29 april 2024, 00:57:31

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi caroline,

een spin :o dat zou ook nog kunnen want ik heb er gister eentje zien lopen. zien ze dat dan? jakkes.
happy houd ik zeker in de gaten en bedankt!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi allemaal,

alles is weer goed hier. de nacht goed doorgekomen en happy maakt weer geluidjes. ook zat hij bemmie weer te pesten toen hij zich aan het poetsen was. bemmie stak zijn pootje uit en happy greep zijn kans, en beet erin :o
dus hij heeft zijn oude streekjes weer terug. ze zijn nu lekker aan het eten.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim....wat gaaf dat Happy weer z'n streken heeft ! Het
zal wel gauw weer in orde komen met z'n veren hoor ! Ik hoop dat die domme spin of wat het ook was verdwenen is ! Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ja fijn he! en die veren, ja happy ziet er raar uit nu ;D
hij lijkt wel een gecoupeerde bouvier ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D ;D ....gelukkig gaat dat snel weer goed komen he meid !!Grtjs Ann ;D ;D



Anke

Hoi Kimm,
Fijn dat het weer goed gaat met Happy en Bemmie!!
En de veren groeien vanzelf weer terug he ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo Kim,

Ik ben hier ook wat achter en heb snel een blz terug gebladert. Wat een schrik zeg, die schrik in de kooi, wat sneu voor Happy dat ie zoveel veren heeft verloren en bloed..?
Maar goed dat alles nu terug beter is en dat ie zn streken terug heeft he.
Geef Happy en Bemmie maar een dikke knuffel van mij hoor.

Groetjes Sally

Anja

Hoi Kim,

Gelukkig dat het weer goed gaat met Happy en Bemmie.
De veren groeien vanzelf gelukkig terug.

Groetejs Anja

Kimm

hoi sally,

ik heb de knuffel gegeven hoor!

Hoi anja,

ik ben ook blij dat het allemaal weer goed is en de wetenschap dat de veren weer terugkomen is toch wel erg fijn ;D
toch verbazingwekkend hoelang zoiets nog in je hoofd blijft hangen, terwijl alles gewoon goed is.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Dat klopt. Bij elk geluid wat anders klinkt dan normaal sta je gelijk bij de kooi. Meteen denk je dan...................o nee niet weer.

Groetejs Anja

Gerdy

Hoi Kimm,

Ik lees eventjes niet bij jou en meteen heb je weer het een en ander meegemaakt..wat zal je verschrikkelijk geschrokken zijn zeg..en happy en bemmie natuurlijk ook..als je zoiets hoort vlieg je inderdaad meteen je bed uit..en je wil zo graag weten waar het vandaan is gekomen..
Ik wist ook niet dat ze van een mug of een spin konden schrikken..
Zoals de andere al zeggen ..de veren groeien gelukkig weer aan..geef die twee dondertjes maar een dikke knuf van mij.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ja je maakt wat mee hoor met die 2! maar ik wil het nu lekker rustig houden. ik vind het zo wel weer welletjes, tenminste wat happy aangaat. eerst tegen de deur opgevlogen, toen zat hij zo raar en dan die rare paniek. Maar dat hoort er allemaal bij en ik geniet gewoon weer lekker van hun!!! Ze zijn mijn alles.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ja , natuurlijk zijn ze alles voor je he meid !  ;D ;D
Valkjes he !  :D :D :D   grtjs Ann



Kimm

Citaat van: Dierenfreackske op 14 mei 2008, 14:33:49
Ja , natuurlijk zijn ze alles voor je he meid !  ;D ;D
Valkjes he !  :D :D :D   grtjs Ann


;D  ;D  ;D  ;D   ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Ik lees nu pas dat Happy en Bemmie zo geschrokken zijn! Gelukkig gaat alles nu terug goed.

Groetjes
Romy