7 juni 2025, 23:39:02

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi hoi allemaal,

nou happy is gezond hoor, maar volgens de da erg onzeker, daardoor bijt hij en heeft hij dat broedse gedrag ook. ik heb een nieuwe kooi gekocht, dezelfde als ik al had. de montana san remo. deze is voor bemmie en ze zitten nu appart. er is nu rust in de tent! verder zagen ze er goed uit maar ik heb natuurlijk veel les gehad in hoe ik met het gedrag om moet gaan en wat gewenst gedrag is en ongewenst gedrag.
ook aan mijn voer mankeerde natuurlijk vanalles. ik ga het nu zo proberen met de adviezen en ik hoop dat happy weer rustig word. wel was duidelijk te zien dat bemmie in de stress zat door al dit gedoe. bemmie zit nu lekker op zijn eigen kooi, heerlijk te rusten. ook schijnt het dat happy onzeker is in de omgeving  van zijn kooi. hij bijt ook alleen maar als ik bij de kooi kom. tja hij heeft zoveel gezegt, ik ben 1.5 uur binnen geweest :-X
ik ben wel blij dat er niets met happy is. ook hoeft hij niet naar de voliere toe, dat maakte niet uit.
pfffff ik zit er vol van hihih. ik ga vanavond naar zeeland toe en mijn moeder verzorgt de lieverds.

bedankt voor jullie medeleven en nu duimen dat alles hier tot rust komt!!! :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Nou .... eigenlijk dus heel erg goed nieuws!!!  :D

Heel veel succes met je nieuwe therapie .... ik ben wel een beetje benieuwd wat de DA niet goed vond aan je voer, wil je met ons zijn adviezen hierin delen??

Maar nu eerst .... lekker ontspannen .... hele fijne dagen, meis.  :D

Voor Happy en Bemmie een hele dikke knuffel.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

wat zal je blij zijn dat er met Happy niets aan de hand is...maar anderhalf uur binnen dat is nogal wat..ik ben inderdaad ook heel benieuwd over de tips en het voer van de va..

geniet lekker van je paar dagen weg en ook lekker ontspannen..

gr gerdy

Kimm

hoi caroline,

natuurlijk wil ik de adviezen met jullie delen, maar dat doe ik even als ik terug ben. ik ga zo om 5 uur richting zeeland. en ik ga mijn poepies even kroelen. vind het wel moeilijk om weg te gaan nl.

liefs kim

Kimm

hoi gerdy

dank je wel :D
ik ga het met jullie delen. maar het is weer over pellets, zoals gewoonlijk :-X :P
daar weten jullie alles van, hihi.

de rest zal ik de volgende keer met jullie delen.
jullie zijn super!!

liefs kim

*Petra*

Hoi Kim,

Nou, gelukkig niets ernstigs.
Hopelijk helpen de adviezen van de va.
Voor nu, fijne dagen in Zeeland !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kimm

hoi petra,

jij ook bedankt meid! :D

liefs kim

Hermien

Proficiat met het goede nieuws. Ik ben ook wel benieuwd naar de adviezen. En hoe komt Happy dan ineens zo onzeker? Karakter? Afijn, nu maar hopen op betere tijden. Kom je nog langs Krimpen? Geen idee waar je woont, maar als je toch naar Zeeland gaat?

Fijne dagen daar!

;D   ;D   ;D
        ;D

*Manon*

Hoi hoi Kim,

Loop me hier toch een pleur achter  :-[ En is er ondertussen vanalles gebeurt  :-\
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt over Happy en dat het goed is dat ze nu apart zitten. Allebei de rust om even bij te tanken!
Heb je het nog met de dierenarts over een popje erbij gehad, of werkt dat eigenlijk alleen maar averechts..?

Nou ja, hopelijk krijgt Happy zijn lieve karaktertje weer terug.

Heel veel plezier in Zeeland  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

danielle

Hoi Kim,
Wat heb jij toch veel mee gemaakt in de weken dat ik offline was.
Wat een gedrag van Happy, echt ontzettend vervelend zeg. En dat het zo vaak achter elkaar is gebeurd  :censuur
Ik hoop dat het zijn gedrag veranderd doordat hij nu apart zit en met de adviezen die je hebt gekregen van de da.
Heel veel plezier in Zeeland.

Groetjes van Danielle

Romy

Hoi Kimm

Ik ben weer helemaal bijgelezen.
Fijn dat je naar de DA bent kunnen gaan, en dat Happy gewoon gezond is.
Hoe hebben ze het beide gestelt, zo apart in een kooi?
Hoe heb jij het gesteld in Zeeland?

groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi , wat fijn dat Happy ook gewoon gezond is natuurlijk , het zal waarschijnlijk gewoon door de broedperiode komen he dat zijn gedrag zo wat is , en mag je hem daarna weer bij Bemmie steken in de kooi of ga je hem gewoon appart doen , grtjs Ann

Anke

Hoi Kimm,
Fijn dat Bemmy gezond is :)
Succes met de gedragstherapie!!!
Geniet maar lekker van je tripje naar Zeeland :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

hej kim 8)'

ik ben nu halverwege binnen gestroomt, maar veel plezier in zeeland, en hoop dat je valkjes zo ff rustiger worden!

GRoetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaaaaaaa , ook veel plezier in zeeland hoor , ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad , grtjs Ann ;D ;D ;D