19 juli 2025, 05:32:18

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi henk,

ja inderdaad, dat klopt. miki zit nu in zijn 3e dag zoals ik jou schreef, dus morgen de 4e dag. geweldig he!!!
ik ben benieuwd hoor morgen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Wat een mooi nieuws lees ik hier Kim. Miki heeft gegeten meid wat ben ik blij voor je. en dat de va terug heeft gebeld dat vind ik nog eens netjes. Een pluim voor haar/hem.

Je hebt weer een te gekke handtekening gemaakt.

Rest mij nog je een fijn weekend te wensen.

Liefs en knuffies,

Anja

Kimm

dank je wel anja  :-*
ik ben ook blij dat hij gaat eten, dat is een teken dat de ab zijn werk aan het doen is.
ik wens jou ook een heel fijn weekend!!

liefs kim

Monky

Hey Kim,

Ik wilde hier al de hele tijd een berichtje plaatsen, maar er kwam steeds iets tussen... en later was ik het weer vergeten  :-[ Sorry...

Het is fijn om te horen dat Mikki weer een beetje de goede kant op gaat. Als ze gaan eten nadat ze zo ziek zijn geweest, doe ik altijd even de horlepiep... Het is toch altijd weer een kleine opluchting en een teken dat het de goede kant opgaat. Ik duim voor jou en Mikki dat het de goede kant op blijft gaan.

Hele dikke knuffel voor jullie  :-* en beterschap voor Mikki.

Liefs,
Monky

Kimm

hey monique, dank je wel meis hoor  :-*

goedemorgen allemaal,

miki blijft gelukkig stabiel. heb net zijn medicijntjes weer gegeven en vocht. lieve pebbles komt er dan even bij kijken en pebbles wil dan ook een slokje van het vocht. dat vind zij erg leuk en doet het dan ook nog zonder dat ik haar vast hoef te houden. ze gaat er gewoon voor staan  ;D ach wat zijn het ook een schatjes!

Ik ben blij dat miki stabiel blijft. het braken doet hij ook niet meer.

liefs kim

Anja

Wat een goede berichten Kim. We duimen gewoon verder hoor. En die gekke Pebbles is wel solidair naar Miki toe.

Dikke knuffel,

Anja

Hermien

Lekker stel hoor, maar wat fijn dat Miki niet meer overgeeft en weer eet. Fijn weekend en ik blijf je bellen, hoor....

:-*  :-*  :-*  :-*

Caroline

Fijn dat het beter lijkt te gaan!!  :D

Fijn weekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Machootje

Hoi Kim,

Heel veel beterschap voor Miki!! Fijn dat hij alweer wat eet! En wat schattig van Pebbles zeg, zo solidair  ;D

Ik wens je een goed weekend met je lieverds!
:-*

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Kimm

*Manon*

Gelukkig Kim, dat Miki nu het ergste gehad blijkt te hebben,  nu nog lekker op knappen en aansterken. Wat lief van Pebbles zeg... zij ziet hem dus duidelijk zitten als manlief  ;)

hoe gaat het met jou vandaag? Ook een beetje opgeknapt?

Fijn dag meis  :-*

carco

Fijn dat het hier ook stukje bij beter beter lijkt te gaan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

danielle

Hoi Kim,
Wat een fijn nieuws dat Miki stabiel is, niet meer overgeeft en weer wat eet. Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt. Maar met jou goede zorgen moet dat vast goed komen.
Ik blijf mee duimen!

Wat schattig van Pebbles! Wat een geweldige beestje zijn die valkjes ook he.

Fijn weekend.

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Kim,

Het is denk ik overbodig om te schrijven dat dit topnieuws is. Hoe is het vandaag met Miki, heb je hem nog wat zien eten !? Meid, mijn duimen blijven draaien voor jullie hoor  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

vandaag hetzelfde als gisteren. ja ik heb hem weer zien eten. verder slaapt hij ontzettend veel en nog steeds op 2 pootjes.
hij zit dan rechtop en dan helemaal met zijn koppie scheef.
wel heeft hij al heel goed door wanneer hij weer vocht krijgt. slimme beestjes.

danielle, caroline, manon dank jullie wel.