20 juli 2025, 01:05:00

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

nou het is eerder andersom. houdini versierd haar maar ze wordt er wel moe van ;D
maar pebbles is erg sociaal, want ze geeft asha ook gewoon nog haar knuffeltje :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Wat lees ik hier nu weer allemaal. Vakantieliefde bloeit bij je valkjes.

Ik heb genoten van de foto's. Zo lief die kroelfoto's.
Hoop dat ze niet al te veel verdriet krijgen als ze afscheid van elkaar moeten nemen.

Liefs,

Anja

Kimm

hey anja,

ik hoop ook hoor dat ze niet teveel verdriet krijgen. pebbles redt zich wel maar houdini is helemaal verliefd op pebbles. ach het is zo lief om te zien, maar ik vind het ook erg sneu om ze straks weer te scheiden :-\

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja, dat is waar he , zo zielig om ze te scheiden als ze zo verliefd zijn hoor! Ach , hopelijk gaat het helemaal goed ook daarna met Pebbles en je logeervalkjes he! Grtjs Ann

Sally

Hihi,

leuke foto's hoor! Vakantie-liefde, aaah kan zo mooi zijn. Maar doet zo'n pijn als je afscheid moet nemen. :P
Kan ze gewoon niet voor Happy gaan dan? Die heeft toch dezelfste kleurtjes. :P

Groetjes!

Kimm

wat een ochtend!!!!!

vanmorgen om 7.45 uur stond ik klaar met de jas aan om weg te gaan naar zwolle, naar het ziekenhuis.
Mijn vader stond buiten te wachten op mij.
Ik kijk nog even naar houdini wat hij toch aan het doen is.
En ik schrik mij rot :o
Aan een sepiaschelp zit zo'n ijzeren houdertje. daar zat hij met zijn pootje vast aan. Hij kreeg het niet los en hij zat maar te trekken met zijn pootje.
Ik hem helpen, want hij snijdt zo zijn pootje eraf met dat stomme ijzeren houdertje.
Eindelijk dat ding eraf gekregen en zijn pootje bloedde als een rund.
Shit wat nu dacht ik!! Ik kan hem niet achter laten zo bloedend en ik moet echt naar zwolle toe voor die afspraak( wat erg belangrijk was)
Nou ik mijn moeder opgebeld die nog op bed lag en ik heb houdini naar haar toe gebracht. Zij is met hem gelijk naar de dierenarts gereden en ik naar zwolle toe.
Bij de da hadden ze geen goede schaar om het ringetje eraf te knippen, want die moest eraf.
Toen hebben ze allemaal juweliers opgebeld, met de vraag waar ze het mee konden doen ::)  ::)
Uiteindelijk hebben ze utrecht gebeld en die vertelden dat ze het ook konden doen met een soort tol wat ze ook bij de tandarts gebruiken. Nou dit lukte gelukkig!
Het bloeden was gelukkig gestopt. Houdini is weer thuis bij mij en zijn pootje is dik. Ook heeft hij toch wel wat pijn eraan.
Het ringetje heb ik weer meegekregen.
Jee wat ben ik blij dat ik het gezien heb en nog niet weg was.
Dan had hij echt zijn hele pootje eraf gesneden.
Verder is hij lekker actief, dus ik hoop dat de zwelling gauw afzakt.  :-\
Och wat vond ik het zielig zeg en ik was er zo mee bezig dat ik zwolle gewoon voorbij reed  ;D  ;D  ;D
( ik reed want mijn vader wou een krantje lezen)

Dit was mij ochtend  ;)

Liefs kim

☺ Pita ☺

Jeetje Kim wat een toestanden zeg!!
Heb jij ff geluk dat je nog ff een blik naar je valkje wierp!!
Gelukkig is het goed gekomen zeg en gelukkig is tie al weer fit.
Ik zou me ook een rotje geschrokken zijn zeg!!
Beterschap.
Groetjes Petra. :-*

Christine

Wat zul je geschrokken zijn!
Al een geluk dat je nog niet vertrokken was.
Geef maar een kusje aan houdini van mij

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerdy

wat goed dat je nog even omgekeken hebt voordat je wegging..je moet er toch niet aan denken wat er verder gebeurd zou zijn als je niet gekeken had..

ik ben blij dat alles nog goed is met zijn pootje..

maar wat een toestand bij de dierenarts om het ringetje eraf te krijgen..je zou toch zeggen ze hebben er de materialen wel voor hebben..maar dus niet.

en dat je dan gewoon Zwolle bent voorbij gereden ..nou dat zou mij dus ook gebeuren.

geeft houdini maar een zacht knuffie van mij..

gr gerdy

Anke

Hoi Kim,
Wat een schrik :o :o
Arme Houdini :'(
Gelukkig was je nog thuis en heb je hem kunnen helpen.
Een dikke knuffel voor Houdini :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Machootje

Ooch Kim, jeetje wat een toestand!! En wat zielig. Gelukkig is het goed afgelopen. Ongelukjes zitten in een klein hoekje zeg! Ik las ergens anders ook al over een valkje dat verstrikt zat in een touwtje.

Nou, beterschap voor Houdini en groetjes!

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Dierenfreackske

Hoi Kim , jeetje meiss, wat moet jij geschrokken zijn he , ach arme Houdini, wat een toestand he, gelukkig heb je Houdini bij je ma kunnen brengen ,die naar de da ging he! Kan me heel goed voorstellen dat je Zwolle voorbij was, door aan hem te denken, maar het is allemaal nog goed afgelopen toch, nu nog zijn pootje weer genezen he! en ontzwellen , ach dat arm ventje, ik heb zo met hem te doen , gellukig dat ie in goede handen is daar bij jou. Grtjs Ann

Kimm

hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties!
het gaat goed met hem. ik hou het pootje goed in de gaten.
ik heb net zijn hele kooi schoon zitten boenen, wat een bloed :-X
het was inderdaad een grote schrik, bah.
ik heb zelf nooit die ijzeren dingetjes aan de schelpen, ik had het er ook af moeten halen, maarja het is gebeurd en zijn pootje is gespaard gebleven.

haha ja zwolle voorbij ;D mijn vader lette ook niet op, want ik had hem opdracht gegeven om mijn moeder te bellen, hoe het was met houdini.

En het mooiste was: ik kwam thuis met houdini en ik had de valkjes even later los. Pebbles ging houdini beschermen. niemand mocht bij houdini in de buurt komen. pebbles maakte zich helemaal wijd en ging met haar kopje nee schudden! Nou werkelijk waar, ik lag hier in een deuk! En toen ging ze elke keer voor houdini zitten, want niemand mocht erbij.  ;D
Alsof zij voelde dat houdini gewond was.

liefs kim

Anke

Hoi Kim,
Aaah wat lief dat Pebbles Houdini in bescherming nam :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Jeetje wat een ochtend zeg. Wat zul je zijn geschrokken. Wat een geluk dat je nog thuis was meid.

Was alles goed in het zkh?

Wat lief van Pebbles om haar vriendje zo te beschermen.

Liefs,

Anja