20 juli 2025, 01:05:21

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Vertel... hoe was de hereniging?  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Kim,

Wat fijn dat Happy al lekker bij je is ! Heel erg veel plezier met Manon en het bijkletsen ! Goh, wat enorm spannend voor jullie, ik hoop zo dat Happy zich hetzelfde gaat gedragen als dat hij bij Manon gedaan heeft en ook echt weer de lieve Happy wordt.

Geniet maar lekker van het feit dat Happy er weer is en laat maar lekker duidelijk merken dat jij vanaf nu de baas bent ! Ik hoop werkelijk dat straks iedereen weer gelukkig zal zijn  :D

Manon is een kanjer en jij ook ! Dikke knuffel voor jullie en de valkjes  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi allemaal,

bedankt voor jullie berichtjes en karin dank je wel! :-*  :-*

de hereniging was leuk en lief!
happy herkende natuurlijk alles en ook mij en hij ging gelijk naar mij toe en hij ging lekker brabbelen  ;D
toen heb ik hem even op de kooi gezet om koffie te zetten, maar hij hield mij erg goed in de gaten.

het is natuurlijk niet zo dat hij op slag veranderd is. Ik heb hem samen met de andere valkjes even los gehad en op een gegeven moment allemaal weer de kooi in.
happy natuurlijk weer schreeuwen etc. nu is hij rustig hoor.

Ik heb van manon een geweldig speelgoed gekregen. een grote touw met allemaal  kralen en dingetjes eraan.
dit vond happy zo leuk bij manon, dus heeft zij het ook voor happy gekocht. lief he!!!!

happy zit mij nu steeds aan te kijken en te volgen. owee als ik wegga. hij zit nu ook lekker te brabbelen, leuk hoor en het is erg fijn om hem weer te zien!!!
Ik geloof dat hij erg blij is om mij weer te zien ;)

verder ga ik het gewoon anders aanpakken met hem. ik heb er nu weer de energie voor en ik ga ervoor.

manon en ik hebben lekker geteut en veel naar de valkjes gekeken, ook naar bemmie die weer zo gek zat te doen.
zij is nu weer op weg naar huis toe.

nou dat is het geloof ik zo'n beetje
Hij ziet er trouwens erg goed uit, je ziet niet eens dat hij wat is afgevallen.
ach dat zit er zo weer bij aan ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi Kim,

Fijn dat Happy terug bij jou is, hoe gedroeg hij zich tegenover Bemmie en Asha?
Leuk dat Happy een speeltje van Manon heeft gekregen, erg attent van haar!

Groetjes Sally

Kirsten

Hoi hoi!

Fijn dat je lieverd weer thuis is :D

Succes met je dondertje, maar ik weet zeker dat je het kan!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kimm

hoi kirsten,

dank je wel meis  ;)  :D

hoi sally,

happy reageerde eerst niet op asha maar later wel. toen begon hij asha te pikken. tegen bemmie deed hij niks.

liefs kim

Hermien

Hiep hoi! Happy weer thuis en gelijk ook maar het speelgoed bij Manon meegekaapt. Heeft-ie slim bekeken... ;D

Nou hoop ik maar dat het goed blijft gaan, hè?

Succes!

Kimm

ja leuk he hermien!!
hij is lekker aan het brabbelen en alweer eten enzo. hij heeft net wat macaroni gehad.

hihi hij heeft gisteren lekker rode peper bij manon gegeten dus hij had een lekker gekleurd snaveltje toen ik hem weer zag ;D  ;D  ;D

Marian

Hallo Kim,

Heel veel plezier weer samen :D.....en succes ermee......laat maar zien wie er de baas is ;) ;D :P

Groetjes, Marian

Kaatje

Hoi Kim,

Wat fijn om te lezen dat Happy blij is om weer thuis te zijn ! Ik denk dat het inderdaad het belangrijkste is om nu ( omdat hij zich toch alles kan herinneren ) gewoon de benadering naar hem toe blijvend te veranderen !

Dan heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed zal komen, net als bij kleine kinderen, jij bent en blijft de baas, als je dit uitstraalt dan zijn Happy en jij straks allebei enorm blij  :D

Goh zeg, ik kan me voorstellen hoe blij je wel niet bent, wij waren ook zo blij om de valkjes na de vakantie weer te zien ! Je hartje maakt gewoon een sprongetje van blijdschap  ;D

Geniet er maar lekker van meis  :-*

Liefs, Karin

danielle

Hoi Kim,
Wat fijn dat Happy er weer is! En dat hij zo lief reageerde toen hij je weer zeg. Hij is gewoon super gek op jou  :D .
En natuurlijk is hij niet helemaal veranderd, maar het voornaamste is denk ik dat jij even de rust hebt gehad om er goed over na te denken hoe je hem moet benaderen. Zo kun je er met frisse moet mee starten en dat zal Happy ook merken. Ik heb er wel vertrouwen in dat je dit gaat lukken.

Groetjes danielle

Diaantje

He fijn dat Happy er weer is!

Ik hoop dat het goed gaat, en dat ie is veranderd!
Wel lief dat ie het fijn vond om jou weer te zien!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat fijn dat Happy er weer is , het moet een fantasisch moment geweest zijn het weerzien he ! En natuurlijk herkent hij je , dat is zo fijn he ! Super dat Manon zo'n leuke kraklenbos voor hem mee had ! Wat superlief ook van haar ! Fijn ook dat hje hem nu ook anders gaat aanpakken !
Het is waarschijnlijk heel fijn ook voor Happy dat hij weer in zijn vertrouwde omgeving is ! JOEPIE  HAPPY IS BACK !!
Grtjs Ann

Romy

Hoi Kim

Oh wat fijn dat Happy terug thuis is  :D Geniet er maar lekker van ;) Hopelijk gaat ie nu lief zijn he

Groetjes
Romy