1 november 2024, 01:08:25

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nee voor mij heb je gelijk.. ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren als je 1 kooi helemaal opnieuw inricht.. voor allemaal vreemd maakt.. en ze dan alle 3 in 1 kooi zet.. maar dan moet je wel de hele dag thuis zijn en er "naast"  gaan zitten natuurlijk...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

zou je het aandurven met zn drietjes in een kooi?

gr gerdy

Kimm

maar dat kan toch niet, 2 mannetjes met 1 popje?

natuurlijk durf ik het wel uit te proberen, want ik kan best een hele dag thuis zijn.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Vind het zo fijn om te lezen dat je helemaal gelukkig bent met Asha !! En natuurlijk hou je nog zielsveel van Happy, het is en blijft je "eerste" valkje natuurlijk maar dat neemt niet weg dat het zo vreselijk jammer is dat hij zich zo blijft gedragen  :-\

Het lijkt me niet echt verstandig om ze alle drie in één kooi te plaatsen, maar ik denk dat je dit zelf ook zo voelt ! Jij kent Happy natuurlijk het beste en je weet ook hoe hij waarschijnlijk zal reageren, voor hetzelfde geld ben je net te laat ( ook al zit je er naast ) en schrikt Asha zich een ongeluk  :(

Ik denk dat Asha ook beter af is bij Bemmie, maar goed dat zal de toekomst uitwijzen. En Happy contact gestoord, wie zal het zeggen ! Het is voor Happy natuurlijk ook ontzettend sneu, want hij weet niet wat hij mist en hij kan zoveel liefde en aandacht krijgen.

Ik hoop werkelijk dat Happy nog gaat veranderen, voor jou en natuurlijk voor Bemmie maar ook voor Happy zelf !!

Jij bent in ieder geval een kanjer  :-*

Liefs, Karin

♥Debby♥

Ik heb momenteel ook 2 mannen en 1 pop bij elkaar zitten.. nu is dat maar tijdelijk natuurlijk maar het gaat hartstikke goed.. oke moet ik toegeven dat Dixie en Djeego niet het probleem hebben wat Happy wel heeft..

maar als je haar bij Bemmie plaatst weet je zeker dat het geen invloed zal hebben op Happy.. 

moeilijk hoor..

Kaatje

Het is wat Deb al zegt, probeer je het niet dan zal je het ook nooit met zekerheid weten, maar voor de rest heb je er natuurlijk ook een voorgevoel bij  :-\

Inderdaad erg moelijk dit en ik wens je heel veel succes  :-*

Kimm

hoi karin,

happy is mijn 2e valkje. nadat beauty overleden was na 18 jaar oud, was ik zo verdrietig dat ik happy kocht en hem happy noemde.

beauty mijn eerste valkje was een super lieve schat!!

happy daarin tegen niet.
dus een vriendje voor happy erbij, maar ook dat mocht niet baten.

inderdaad zegt mijn voorgevoel, dat dit niet gaat klikken.
ook wil ik niet hebben dat asha zoals happy gaat worden. dat is een grote angst van mij en daarom laat ik het ook niet toe dat happy asha gaat pesten.

happy zit nu weer in de kooi voor straf. :-\

tja het blijft een moeilijk geval en natuurlijk blijf ik nog steeds hopen ;)

en bedankt voor je lieve woorden :-*

liefs kim

Patries

pff.. heb geprobeerd alles weer bij te lezen na mijn weekendje weg, maar da tis het niet geworden.

is asha je nieuwe valkje? wat een superschoonheid!!
je handtekening is echt heel mooi geworden!!
enneuh.. ik wou nog wat zeggen maar dat ben ik vergeten! hehe!!

xx Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Kaatje

Hoi Kim,

Heel graag gedaan en het komt recht vanuit het hart ! Ik vind het zo vervelend voor je en vooral sneu dat je Happy wéér voor straf in de kooi hebt moeten doen, dit heb je niet verdient, je bent juist zo lief voor je valkjes, en ik vind het zo jammer dat Happy dit niet ziet  :-\

Maar ik geef je groot gelijk en je moet je gevoel zeker volgen, als ik in jou schoenen stond had ik het ook niet geprobeerd, bescherm Asha maar lekker hoor meid en geniet maar fijn van Bemmie en Asha.

Toch moet dit je heel erg verdriet doen volgens mij, vooral om je juist het beste met al je valkjes voor hebt !!

hele dikke mega knuffel voor jou  :-*

Liefs, Karin

Kimm

dank je wel lieverd, dat doet mij echt goed :-*  :-*

Patries

owjeej wat lees ik nou.. net je vorige berichtje ove rhet hoofd gezien denk ik. wat balen joh! van happy! ik snap het echt niet.. jij bent volgens mij echt superlief en aardig tegen je valkjes, dan zou je toch zeggen dat ze niet eens boos kúnnen doen?

echt heel erg rot voor je, maar geloof me, het komt vast allemaal goed! Je doet er zo je best voor!

Succes! Gr. Patries :-*

bezoek ons Dagboekje eens!

Kimm

dank je wel patries!
en weet je alweer wat je wou zeggen? ;D

liefs kim

Anke

Hoi,
Ik kan me voorstellen dat je huiverig bent om het drietal samen te zetten, gezien het gedrag dat Happy vertoont.
Ik zou ze eerst nog even wat verder kennis laten maken tijdens het rondvliegen.
Succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

en toilettraining met Happy? misschien heb je het allang geprobeerd hoor..

Kimm

happy gaat elke dag mee naar de wc ;D  ;D
bedankt voor het meedenken debby :-*

nu even wat foto's!