28 april 2024, 23:04:08

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi emely,

ja dat is heel erg als je je vogel niet meer terugkrijgt! ik zou ook niet weten hoe je daar mee om moest gaan, maar ik had toen inderdaad geluk. en mijn droom wijst erook maar weer op: wees voorzichtig :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Das nog eens naar dromen zeg.

Enne...................waar zijn de foto's nu?

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,

als ik de foto's verklein dan ziet het er niet meer uit! :o
snap t niet want jullie zetten mega grote foto's hier op het forum. ik verklein het naar 60% en dan is ie nog te groot en naar 40% is de foto dubbelgevouwen >:(

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hey Kim,

Heb je onderstaande link als eens gezien?

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,26380.0.html

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,

ja die link had ik gelezen en gedownload, maar ook dat gaat mis. ik zal mijn broertje eens gaan vragen hoe of wat. in ieder geval bedankt anja!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim,

Amai, wat een droom heb jij gehad? De meeste dromen zijn bedrog, dus hopelijk is deze ook bedrog. Het zou toch raar zijn dat Happy als een kat terug komt he... :D

Maar goed heb je toen geluk gehad met Beauty.
Hier is al eens een dwergpapegaaike van mij weggevlogen, die was ik tam aan het maken... Maar dat is dus nooit goed gekomen :s... Die heb ik nooit terug gezien.

Groetjes Sally

Romy

Hoi Kim

Ik heb eindelijk je boekje gevonden :)
Happy ziet er erg leuk uit hoor (het is toch het valkje in je handtekening he?)
Maar ik ben wel benieuwd naar andere foto's hoor  ;D Ik hoop dat het je broertje lukt om foto's te plaatsen.

Kan het niet zijn dat je een verkeerde 'soort' document hebt van je foto's? Je moet het opslaan onder JPEG denk ik. Dat scheelt een heel pak.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

happy is inderdaad mijn handtekening. zijn koppie wordt nu steeds witter. maar de handtekening plaatsen is ook gelukt, maar ik zal er nog eens naar kijken.

happy is erg brutaal op het moment. hij wil steeds aan mijn ogen zitten en dan zeg ik : nee. en dan gaat hij onschuldig mooi fluiten en daarna doet hij het gewoon weer. net of hij mij aan het pesten is.
als ik nee zeg dan stopt hij wel, maar 2sec later gewoon weer doen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

Hoi, even een paar foto's! ;D







liefs kim ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hey Kim,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is gelukt.

Wat een knapperd is hij toch hoor. Mooie foto's.


Kimm

hoi anja,

ja wat een stuk he? ;D
ik weet nu hoe het moet dus kan dat vaker gaan doen!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Emely

Echt een mooi valkje heb je en wat goed dat het eindelijk gelukt is met de foto's!!!!

Ik ga binnenkort ook weer nieuwe foto's van paco maken en plaatsen!!!

Hij is nu druk bezig een wc rolletje te slopen hahahaha.... wat een pracht beesten zijn het ook he! ;)

Liefs, Emely en Paco

Anja

Citaat van: Kimm op 12 januari 2008, 14:26:21
hoi anja,

ja wat een stuk he? ;D
ik weet nu hoe het moet dus kan dat vaker gaan doen!

liefs kim


Hoi Kim,

Daar hou ik je aan hoor ;) ;) ;)


Kimm

hoi emely,

ja het zijn slopers hoor! merk het aan happy ook hoor. hij wordt steeds brutaler. hij hangt nu ook half aan mijn oor en half vast aan mijn hoofd. hij kan beter het circus in gaan ;D

hoi anja,

ik ga mijn best doen. mag nu de camera van mijn vader lenen, hij wil waarschijnlijk een nieuwe kopen. mijn broertje is dus vanmorgen geweest en heeft mij dus het een en ander uitgelegd. hij is zo goed met computers dus daar leer ik nog wat van :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

o en dit ben ik ;D


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010