20 juli 2025, 01:04:56

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi gerdy,

dank je wel! hihi nee ze hadden niets anders te doen dan dat ;D  ;D  ;D

hoi hermien,

ik heb geen stom tom. ik was met de ns, maar die heeft vast wel een tomtom ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Fijn om te lezen dat het gelukt is om Happy te kortwieken én dat je resultaat lijkt te hebben daarmee!
Ik hoop voor jou dat hij lekker rustig en aangenaam in omgang blijft.

Nou leuk hoor, Rotterdam! Daar ga ikzelf dit weekend heen  ;D

Je hebt erg mooie foto's geplaatst van je tweetal. Het zijn echt schatjes  :-*

Nou, veel beterschap met je neus hoor  :-X Het lijkt echt iets van lange adem... Troost je, ik sukkel al een half jaar met de nagels van m'n dikke tenen  ;D Je bent niet alleen met lichamelijke ongemakken :)

groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dank je wel!
nu moet ik vanmiddag ook nog naar de kaakchirurg toe voor een apexresectie. maar dat wordt mijn 5e al dus ik weet wat het is ;D
erg he dat geklungel met je lijf.
rotterdam was erg leuk!

groetjes kim

Hermien

O, maar de ns komt niet in Krimpen. Dan moet je weer met metro en bus. Doen?
;D

Romy

Hoi Kim

Heb je aanradertjes voor in Rotterdam?
Oei zeg, je vijfde apexresectie alweer  :o Is dat euh... en tand laten trekken of zo? Weet echt niet waarover je het hebt  :-X
Maar toch veel sterkte daarbij hoor. Het klinkt niet als iets aangenaams  :-X

Groetjes!
Romy

Kimm

hoi romy,

echt aanradertjes heb ik niet, hihi, ik vond alles wel leuk. vooral de eettentjes en ik weet niet meer hoe ze heten.

bij apexresectie gaan ze een sneetje maken boven in je tandvlees en zo kunnen ze bij de wortel van je tand of kies komen. dan snijden ze een stukje van de wortel af en dan komen ze in de kanalen. hier halen ze de ontsteking uit en dan leggen ze van bovenaf een vulling.
dit doen ze meestal als een wortelkanaalbehandeling geen succes heeft gehad.
ik ben er net weer en het viel wat tegen. de ene wortel lag verdraaid achter een andere. dus het is nu aan de binnen en buitenkant opgesneden. ook moest ik 4x extra verdoving hebben :-X
het is weer achter de rug en 15 september moet er nog een kies maar die ligt helemaal achterin dus die wordt moeilijk, daar kunnen ze niet makkelijk bij.

groetjes kim

Gerdy

jeetje kimm dat is ook niet mis..ik heb dat één keertje gehad wat erg dat jij er zoveel al hebt gehad en dan nog een keertje moet bah..

ik heb even een heel ander vraagje voor je..doe het maar ff hier..jij zet vaak bij je berichtje een plaatje van buiten de site om ..hoe doe je dat..ik krijg het maar niet voor elkaar.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Kim , jeetje meid , wat jij allemaal niet hebt afgezien daar bij de kaakchirurg ! Nou moet je dan nog een keer gaan ? Hoe is het met je twee valkjes Happy en Bemmie ? Grtjs Ann

Hermien

Auw! Lijkt me inderdaad een pijnlijke zaak. Gaat het nu weer een beetje?

Kimm

hoi hermien,

hihi het gaat wel hoor. ik ben nu net een hamster! ik zie er leuk uit nu. heb net even weer pijnstillers genomen, maar dit is draaglijker dan die operatie aan mijn neus. :D

hoi ann,
met happy en bemmie gaat het goed! happy heeft de smaak te pakken van kontje wrijven. gisteren ook weer, en toen zei ik tegen hem: hey ga je lekker? ;D
en ja 15 september moet ik weer naar de kaakchirurg voor nog 1 kies. ik ben lekker bezig hoor de laatste tijd.

hoi gerdy,
ik lijk nu op een hamster. ik kan zo bij mijn hamsterlogeetjes in de kooi logeren, hihi.
en ik stuur jou even een pb met uitleg over de plaatjes :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hahaha , die Happy toch , kontje wrijven ;  is dat zijn nieuwe favoriete bezigheid geworden dan ?  Hahaha ...ik moest wel weer lachen hoor . Wat vervelend van je ene kies dat je nu nog eens moet gaan , hopelijk heb je dan niet veel pijn in je kies he !  Happy en Bemmie zijn 2 superleuke valkjes vind ik hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

dank je wel!!! ja happy met zijn kontje wrijven. is hij dan broeds?
ik heb niet zoveel pijn in mijn kies, maar het is net of ik een batterij in mijn mond heb. ja en nu doet mijn kaak zeer want ze hebben in het bot geboord. maar ach er zijn ergere dingen en dit gaat weer over ;)

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik denk het wel hoor dat hij dan broeds is .
Hihihi...is het eigenlijk een koppeltje ? Anders zou het wel eens kunnen dat als je ze een blok geeft ze de komende weken nog eitjes gaan leggen maar dan moeten ze wel eerst wipwappen he  ;D ;D ;D ;D ;D  wat sneu meiss van je kaak dat het zo'n pijn doet  ! Morgen ga ik op puppy bezoek bij Hayley , ik kijk er echt naar uit !
Mijn geelwang koppeltje is zo lief tegen elkaar he , echt een plezie om naar te kijken ook ;, haha !

Gelukkig is Happy weer rustiger ook he !Grts Ann

Kimm

hoi ann,

ze kunnen geen koppeltje worden want bemmie is ook een mannetje ;D  ;D  ;D
en bemmie houdt ook van kontje wrijven ;D

leuk hoor dat je morgen naar hayley gaat kijken!

liefs kim

Kimm

nou ann,

happy is alweer aan het kontje wrijven ;D