29 april 2024, 03:16:00

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sjaak

Oh dat is geweldig, zo heb je nog een beetje eer van je werk. Lijkt mij fantastisch om bij zon vrijlating te zijn.

Yvette

Ik vind het heel erg leuk voor je om erbij te mogen wonen als je waterhoentje wordt vrijgelaten

Kimm

ik ben er weer! ik werd gebeld dat het waterhoentje weer vrij gelaten zou worden. dus ik erheen en het was aan mij de eer om hem weer vrij te laten :D  :D  :D
en dat heb ik dus gedaan! hij zwom weer goed weg en kon weer staan. ik zit nu dus met een heel erg voldaan gevoel weer thuis!!! geweldig is dit :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kim

wat geweldig dat het warerhoentje weer vrij is..inderdaad..ik heb het ook gehad met die vissers hoor..ze beschadigen veel dieren hiermee..

het lijkt me een heerlijk gevoel om zo voldaan te zijn na je redding nogmaals toppies van je.

gr gerdy

Hermien

Wat leuk! Een heldin op deze site! Je verdient een kanjer van een medaille met oorkonde hoor. Maar ja, je hebt er nu ook wel een neusje voor.....? ;D
Petje af meid. Heb je nog foto's kunnen (laten) maken toen je de vogel mocht laten vliegen?

*Manon*

Hoi Kimm,

Wat ben je toch een schat dat je zo goed voor die waterhoen gezorgd hebt.
En wat fijn dat ze je gebeld hebben toen ie weer los kwam.
Heerlijk gevoel, kan me er echt iets bij voorstellen.

Kimm

hoi hermien,

ik heb wel een foto gemaakt bij de vrijlating, maar hij was zo snel dat het amper te zien is op de foto.

hoi manon,
ja een heerlijk gevoel. ik heb hem nu ook niet weer gezien, dus ik ga ervan uit dat hij verder is gegaan!

hoi allmaal,
alles ok hier. happy vind weer iets leuk, namelijk: hij gaat op mijn hand zitten en dan moet ik op en neer gaan met mijn hand. dat vind hij helemaal geweldig! dan gaat hij heel raar fluiten ;D
ik heb net weer voer gekocht en een heerlijke snoepstok. nu zijn ze stil ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Hoi , Kim , Suske en Wiske zijn net zo'n 2 rare valkjes als ik zo doe ! Grtjs Ann



Kimm

haha gekke beesten he ann?
ik zal het eens een keertje filmen, lijkt mij leuk.
happy is net een pittbull-vogel. wat een beest is hij zeg :o  :o  :o
mijn moeder was hier net en zij kan hem niet pakken. eerder wel, maar nu niet meer. en dan moet je zijn koppie zien :o
wat een boef!!! nu snap ik dus ook hoe hij deed toen mijn moeder moest oppassen hier in huis, jeetje ik schaam mij voor zijn gedrag :-\
het is ook wel lachen hoor, maarja makkelijk is het niet natuurlijk voor iemand die op hem moet passen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , hahahaha ....een pittbull  vogel , hahaha !
Lijkt me enig !Grtjs Ann



Gerdy

hoi Kimm....ik wil echt wel weer een foto van jou pittbull vogel zien?


Kimm

hihi ja een pitbull vogel!

nou hier komt happy hoor!

  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

ooooooooooo je vogie mist zijn snaveltje..zielugggggggggg

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

Citaat van: Gerdy op 12 juli 2008, 19:45:19
ooooooooooo je vogie mist zijn snaveltje..zielugggggggggg


haha ja dat zijn tanden geworden ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010