15 mei 2025, 01:17:22

Sallandse Valkparkieten 2008

Gestart door Rob S, 6 januari 2008, 21:47:05

« vorige - volgende »

Rob S

Citaat van: Caroline op 27 augustus 2008, 15:25:54
Fijn dat het zo snel al helpt.

EN je tentamen .... spannend dus?? Wanneer krijg je de uitslag??

Ik zal voor je duimen.  ;)

Wanneer ik de uitslag krijg van mijn tentamen, ja dat weet ik niet. De leraren zijn niet altijd even vlot met de boel nakijken ;) Maar morgen nog een tentamen regeltechniek, en vrijdag nog energiesystemen en wiskunde30. Laatste tentamenweek van afgelopen jaar een beetje verklooit ivm prive-omstandigheden :-\

Caroline

Nou flink leren dan nog even, heel veel succes morgen en vrijdag.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

I_Xyzyx_I

Hoi Rob

Succes met je tentames morgen en overmorgen! Even doorbijten en alles van je afzetten :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi Rob , ook succes met je examen hoor! Grtjs Ann ;D

Rob S

Bedankt allemaal ;D!

Vandaag ging het helaas niet erg goed, dat wordt nog een keer over doen. Maar het tentamen van gister, jaa die heb ik gehaald ;D ;D ;D! Vandaag kwam ik de leraar tegen die dat vak geeft, en hij zei dat ik t had gehaald, met iets van een 6, nog wat. Niet apart hoog, maar ben wel erg blij dat ik hem heb ;D

Met de valkjes gaat het goed, net zag ik de eerste bonte opaline al voor de ingang van het broedblok zitten dus dat laat ook niet meer zo lang op zich wachten ;D

•=Bonnie=•

Rob S

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 28 augustus 2008, 16:05:20
Doe es ff nieuwe foto's van die bontjes :D

He Bonnie,

Misschien van het weekend, maar ik kan niets beloven ;). Ik weet wel dat ze echt mooi worden, de meeste zijn mooi symmetrisch met hier en daar een verdwaald bont vlekje en een paar donkere staartpennen.

I_Xyzyx_I

Naja als alles perfect zou zijn wat er uit kwam zou het ook niet meer leuk zijn :P.

Gefeliciteerd met je tentamen iedergeval! Hopen dat die van vandaag ook beter was gegaan dan je dacht ;)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Rob S

Hallo allemaal,

Vanochtend met een ontiegelijk brakke kop (het was gezellig gisteravond :P) begonnen met het schoonmaken van de kweekkooi. Eerst alles grondig schoongemaakt met een normaal schoonmaakmiddel en net alles ingespoten met een onkruidspuit met Halamid daarin. Dat moet nu nog zo'n 10 minuten intrekken en dan kan ik de boel weer afspuiten met gewoon water en alles weer in elkaar zetten. Gelukkig is het echt prachtig weer en droogt alles zo lekker vlot, zo is het goed te doen :)

Groetjes

Anke

Hoi Rob,
Hihi schoonmaken met een brakke kop en dan die ontsmettingslucht.... ::)
Maar je kweekkooien zijn straks weer lekker fris en fruitig :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Citaat van: Anke op 31 augustus 2008, 16:45:12
Hoi Rob,
Hihi schoonmaken met een brakke kop en dan die ontsmettingslucht.... ::)
Maar je kweekkooien zijn straks weer lekker fris en fruitig :)
Groetjes Anke

Haha ja het was niet echt geweldig toen ik begon. Gelukkig heb ik alles gewoon buiten gedaan dus het stonk allemaal niet echt ;). Nu zijn ze weer helemaal schoon en morgen gaan de valkjes er in. Want ik had ook direct voor de zekerheid ook maar even de vervoerskooi schoongemaakt, en die ligt nu nog te drogen in de zon.

Groetjes

Caroline

Fijn alles weer lekker schoon.

Hoe is het met de valkjes?? ZIjn die ook beestjes vrij??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

Citaat van: Caroline op 31 augustus 2008, 19:38:42
Fijn alles weer lekker schoon.

Hoe is het met de valkjes?? ZIjn die ook beestjes vrij??

En dan vergeet ik dus blijkbaar het belangrijkste te vertellen, ja ik geloof dat ze beestjesvrij zijn  :). Ik heb de vogels die tot nu toe in de kweekkooi zaten gecontroleerd en niets gevonden. Maar niet te hard juichen want vedermijt wordt pas 's avonds en 's nachts actief.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.