20 juli 2025, 15:30:15

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Kimm,
Wat lees ik nou..... enge dingen bij de kaakchirurg :o

Fijn dat het goed gaat met Happy en Bemmie.
Hi hi kontje wrijven....kan Bemmie niet bij Happy terecht daarvoor? ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

Hoi hoi,
Ik kom hier ook maar eens neuzen ...

Klinkt niet echt aangenaam.. zo'n kaakchirurg  :-X

groetjes Irene

Kimm

hoi anke,

whaah ja enge dingen bij de kaakchirurg :-X  :-X
bemmie en happy kunnen niet bijelkaar terecht voor kontje wrijven ;D hihi maar je weet maar nooit wat mijn oog nog gaat zien ;D

hoi irene,

leuk dat je ff komt kijken.
nee aangenaam is het niet :-X

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Nou, bedankt voor de uitleg van de apexresectie. Ik had er nog nooit van gehoord. Wel van een wortelkanaalbehandeling, van in de film 'finding nemo'  ;D
De eetkraampjes zijn mij ook heel erg opgevallen in Rotterdam! Lekkere dingen dat ze er hebben, jammie!

Wordt het geen tijd om twee popjes bij deze bronstige heren te plaatsen?  ;) ;D :P

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

fijn dat je het leuk hebt gehad!

hihil nee ik wil er nu geen valkjes bij hebben. ik zou het wel willen maar dat doe ik niet ;) voor hun zou het natuurlijk wel leuk zijn 2 popjes ;D  ;D  ;D

liefs kim

Gerdy

weet je het zeker dat je er geen twee popjes bij neemt? ;D  ;D

Kimm

hoi hoi,

nou nou, het gaat er hier heftig aan toe hoor. ze wisselen elkaar af met kontje wrijven en dat gebeurd wel zo 4 tot 5 keer per dag :o  :o  :o

hoi gerdy,

hihi ja dat weet ik zeker. want dat wordt wel erg druk met 4 valkjes hier in de kooi. ;D

groetjes kim

Romy

Hoi Kim

Dat zullen ze vast wel jammer vinden  ;)
Maar je hebt gelijk dat je er geen bij wil nemen. Ik bedoel hiermee, ik begrijp je standpunt. Zolang ze er niet ongelukkig van worden, kan het geen kwaad dat ze stokje wrijven :)

Is Happy eigenlijk al wat minder pitt-bull geworden?

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

nou af en toe is hij nog pitbull hoor. ik denk dat het ook gewoon in zijn karaktertje zit. hij kan o zo lief zijn en slijmen en dan haalt hij ineenkeer uit.

ik ga zo even wat foto's plaatsen. ze waren lekker aan het smikkelen van mais en bieslook :D  :D  :D

groetjes kim

Kimm

Kimm

Kimm

Romy

Hoi Kim

Mooie foto's!
Ze hebben blijkbaar erg gesmuld  :D

groetjes
Romy

Yvette

Als je valkjes ook net boven de staart aait of alleen aanraakt dat ze dan hun staart omhoog wippen?
En ik vind je kooi wel heel erg mooi

Kimm

hoi romy,

dank je wel :D

hoi yvette,

ik raak ze nooit aan boven de staart, dat willen ze niet eens hebben. ik kroel ze alleen in het nekje en op het hoofdje.

groetjes kim