13 juli 2025, 23:07:10

Sallandse Valkparkieten 2008

Gestart door Rob S, 6 januari 2008, 21:47:05

« vorige - volgende »

Rob S

Hey, zo'n hond hebben ze bij mijn vriendin ook! Exact hetzelfde. Daar zeggen ze dat het een kruising is tussen een kooiker en een jack russel, maar dan is het dus gewoon een hoogbenige jack russel

♪ Marlies

Hoi Rob, ;D

Het kan natuurlijk wel dat het een kruising is van je vriendin. :P
Chuckie van ons is een Parson Jack Russel, hij was bijna 9 jaar geleden een van de eerste Jack Russels die een ( voorlopige) stamboom kregen. Toen kregen alleen de Parsons nog maar een stamboom en de laagbenige nog niet. :-\

Groetjes Marlies ;)

Rob S

Ja dat kan heel goed een kruising zijn, maar bij de verkoop vertelden ze dat het een kortharige kooiker was. Maar die bleken dus niet te bestaan, en nu zou het een kruising zijn tussen een jack russel en een kooiker. Maar het kan ook een hoogbenige jack zijn ;). Wat is het verschil met een parson jack russel dan, alleen dat ie hoogbenig is?

Caroline

Hé .... ik heb je ook gevonden .... een gaaf hondje .... wij hebben 2 Jack´s, eentje met hoge en eentje met lage benen.  ;)

ZDe hoogbenige heet Sjors, leuke Hollandse naam misschien??  ;) Of is het een teefje??  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Silke *

Citaat van: Rob S op 31 januari 2008, 23:17:11
Hey Silke

Als je tips hebt voor een leuke naam, die zijn altijd welkom ;)

Hoi Rob,

Daarvoor moet je niet bij mij zijn. Ik ben namelijk hééélemaal niet goed in namen zoeken  :P
Hopelijk vind je snel een leuke en mooie.

Groetjes
Silke

Rob S

Zo, dat was ff zoeken naar mijn eigen dagboekje :P

Hier nog wat foto's van onze kanjer die we volgende week zaterdag op gaan halen ;D

Hij gaat Sem heten!

Sem is de linkse van de 3

Met de valkjes gaat het goed, met het mooie weer van de afgelopen dagen is er al heel wat gewipwapt. Helaas kozen de mannetjes niet voor de popjes die ik bij ze in gedachten had :(. Maar daar kan wat aan gedaan worden straks met de kweek ;)

Groetjes Rob

Caroline

Veel plezier volgende week zaterdag met Sem.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Silke *

Wat zijn ze toch lief die hondjes  :-*

Ik was gisteren namen aan het zoeken voor valkparkieten, kwam ik niet op de naam Sem zeker! :P

Groetjes
Silke

Bello

wat een lieffie,

Rob daar kun je dus volgende week van gaan genieten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Rob

Wat een schatje, veel plezier met Sem, maar je hebt er je handen aan vol...of niet....(zegt de bouvierpup  ;D).

Hebben jouw valkjes ook al het voorjaar in de bol?

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Rob,

Gefeliciteerd met Sem.
En natuurlijk een vruchtbaar kweekseizoen toegewenst.

Rob S

2 maart 2008, 16:09:41 #41 Last Edit: 2 maart 2008, 16:12:43 by Rob S
Aangezien er nog niet veel te melden is hier wat betreft de vogels zet ik er nog maar een paar foto's van Sepp neer. Hij is nu een week bij ons thuis en echt super leuk ;D! Uiteraard is het wel een bengeltje en alles wat niet mag is leuk ;) ;D!

Anke

Hoi Rob,
Aaaaaah wat een snoepje :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Mara

Hoi Rob

Wat een scheetje zeg. Een tip, neem veel foto's, want ze zijn zoooooo groot, geloof me maar. Mijn puppy weegt ondertussen al 14 kg. Maar dat is natuurlijk wel een ander ras  ;). Maar het is echt een schatje hoor!

Mara