28 april 2024, 23:59:59

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Kim

Als je natuurlijk 8 maanden niet vliegt wordt je wel lekker dik, ik hoop dan ook maar dat het door de verandering in zijn leven komt.
Ik wens je super veel succes met bemmie dinsdag, ik ga voor je duimen.

Met Happie alles goed ???
Hoe is het met het gezicht pikken ???

Groetjes Annelies

Gerdy

he bah wat lees ik nu..ben ik ff een paar dagen niet online geweest dan dit berichtje..dit is echt balen voor je..maar eet Bemmie wel..en net als de andere schreven ik zou hem maar eventjes niet laten vliegen..verwen hem maar lekker en heel erg veel sterkte komende dinsdag..maar je blijft ons de komende dagen wel op de hoogte houden he en niet pas dinsdag een berichtje schrijven..ik zal voor jullie duimen.

liefs gerdy

Kimm

hoi gerdy,
ja hoor ik hou jullie op de hoogte ;) ik vind niet dat hij veel eet hoor. maar als ik hem een stukje brood geef dan eet hij dat maar al te graag. :D

hoi annelies,
dank je wel! met happy gaat het goed, erg goed. het pikken in mijn gezicht wordt minder gelukkig :)

hoi romy,

ik zal bemmie vanavond nog een keer wegen. ik zal hem inderdaad maar even lekker verwennen. eerst moest ie op dieet en u niet meer, haha. maar dat dat zo snel kan gaan dan alleen door het vliegen :o

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

ik heb bemmie net gewogen en hij weegt nog 90 gram.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Petra*

Hoi Kim,

Ik duim voor je dat het goed komt met Bemmie.
Het is wel typisch, met die data  ::).
We hopen dat er niets aan de handis, en hij gewoon door de beweging afvalt..
Maar laat hem idd eens een dag in de kooi, kijken of hij dan nog afvalt..

Succes hoor,
Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kimm

hoi petra

dank je wel, ja appart he die data. werd er een beetje raar van maar ik blijf positief ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

24 februari 2008, 10:20:52 #336 Last Edit: 24 februari 2008, 11:47:01 by Kimm
hier wat nieuwe foto's van mijn duo!



































ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hihi ik weet niet wat ik gedaan heb maar het is erg groot uitgevallen. heb hetzelfde als anders gedaan :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi kim,
Hoe is het nu met Bemmie?
Hi hi je valkjes op je wasrek... poepen ze je schone was niet onder? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

met bemmie gaat het nog goed. ik heb hem net weer gewogen en hij staat gelukkig nog op 90 gram. ik hou het nu elke dag bij zodat ik a.s dinsdag ook aan dr hooymeier kan vertellen hoe het er voor staat.
ja happy moet overal bij zijn, wat ik ook doe in het huishouden, dus nu bij de was ophangen ;D  ;D  ;D
nee hij heeft geen poepje achter gelaten ;D
gelukkig niet, hihi.........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim,

wat een prachtige foto's allemaal zeg!
Heb er echt met volle teugen van genoten. Je hebt daar een prachtig 2tal zitten.
Hihi die Happy, tja wel leuk dat ie overal bij wil zijn. ;)

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

dank je wel! ja ik kan inderdaad niets maar dan ook niets doen zonder happy hoor. stel je voor dat ik zonder hem iets doe hier, dat vind meneer niet goed ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

haha,
Net had ik dat ook met Kenji. Ik had de 2 hier gedoucht, en Pietje was net iets natter dan Kenji (zeg maar doorweekt) en wou ze dan even mee nemen naar de badkamer, en kenji hier achterlaten op de kooi... Nu daar was ie het niet mee eens, hij vloog altijd op mn hoofd. Dus heb hem maar even in de kooi gezet. :P

Kimm

Citaat van: Sally op 24 februari 2008, 12:30:35
haha,
Net had ik dat ook met Kenji. Ik had de 2 hier gedoucht, en Pietje was net iets natter dan Kenji (zeg maar doorweekt) en wou ze dan even mee nemen naar de badkamer, en kenji hier achterlaten op de kooi... Nu daar was ie het niet mee eens, hij vloog altijd op mn hoofd. Dus heb hem maar even in de kooi gezet. :P


haha ja leuk is dat he? althans soms wel lastig maar happy past zich helemaal aan met wat ik aan het doen ben...........

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Je hebt erg mooie foto's van je duo geplaatst!
Gelukkig valt Bemmie niet nog meer af! Het is misschien raadzaam om op voorhand al wat poepjes op te vangen vooraleer je naar de DA gaat. Dan kan je die meteen afgeven.

Groetjes
Romy