28 april 2024, 22:29:03

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anja,

hier gaat het goed. ik heb vandaag een nieuwe muis aangeschaft voor de pc, want die van mij was gesloopt door............. ja happy ;D

wat betreft mijn methode, die werkt beter moet ik zeggen. als hij nu pikt, dan negeer ik dat en ik laat hem even zijn gang gaan. en tot mijn verbazing vind hij het dus niet leuk dat ik niet reageer. dus dan stopt hij, even later probeert hij het wel weer en dan negeer ik hem weer en dan stopt hij. het is nog niet over, maar ik merk wel dat hij er geen plezier aan beleeft dat ik niet meer reageer, dus ik ben benieuwd of het aanslaat.ik heb nu ook vitaminedruppels voor hem gekocht. kan ik hem een handje helpen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim,

Wat goed dat je nieuwe methode toch een beetje werkt.
Ik hoop echt heel hard dat Happy eens op gaat houden met dat gepik in je gezicht. Maar dat komt wel goed, als je je methode blijft toepassen. :D

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

ik hoop dat deze methode werkt, dat zou erg fijn zijn.
happy zat net midden op mijn pizza :o  :o  :o
ik kan hier niet eens fatsoenlijk eten ;D  ;D  ;D
wat een vogel zeg! ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

wat heb jij toch een heerlijke vogel..hij is graag bij je..geniet  lekker van zijn ondeugende streken.

gr gerdy

Wilma1

Happy is dus een echte muizenvanger  ;D ;D ;D ;D ;D en blijkbaar voelt ie zich dan ... ehhhhh  ::) ....HAPPY  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi gerdy en wilma,

happy voelt zich erg thuis hier. het lijkt wel of ik bij hem inwoon ipv happy bij mij ;D  ;D  ;D
hij is nergens bang voor en doet gewoon alles. als ik mijn haar fohn blijft hij gewoon bij mij zitten. eigenlijk alles wat ik hier doe, stofzuigen, naar de wc, afwassen en noem maar op, zit hij bij mij.  ik geniet er ook zekers van ;D
maar ik denk ook dat het komt omdat ik hij alleen is en nog geen vriendje heeft...........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Dat is om te kijken of jij het allemaal wel netjes doet  ::) :P

Maar zolang Happy jou geen eten geeft en een bakje koffie of thee voor je neerzet  ::) ::) ::) :P ;D denk ik dat ie bij JOU woont  ;)

Wel erg leuk dat ie overal meegaat met je, voelt zich erg vertrouwd bij je....gaaf hoor  :D
;) Wilm,a



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

Citaat van: Wilma1 op 10 februari 2008, 11:12:10
Dat is om te kijken of jij het allemaal wel netjes doet  ::) :P

Maar zolang Happy jou geen eten geeft en een bakje koffie of thee voor je neerzet  ::) ::) ::) :P ;D denk ik dat ie bij JOU woont  ;)

Wel erg leuk dat ie overal meegaat met je, voelt zich erg vertrouwd bij je....gaaf hoor  :D
;) Wilm,a





;D  ;D  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

wat heerlijk dat Happy zo gehecht aan je is en zo ontzettend graag bij je is. Heerlijk is dat als ze altijd bij je willen zijn en je echt merkt dat ze om je geven.

Krijgt Happy in de toekomst nog een maatje eigenlijk?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

hoi sharon,

ja dit is geweldig!
ik wil er zeker een maatje bij voor happy, maar ik zou niet weten wanneer? want ik wil hem bij angelique en peter weg hebben en ik heb hun al een mailtje gestuurd maar ik krijg niets terug ???
ook is het probleem dat ik nog een kooi erbij moet hebben voor 1 of 2 weken en dat is ook moeilijk omdat ik daar niet teveel geld aan wil besteden. ik heb al een hele mooie dure kooi en het is maar voor nood natuurlijk een kooi erbij...

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Waarom wil je een kooi erbij ??? Als je weet waar de vogel vandaan komt ??? IK heb het zelf nóít gedaan, apart zetten.... gewoon meteen erbij in dezelfde kooi!!! IK heb nooit zieke vogels gehad, door ze meteen bij elkaar te zetten!!!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

o ik dacht dat dat moest om ze aanelkaar te laten wennen? maar als dat niet hoeft dan liever niet nee.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Ik heb ze ook nooit appart gezet..ik begon er met eentje en had er op een gegeven moment zeven bij elkaar zitten..o ja een keer heb ik er eentje appart gehad in een andere kooi maar dit was geen succes..onrust onder alle vogels.. heb hem toen de dag erop bij de andere gezet en dit ging echt hartstikke goed.
Hoe oud is Happy nu..het moet geen probleem zijn om er een ander tam valkje bij te zetten.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

happy wordt 21 maart 1 jaar. ik hoop dan maar dat happy een ander valkje accepteert in zijn kooi.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Als het valkje al heel goed tam is zou het wel een optie zijn, maar als het nog tam gemaakt moet worden kun je het beter apart zetten. Anders wordt het erg moeilijk het tam te maken.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves