28 april 2024, 22:40:38

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi romy,

ja gelukkig is het weer goed :D

hallo allemaal,

ik heb vanmiddag de valkjes buiten gezet maar dat was van korte duur. happy had het veel te warm, dus naar binnen maar weer. ook heb ik ze nog gesproeid maar dat vinden zij geen strak plan van mij! helaas. watjes zijn het ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hahaha  ;D ;D ;D  zijn het watjes ?  Oefenen he , dan lukt het vast wel , hihi !
Grtjs Ann



Anja


Jammer dat het van korte duur was. Stonden ze in de zon dan?
Hier hebben ze van 13.00 uur tot 16.30 uur buiten gestaan.

Laat ze maar eens een weekje hier logeren..................dan kunnen ze geen genoeg krijgen van het douchen ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

ik kom ze gelijk brengen ;D  ;D  ;D
en dan krijg ik zekers ook hele mooie foto;s!
nee ze staan niet in de zon, maar ik woon op een flat en dus stonden ze op het balkon en er staat geen zuchtje wind en happy ging met zijn snavel open zitten dus toen dacht ik laat hem maar weer binnen.

Hoi ann,

haha ja watjes!!! ik oefen ook veel maar het mag nog niet baten ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Gerdy

ach gossie...watjes..ik heb er eentje tussen zitten die wil echt niet nat worden..de rest geniet er volop van..en alle donsjes zullen het met de natte buik van hun pappie en mammie moeten doen.

gr gerdy

Kimm

Citaat van: Gerdy op 14 mei 2008, 22:34:10
ach gossie...watjes..ik heb er eentje tussen zitten die wil echt niet nat worden..de rest geniet er volop van..en alle donsjes zullen het met de natte buik van hun pappie en mammie moeten doen.

gr gerdy


;D  ;D  ;D  ;D
hoi gerdy,
mijn vorige valkje beauty was gek op de plantenspuit maar deze 2 dus helemaal niet. ik zal happy weer eens meenemen naar de douche, toen ging hij nl voorzichtig op mijn hoofd wat naar het water toe.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

Ik heb happy vanmorgen weer meegenomen naar de douche op mijn hoofd. dan gaat hij dus wel voorzichtig richting de stralen. dat vind hij dus wel leuk. hij zakt dan langzaam af op mijn achterhoofd en dan met zijn snavel in de stralen ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ....wat leuk dat ie op je hoofd voorzichtig mee doucht
, het moet super zijn om je valkje te kunnen douchen onder een echte douche he ! Grtjs Ann



Gerdy

 ;D dat is ook een idee..lijkt me echt heel erg leuk om ze mee onder de douche te nemen..ik zal nu moeten wachten tot één van mijn donsjes uitgegroeid is totdat ik ze weer in huis kan nemen..het enige nog overgebleven valkje is afgelopen dinsdag naar zijn nieuwe baasje gegaan..dus het is weer heel stil in huis maar heb weer volop nieuwe witte donsjes..ze groeien gelukkig snel genoeg en nu wil ik er echt één of twee zelf houden.

gr gerdy

Anja

Citaat van: Kimm op 15 mei 2008, 09:11:51
Ik heb happy vanmorgen weer meegenomen naar de douche op mijn hoofd. dan gaat hij dus wel voorzichtig richting de stralen. dat vind hij dus wel leuk. hij zakt dan langzaam af op mijn achterhoofd en dan met zijn snavel in de stralen ;D

liefs kim


Hoi Kim,

Dat is al een valkjesstap in de goede richting. Blijven doen dan gaat hij het nog leuk vinden ook.

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

dank je wel. dat ga ik doen. wie weet krijgt hij de smaak te pakken!

mooie handtekening heb je trouwens!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi gerdy,

ja ik blijf het proberen, want zogauw ik onder de douche stap en happy zit op mijn hoofd dan gaat hij niet weg.
ik kan mij voorstellen dat het weer stil is bij jou in huis. en wat leuk dat je nu wat wil houden, ik ben benieuwd hoor!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Whauw Kim ....ja hoor , blijven doen !! ;D ;D
Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ik ga zo ff douchen en dan neem ik happy weer mee ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010