8 mei 2024, 02:22:56

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

Dafrinja

ja, gek ja. de bovenste en de onderste. Toeval?

Maar ze worden erg mooi Esther! Beautys!!!!!!!!!

Groetjes Dafrinja

*Esther*

17 september 2008, 09:54:09 #451 Last Edit: 17 september 2008, 09:57:24 by *Esther*
Ik ben in etappes bezig om het weer opnieuw te uploaden. Dus dan maar extra foto's in het lijstje. He he ze staan er alle 6. :D


kenay86

jeetje wat zijn ze groot zeg! en ze zijn erg mooi geworden hoor! ik zag dat ik over een bericht van je heen gelezen had.. over een dikke week al verhuizen :o wow het gaat sneller dan ik dacht :D kan niet meer wachten tot het zover is :D geef ze alle drie maar een dikke knuffel :-*

KiP

Wauw! Mooi worden ze zeg! Landiej, je boft! :D

Randy

hej esther 8)

hippe fotos meid 8)
k vind het ook altijd een ge :censuur met die fotos, duurt altijd so lekker lang :-X

al jonge nestj konijntjes??

GRoetjes Randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

@ Jolanda en Desire; ik heb jullie gister gepmd gemaild.

@ Nee Randy nog steeds geen jonkies.






Zoals meer hier van het forum, ben ik naar de vogelmarkt in Zwolle geweest.
Ik had Noa bij me en Martin was met Niek naar de voetbal.

Ik heb niet heel veel bijzondere valkjes gezien. Er zat wel ergens een koppel, wat geelwang cinnamon bont opaline was, het geel was over het hele lijf fluoriserend geel. Nog veel knaller dan de fallows die ik hier heb gehad.

En toen kwam ik al speurende, met Noa achter me aan, in de tweede hal terecht waar ik vrijwel direct op Thierry z'n stand stuitte.
Hij had nog een aantal bleekmasker mutaties en dominant pastel mutaties.
Prachtig om te horen hoe hij in het duits/frans/engels zichzelf verstaanbaar weet te maken.
Ik heb dus een prachtig mannetje aangeschaft!

Ik zal straks als ik wat meer tijd heb de foto's uploaden.

gr Esther

Tjerk

Hey,

Ben ik je denk ik toch mis gelopen, was je er ook lekker in de rij om half 11? Heb je zelf nog wat meegenomen dan?

Groeten Tjerk

*Esther*

Citaat van: Tjerk op 20 september 2008, 17:31:39
Hey,

Ben ik je denk ik toch mis gelopen, was je er ook lekker in de rij om half 11? Heb je zelf nog wat meegenomen dan?

Groeten Tjerk



Ik was er net na 10-en en had dus vlot een kaartje, maar de rij van half 11 was er nog toen ik naar binnen ging. ;)

Tjerk

Maaarrrrrrr...... Wat heb je meegenomen?

Groeten Tjerk

Rob S

Citaat van: Tjerk op 20 september 2008, 17:36:52
Maaarrrrrrr...... Wat heb je meegenomen?

Groeten Tjerk



Ik weet het, maar ik vertel lekker niets haha, dat mag Esther zelf doen ;) 1 ding weet ik wel, het is een prachtige vogel ;D

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd  ;D

Waarschijnlijk heb ik je aanwinst gezien, want ik was om 08:00 al daar :P Lachen he hoe hij zich verstaanbaar maakt, zelfs NL (Vlaams) er door. Leuke vent en ik ben erg blij met mijn aanwinst.

Hopelijk heb je geen familie meegenomen, mijne is van koppel 101 staat op het certificaat.

*Esther*

@ Leuk is dat, lekker niks zeggen. :D

@ Jahaaaa Rob, in feb mag je voor jezelf wat leuks uitkiezen uit de 'graaibak'  ;D Eén voordeel je pakt altijd een goeie bij Thierry. :D

@ Oh goeie Bonnie, ik heb het er even bijgepakt. Ik heb een man uit koppel 081. Wooooooow, kunnen we ruilen ;D Heb je zelf je valkje uitgezocht of had hij al een bepaalde in gedachten voor jou?

@ Fotooos komen er aan Tjerk.

Rob S

Citaat van: *Esther* op 20 september 2008, 20:17:09
@ Leuk is dat, lekker niks zeggen. :D

@ Jahaaaa Rob, in feb mag je voor jezelf wat leuks uitkiezen uit de 'graaibak'  ;D Eén voordeel je pakt altijd een goeie bij Thierry. :D

@ Oh goeie Bonnie, ik heb het er even bijgepakt. Ik heb een man uit koppel 081. Wooooooow, kunnen we ruilen ;D Heb je zelf je valkje uitgezocht of had hij al een bepaalde in gedachten voor jou?

@ Fotooos komen er aan Tjerk.



Haha ja dat klopt, maar ik vind het toch nog wel een hele klap geld hoor voor een vogeltje. Ik bedoel van, hij zal je maar wegvliegen of doodgaan. Maar hopelijk verkoop ik mijn vogels die ik nu nog te koop heb een beetje goed, en wie weet zit er dan een mooie lutino bleekmasker voor mij in. En bovendien is er in januari eerst nog een andere hobby aan de beurt, er moet dan een andere motor komen. Pff al die dure hobby's toch ook :P

*Esther*

20 september 2008, 22:25:07 #463 Last Edit: 20 september 2008, 22:30:00 by *Esther*
@ Aha Rob ook van de motoren?
Ik niet meer, ik heb op diverse motoren gereden maar geen race machines.
Mijn leukste motor was een honda all road, met cross banden. Voor woon werk verkeer maar effe normale banden er op laten zetten.
Het crossen wat me vroeger wel wat leek, is er nooit van gekomen.
Mijn man is er nog wel heel druk mee. Hij bouwt nu oldskool choppers.




Nu echt foto's!!!


TYCOON









Mooi he!?
Hij moet natuurlijk nog helemaal door kleuren. Het is een bleekmasker dominant pastel.




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.