29 april 2024, 03:11:09

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , jeetje Kim , wat is dat raar zeg ! Dat is wel schrikken he !
Er is toch niets ergs aan de hand met hem hoop ik ?? Grtjs Ann



Caroline

 :o :o :o

Niet te accepteren gedrag .... ik zou hem nog korten kortwieken net zo lang dat hij niet meer kan vliegen naar je gezicht.  :-\

Schandalig gedrag!!  >:(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim , hopelijk heeft hij jou niet pijn gedaan hoor !
Niet leuk zo he .Ik heb dat hier nog niet gehad dat ze gewoon recht naar mijn gezicht vliegen , waarom doen ze dat ?  Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ik weet niet waarom hij het doet. het komt over van dat hij het niet kan hebben dat ik wegga.

ook denk ik soms dat hij erg jaloers is op bemmie.

net zaten ze samen op de bank en toen ging happy bemmie weer zitten te etteren.

dus happy weer in de kooi gedaan :-\

hoi caroline,

bedankt voor je advies, dit ga ik gelijk doen.
zou hij een kronkeltje hebben in zijn hoofdje? ???

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm..

jeetje dit wordt echt vervelend..ik zou het advies van Caroline opvolgen dit kan natuurlijk niet zo doorgaan..sterkte met die doerak van je..

gr Gerdy

Dierenfreackske

Ow  , een jarloers valkje heb je dan , haha , maar het is wel zo dat het zo niet kan he , dus ik zou toch ook Caroline haar raad opvolgen mocht ik van jou zijn . Want als hij dat zo telkens weer gaat doen is het zeker niet te doen he ! Veel succes alvast , sterkte hoor ! Grtjs Ann



Kimm

ik heb het gedaan :-\

pffff zonet viel hij bemmie aan in de kooi. happy sprong bemmie bovenop zijn ruggetje :'(

ik wil niet steeds boos zijn op happy, ik hou teveel van hem, maar verdorie :censuur

ik heb zijn buitenste pennen erook af geknipt.
ik ben het zat >:(


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoe kim ,heel goed gedaan hoor ! Ik hoop dat hij nu niet meer aanvalt , en hoop het voorbij gaat daarna !
Gefeliciteerd , je hebt het gedurfd he ! Grtjs Ann



Sjaak

So hey wat een adelaar!!!  :o. De ellende van dat soort beestjes is dat je ze vaak niet begrijpt he, je kunt ze niet in die kleine koppies kijken. Ik hoop dat het kortwieken geholpen heeft.

Kimm

hoi ann,

dank je, tja het moest he?
ik hoop dat hij zich gaat gedragen!

hoi sjaak,

misschien is hij wel een adelaar ;D
zo gedraagt hij zich wel. terrorist.

ja helaas kan ik niet in zijn kleine lieve koppie kijken.
ik hoop dat dit help hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kimm

Ik lees nu pas dat je een donsje wou opvangen. Wat jammer zeg dat het gestorven is. Het moet zijn dat de natuur het zo gewild heeft...

Nou en Happy is echt wel een pitt-bull hoor! Echt niet fijn dat hij zo reageert op je! Het is misschien iets heel radicaal, maar heb je er al op gedacht of Happy misschien niet beter af is in een volière? Het is natuurlijk wel spijtig dat Bemmie zo lijdt onder het gedrag van Happy...

Meisie, ik hoop dat Happy toch wat gaat bedaren nu je de buitenste slagpennen ook hebt afgeknipt. Dat is het enige wat je voorlopig kan doen...

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

lief van je dat je meedenkt.

happy maakt iedereen af denk ik in een voliere en daarbij zou ik dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen ;)

ik vind het ook spijtig dat bemmie eronder lijd. wat ook nog een optie is, is om happy in een andere kooi te doen als het niet verbeterd.

maar op dit moment is het nog steeds hetzelfde.
als ik bij de kooi komt dan maakt hij hap gebaren. en duwt hij bemmie naar beneden. :'(  :'(

hij is zo boos en ik weet niet waarom.
wel komt hij altijd gewoon bij mij.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Whaaaahaaaa.. arme Bemmie toch , ik hoop dat het inderdaad goed komt nu je hem helemaal kortgewiekt hebt ! Grtjs Ann



Hermien


Anja

Citaat van: Caroline op 11 augustus 2008, 11:44:41
:o :o :o

Niet te accepteren gedrag .... ik zou hem nog korten kortwieken net zo lang dat hij niet meer kan vliegen naar je gezicht.  :-\

Schandalig gedrag!!  >:(


Hier sluit ik me bij aan Kim. Inmiddels heb je hem gekortwiekt en voorlopig zou ik dat zo maar houden.
Hoop dat hij nu bij draait.

Liefs Anja