19 juli 2025, 23:59:27

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sharon,

dank je. happy pikt af en toe nog in mijn gezicht en dan negeer ik het gewoon en dan stopt hij vanzelf.

nou dit waren de foto's weer voor vandaag. ik hoop dat jullie ze leuk vinden. ze waren niet allemaal even scherp maar ze staan erop ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Ondanks dat er een paar wazige foto's tussen zitten heb ik er toch heel erg van genoten hoor.

Deze vind ik wel apart.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Kim

oooh, er kwamen nog meer foto's!!  ;D ;D ;D
Je hebt goed je best gedaan meid! Ze waren erg leuk hoor! Heb er van genoten hoor!
Wat heeft Happy toch een prachtig mooi wit koppie  :-*

Goed dat hij er mee ophoudt als je het negeert!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Kim

wat een geweldige foto's zeg!. Ik heb er met volle teugen van genoten.
Je hebt daar een heerlijk stel zitten. En Happy heeft een lekkere witte snoet, echt zo schattig! En Bemmie is natuurlijk ook prachtig!

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi hoi

Ik heb heerlijk zitten genieten van je foto s..wat een heerlijke en mooie dondersteentjes heb je..
Gelukkig stop Happy nu met het pikken in je gezicht je moet er toch niet aan denken dat hij dit zo zou blijven..doet bemmie nu ook al wat liever tegen happy?

gr gerdy

Romy

Hoi Kimm

Leuke foto's hoor!
Ik weet niet of je dit al weet (ik wist het pas heeeeeeeeel laat  ::)) : maar er staat normaal gezien op je camera een toets met een bloemetje. Dit is om dichtbij scherpe foto's te kunnen maken. Misschien kan je dit eens proberen.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dank je wel en ik zal er eens naar kijken ;)

hoi gerdy,

soms gaan die 2 heel lief met elkaar om maar dat gebeurt als de een wat in zijn snavel heeft en de ander dan mee wil doen.
verder gaat het wel goed.

hoi sally,

dank je wel! ;)

hoi anja,

ook jij bedankt dat je toch nog genoten hebt..

vorige week was ik bij de tandarts en ik zat te wachten in de wachtkamer en ik ging met mijn hand door mijn haar en wat voel ik :o  :o  :o  :o  :o
een poepje van happy!!!!! ???  ???
nou ik ging snel naar de wc toe want ojee de tandarts zou dat toch eens zien als ik daar lig ;D  ;D  ;D
verder gaat het hier ok. bemmie heeft afgelopen zaterdag een bloedpen verloren. dat ging goed verder maar gister landde hij een beetje hard op de grond en toen ging het weer bloeden. zit een aardig gaatje in maar het is gelukkig gestopt met bloeden. ik schrok wel ff.....
begin april moet ik weer terug met bemmie voor controle.

liefs kim

Romy

Hoi Kimm

Oh jij hebt ook last van 'poepproblemen'  ;D

Dat heb ik ook al verschillende keren meegemaakt! Gelukkig heb jij het nog net op voorhand gezien...

Ooit gaf ik eens les aan kinderen van 10 jaar, toen er een meisje heel stilletjes tegen me zei : juf, er hangt kaka aan jou bloes... Wat schaamde ik me  :-[ Ik heb het meisje wel gezegd dat ze bedankt was om dat te zeggen en dat die 'kaka' van mijn vogeltje kwam...

Ook heb ik ooit in de les gemerkt dat er een poepje op de kraag van m'n bloes zat... Ik HOOP dat niemand dat toen gezien heeft  ::)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

;D  ;D  ;D  ;D  ;D ik zie het al voor mij zeg!
erg is dat he? ik probeer mij nu dubbel te checken voordat ik de deur uitga maarja ik zie wel eens wat over het hoofd.( letterlijk en figuurlijk  ;D)

liefs kim

Romy

Hoi Kimm

Ja het was erg grappig, achteraf gezien  ::) :P
Ik probeer ook altijd goed te kijken, maar dat is nu eigenlijk het nadeel van die kleine poepjes : moesten het grote koeievlaaien zijn, dan zouden we dat niet over het hoofd zien  ;D ;D ;D :P :P :P
Maar dan geef ik toch de voorkeur aan valkjespoepjes  ;D

Nou, zorg dat je niks meer over het hoofd ziet he Kim  :P : vooraleer je de deur uitgaat eerst even paraderen voor de spiegel en jezelf keuren  ;D :P

Groetjes
Romy

Sally

Hallo Kim,

Hihi, al goed dat je dat op voorhand had gezien (gevoeld) het poepje op je hoofd he. :P
Het zou nogal een zicht zijn geweest moest je zo bij de tandarts liggen :p

Je hebt trouwens een hele mooie handtekening!

Groetjes Sally

Gerdy

Wel toppies dat alles nu lekker gaat met Happy en bemmie..hih en die poepjes ..tja komt me zoooo bekent voor..

bij mij zijn er weer twee eitjes uitgekomen vanaf vrijdag ga ik er weer foto s bij plaatsen.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hey hey ...leuk dat het goed gaat met Hazppy en Bemmy hoor!   Houden zo , grtjs Ann

Sharon

Hoi Kim

hahahaha, ik heb echt wel even moeten lachen met de poepverhalen hoor! Ik ken het ook hoor: soms dan legt Angel ook een poepje op mijn kleren. Gelukkig heb ik dat tot nu toe altijd gemerkt, haha.

Ik hoop voor je dat Happy en Bemmie toch steeds beter met elkaar op gaan schieten straks. Het is natuurlijk altijd fijner als ze elkaar ook echt mogen.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

He Kim,

Hoe is het hier met jou, Happy & Bemmie?
Het is weer tijd voor foto's he? Vindt je niet? :P

Groetjes Saly