!! dus ik de deksel weer dicht gedaan en even adem gehaald ;D toen weer gekeken en er zaten 3 jonkies in. helemaal naakt en oogjes dicht. dus ik denk dat ze vandaag geboren zijn.  dus ik kom morgen met 5 hamsters terug bij mijn zus ;D  ;D  ;D ik heb lekker nog niets gezegt ;D
dat wordt een verassing voor hun morgen, hihi.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Leuke verrassing!!  ;D

Beterschap meis.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Hahahaha. Hebben ze niet van veilig vrijen gehoord of zo?

GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN EEN DRIELING!

;D   ;D   ;D
                                      ;D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

whaaa ik lig hier helemaal krom!! hermien heeft de plaatjes uitgevonden! ;D

hey caroline, dank je meid! :-*

liefs kim

Hermien

Ja Kimm, met jou als helpdesk is het helemaal gelukt! Bedabkt hoor. Wat zal je zus trouwens opkijken van dat nestje. Zal ze er ook blij mee zijn?

Groetjes.

;D   ;D   ;D
        ;D

Kimm

hoi hermien,

nee ze zal er niet blij mee zijn, hihihi. maar ze gaan dan denk ik naar een dierenwinkel toe als ze groot zijn. maargoed ze mogen het mannetje wel gaan castreren want ze kan zo weer zwanger worden.  ;D ach en het is zo ontzettend schattig, echt erg lief!

liefs kim

Caroline

Ik zou wel even googlen Kim,  als ik jou was .... ik lees regelmatig verhalen over hamsters die elkaar afslachten, vrouwtjes die de man doden na bevruchting en mannetjes die de jongen doden .... dit schijnt per soort weer anders te zijn maar ..... het is zo l*llig met een u (dus niet met een o) als je straks aankomt en jullie treffen er een bloedbad in de kooi.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

zoiets had ik ook gelezen, maar bedoel je dat ik het mannetje even apart moet doen tijdens de reis?

liefs kim

Caroline

Dat is per soort hamster verschillend maar bij sommige rassen moet volgens mij het mannetje apart zolang er jongen zijn.

Dit zou ik even uitpluizen/googlen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja dat is waar ! Met ratjes moet je altijd opletten , beter 2 vrieuwtjes of eentje en een annetje
maar het is ook zo dat als ze jongen hebben het mannetje het vrouwtje durft aan te vallen  dacht ik ! Ik weet het niet zeker hoor  , ik weet alleen dat je gewoon goed moet uitkijken , haha !
Grtjs Ann

Kimm

hoi,

ik ben weer thuis en het was wel lachen hoor!  niemand geloofde van hun dat ik baby's had meegenomen, haha. ze dachten dat ik een grapje maakte. maarja toen heb ik het laten zien en je had ze moeten horen. mijn nichtje was helemaal van slag!
de reis is erg goed gegaan. ik had ze in een transsportkoffertje gedaan die we ook gebruiken voor de vogels met stro erin, voer en het huisje met de jonkies. deze heeft naast mij gestaan in de auto zodat ik alles in de gaten kon houden en het ging geweldig.
tja en nu weer thuis en ik dacht dat ik ze niet zou missen maar toch stiekum wel een beetje hoor ;)

met happy en bemmie alles ok. happy nog niets veranderd maar bemmie heeft meer rust gekregen, daar deed ik het ook voor.

liefs kim

Anke

Hoi Kimm,
Wahahaha leuk hoor jonge hamstertjes :)
Ik kan me voorstellen dat ze heel verbaasd waren ;D

Fijn dat het met Happy en Bemmie rustig is nu :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes