20 juli 2025, 18:44:14

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi,

ik weet niet wat happy mankeert ??? hij zit steeds erg krom met zijn staart naar beneden. en hij zit hoog op de pootjes. ik heb een email gestuurd met foto's van happy naar de vogelarts. helaas is hij vandaag weg en gaat hij vanavond naar de foto's kijken. ik vraag mij toch af wat het toch kan zijn. zie topic ziek/gewond.

met bemmie gaat het super goed! hij is ontzettend veel aan het zingen. gisteravond kreeg ik visite en hij zong de sterren van de hemel. ik had hem nog nooit zo gehoord. ik vond het geweldig. ook begon hij te dansen. echt geweldig hoor hoe hij opknapt en weer in zijn sas is. heerlijk!
op het moment zit happy bij mij op het toetsenbord. normaal gaat hij met mijn vingers spelen maar nu helemaal niet ???
er is toch duidelijk is aan de hand. bah arme ziel :-\
nou hopen dat het allemaal meevalt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Dag Lieve Kim

Ik hoop dat het niet te ernstig is, en dat de VA straks aan de hand van de foto's toch een beetje kan zien wat het is of kan zijn.
Ik ga in ieder geval voor jou en Happy duimen hoor!

Fijn dat Bemmie de sterren van de hemel fluit, leuk om te horen is dat he?

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

dank je wel. ik hoop dat hij het kan zien inderdaad en dat het niet ernstig is.

ja ik geniet van die mooie geluiden van bemmie, echt geweldig!!!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi ...ik zie nu pas dat je valkje misschien ziek is ?
Hopelijk is het niet te ernstig en is ie vlug beter , en wat leuk dat Bemmie zo mooi fluit , altijd leuk om die deuntjes te horen he !Hopelijk komt het snel weer goed met Happy hoor ! Ik duim alvast dat alles goed komt ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

dank je wel! ik maak mij altijd gelijk zorgen als ze anders doen dan normaal. 1 dagje mag van mij maar daarna niet meer dacht ik zo. ik hoop dat hij mij belt vanavond.

liefs kim

Gerdy

Heb je al iets gehoord van de VA..ik hoop dat hij via de foto  kan zien dat het niets ernstigs is..ik zal voor jullie duimen.

liefs Gerdy

Kimm

hoi gerdy,

nee ik heb nog niets gehoord, helaas. hoor ik niets vanavond dan bel ik morgenvroeg weer op.

liefs kim

Annelies

Hoi Kimm

Getver wat zijn dit voor een berichten, ik hoop dat je snel iets gaat horen.
Ik ga in ieder geval voor je duimen meis en hopen dat het niet ernstig is.

Groetjes Annelies

*Manon*

Hoi Kimm,

Wat lees ik nu, Happy niet helemaal in orde?
Ik hoop dat je snel iets van de dierenarts hoort.
En ik hoop dat het niets ernstigs is met Happy.

Sterkte hoor!

Groetjes Manon

Kimm

hoi annelies en manon,

nog niets gehoord. dus dat wordt morgenvroeg weer bellen. gelukkig is hij niet doodziek ofzo hoor, dat kan ik wel zien, maar dan wachtte ik ook geen telefoontje af. maar evenmin maak ik mij natuurlijk zorgen om mijn kleine schatje.

liefs kim

Mara

Hoi Kimm

Hoe is het met Happy?

Groetjes

Mara

Kimm

hoi mara,

vandaag mankeert happy niets!
om half 5 ga ik bellen naar de va dan heeft hij weer telefonisch spreekuur. ik wil weten wat het geweest kan zijn, want voor hetzeflde geld dat hij morgen of zondag weer zo raar doet. gelukkig vandaag alles goed met hem!

liefs kim

Caroline

Gelukkig is happy vandaag weer de ouwe.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Kimm

Gelukkig is alles weer goed. Heb je de VA nog gebeld ???

Gr. Annelies

Kimm

hoi caroline,
ja gelukkig is hij de ouwe weer :D!

hoi annelies,
het gaat goed met happy. de vogelarts heeft elke dag telefonisch spreekuur van half 12 tot 12 en van half 5 tot 5 uur. aangezien ik vanmorgen een afspraak had bij de fysio kon ik net niet bellen. dus ik om half 5 bellen. praktijk dicht! gisteren hebben zij mij gezegt dat ik van dr hooimeijer zou horen. nou helemaal niets dus. je zal begrijpen dat ik vanavond vreselijk baalde. gelukkig is het met happy goed, daar gaat het niet om, maar ik vroeg mij toch af wat er nu aan de hand was. ze hadden mijn email ontvangen en de foto;s waren duidelijk voor hun zei zij tegen mij. ik heb nog een emailadres van hem en ik zit te denken om hem nog een email te sturen maar dat weet ik nog niet. en anders hang ik maandag weer aan de telefoon.

liefs kim