19 juli 2025, 01:40:45

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Kim

wat leuk dat Happy nu weer een vriendje heeft! Wat gaaf dat het al meteen klikte tussen jou en Bembem.

Wat betreft zijn gewicht: hij zal waarschijnlijk zo zwaar zijn omdat hij heel lang niet meer heeft gevlogen. Zodra hij weer gaat vliegen, zal hij ook weer wat grammetjes verliezen hoor. Je kunt hem eten met heel weinig zonnepitten geven nu. Want zonnepitten maakt dik.

Ik vind het een goed idee van je om het vliegen langzaamaan op te bouwen. Dat lijkt mij ook echt het beste.
Arme jongen, er zo lang niet uitgeweest  :'(

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sally en sharon,

ja ik heb ook echt met hem toe doen dat hij zolang heeft vastgezeten :'(
dan denk ik maar weer, wat heeft happy het toch goed. de zonnebloempitten ga ik uit zijn eten halen. en dan hoop ik dat ik zijn conditie wat kan ophalen. hij is ook geringd zag ik. verder zijn zijn oogjes mooi schoon en neusje en zijn kontje ook. daar heb ik gelijk naar gekeken. ik hoop dat het allemaal goed komt met dit ventje.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Petra*

Hoi kim,

Ik denk dat je goed bezig bent; geen zonnepitjes en langzaam aan wat beweging. Fijn dat het zo goed klikte!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kimm

hoi petra,

dank je wel!!! ik ga ervoor, ik zorg dat hij het helemaal naar zijn zin krijgt hier ;)

liefs kim

Bello

Veel succes met Bembem,

Ach die naam went misschien wel en anders maak je er een naam van die er op lijkt qua klank.

jeetje die is echt zwaar en jammer dat zo'n diertje dan nooit uit zijn kooi mocht......

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi dorothe,

ik ben al aan het denken maar kan niks verzinnen dus als je nog iets weet?
en ja zwaar is hij he? trouwens mooie foto's van benji en cato!!!
liefs kim

Kimm

hoi,

bembem is de nacht goed doorgekomen. hij zit nu los op de kooi en heeft weer gevlogen. hij is ontzettend tam. ook hoorde ik hem vanmorgen een appart deuntje fluiten ;D
happy zit hem steeds achterna.
vanmorgen om half 7 had happy paniek. ik heb een uur ben hem gezeten, hij heeft een klein wondje aan zijn neusje.
ik zal vandaag eerst eens even een mineralenblokje kopen en sepia voor bemmie, want dit heeft hij niet tot zijn beschikking gehad. Ook geen maagkiezel en grit, maar dat heb ik in huis...

liefs kim

Sharon

Hoi Kim

ik ben blij om te horen dat Bem Bem (of Bemmie  ;D) de nacht goed is doorgekomen. Gelukkig maar hoor.
Wat heerlijk dat hij zo lekker tam is zeg. Daar zul je vast heel erg van genieten.

Goed van hem dat hij weer heel eventjes heeft gevlogen! Het zal vast wel goedkomen hoor. Gewoon het langzaam opbouwen. Arme Bem.
Gelukkig woont hij nu bij jou hè!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sharon,

ja ik ben blij dat hij nu bij mij woont. ik vind zijn staartveren er niet echt mooi uitzien, een beetje gerafeld enzo. niet mooi strak.

liefs kim

Anke

Hoi,
Wat leuk dat Happy een vriendje heeft.
Je kan toch ook een gedeelte van zijn naam veranderen?
Als de klank er maar op lijkt.
Sem vind ik wel een leuke naam :)
Succes met het laten afvallen van dit ventje!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

ja sem vind ik ook wel mooi! dank je.
hij lijkt erg op eentje van jouw valkjes namelijk die onderaan op jouw foto, naast de allerrechtse!

liefs kim

Anke

Hoi Kimm,
Dan is het dus een bont valkje??
Ik ben nu wel heel benieuwd naar een foto ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

ja volgens mij is het een bonte. maar het fototoestel heeft vandaag kuren, ik had er graag vandaag foto's geplaatst!
maar ik doe mijn best :D

liefs kim

Sally

Hallo Kim,

Leuk om te horen dat het daar goed gaat met Bembem... :D.
Wel gezellig dat ie al goed tam is he. Laat hem maar goed op dieet gaan. :D. Zonder zonnepitten he :D.

Ik kijk uit naar de foto's!

En ohja... Sem vind ik trouwens ook wel een leuke naam. ;-)
Anke dat heb je goed gevonden. :D

Groetjes Sally

Annelies

Hoi Kim

Gefeliciteerd met je nieuwe kanjer.

Lekker joh dat het allemaal zo goed gaat ook met happy wat is dat toch een kanjer, per slot van rekening komt er ineens een vreemde valk in zijn huis.

Ik ga me aansluiten bij de naam Sem en ga uitkijken naar je foto's, zoals jij het omschrijft van de foto's van Anke dan is het een vogel naar mijn hart.

Gr. Annelies