18 juli 2025, 08:41:38

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

Lieve lieve Pebbles,

Ik heb van jou genoten. Je was een ontzettende lieve, zachte vogel.
Toen werd jouw vriendje miki ziek. gelukkig werd hij beter, maar het noodlot sloeg toe bij jou.

Ik heb voor jou geknokt. Ik wilde jou niet kwijt. Jij hebt mij zoveel gegeven, zoveel humor en liefde.
Vanmorgen hebben wij nog lekker geknuffeld en heb ik met jou gepraat. Ik vertelde jou hoeveel ik van jou hou en dat Miki op jou wachtte.
Lieve schat, helaas was de energie bij jou op. Ik ben blij dat jij nog op mij hebt gewacht, zodat ik jou dag kon zeggen en jou kon bedanken voor alles.
Lieve Pebbles, ik mis jou ontzettend en het doet mij zo ontzettend zeer dat ik jou heb moeten laten gaan. Jij blijft altijd in mijn hart en ik hou van jou   :-*  :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

lieve pebbles Nu je Kim's handen niet meer aan kunt raken, raak je haar hart nog duidelijker aan!  :-* :'(

danielle

Hoi Kim,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Pebbles.

Rust zacht lieve Pebbles  :-* .

Je hebt trouwens heel mooi over haar verteld. Fijn dat je vandaag nog afscheidt van haar hebt kunnen nemen, die herinnering blijf je altijd houden.

Groetjes Danielle

Sanna

Ach Kimmie, dit gunde niemand jullie.... Heel veel sterkte meid, het zal niet makkelijk zijn de komende tijd. Ik hoop dat je gauw weer een beetje aan alle goede dingen kunt denken. Ik leef met je mee... Pebbles leeft eeuwig in je hart....

Liefs, Sanna

Sally

Lieve Kim,

Ik zit hier echt met rillingen op mn rug dit te lezen.
Gelukkig heb je afscheid kunnen nemen van je Pebbles.

Heel veel sterkte meid!

Rust zacht lieve Pebbles.

*Yvon

Hoi hoi

Ook ik kom je heel en heel veel sterkte toewensen !!  :-*

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hilde

Bello

Hoi Kim,

Je stuurde me nog een sms-je maar helaas heeft Pebbles het niet mogen halen.

Is beter zo meis, ze heeft geen pijn meer. Je hebt je best gedaan!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Hermien

Lieve Kimm,

We hebben elkaar heel veel gesproken de afgelopen dagen. Het zijn heel spannende dagen geweest en er is enorm met je meegeleefd. Ook net hebben we nog contact gehad en eigenlijk schieten woorden tekort. Steeds weer was er de hoop, zolang Pebbeltje leefde. Helaas kon haar lichaampje het niet langer meer aan en is naar haar vriendjes elders gevlogen. We zullen haar zeker missen. Je beeldende verhalen over haar maakten dat ik het gevoel had haar ook echt te kennen. En wat was ze lief voor Miki. Ik weet hoe het is om afscheid te moeten nemen van een dierbaar huisgenootje. Je gedachten zullen nog veel en heel lang naar haar toe gaan. Maar hou in gedachten dat je alles voor haar hebt gedaan wat in je vermogen lag. En ook de va heeft het niet zomaar opgegeven. Wat een fantastische vrouw is dat. De manier waarop zij er voor Pebbles en jou wás is zeer te prijzen!! Als je over Pebbeltje wilt praten mag je me altijd bellen, hè. Je hebt mijn tel.nrs van thuis en kantoor en ik maak heel graag ruimte voor jou! Mijn 'Vliegtuig' en ik wensen je ook de komende tijd veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies.

Pebbeltje: Rust in vrede!

:-*   :-*   :-*   :-*

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat ontzettend triest nieuws is dat , de tranen springen gewoon uit mijn ogen bij het lezen hiervan; je hebt zo ontzetten mooi gedichtje voor haar geschreven, ze heeft echt op jou gewacht om afscheid te kunnen nemen, en jij ben zo'n lieve vriendin geweest voor der....ach meiss, wat erg gewoon, ik hoop dat je het kan verwerken hoor, en ook haar vriendje MIKI !! Het moet echt zo moeilijk zijn , ik heb ook al een 3 tal valkjes verloren, die zelf niet eens tam waren, ik zou het ook heel erg moeilijk hebben, RUST ZACHT LIEVE PEBBLES !! Ik heb genoten van je lieve verhalen en foto's die je bazinnetje heeft gemaakt, en zag hoe ze genoot van jou! Je blijft ook in ons hart hoor! Wij gaan je allemaal missen hoor!  STERKTE !! Ann

Anja

Heel veel sterkte met het verlies van jouw lieve Pebbles, Kim.

Rust zacht Pebbles.

Knuf,

Anja

♪ Marlies

Heel veel sterkte met het verlies van Pebbles. 

amazingleeuwtje

Lieve Kim,

Ik zit hier met kippenvel jou verhaal te lezen, weer zit ik naar woorden te zoeken :'( wens jou heel veel sterkte met het verlies van jou Pebbles :-*

Rust zacht lieve Pebbles :-* :-* :-*