4 mei 2024, 05:11:04

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

*Esther*


*Esther*

Citaat van: kenay86 op  9 september 2008, 18:42:55
jaaa goed  Yenthe! ga maar goed wapperen met die mooie vleugeltjes van je! nu nog goed leren zaadjes eten he? des te sneller mag je hier komen wonen samen met tailey ;)

ik hoop dat ik je snel mag komen halen zodat we lekker samen op bed kunnen knuffelen en kroelen en natuurlijk trosgierst eten, want dat zal je de eerste week in ieder geval lekker veel krijgen ;)

veel liefs van je nieuwe baasje

YENTHE zit nu in mijn nek onder m'n haar. :D

*Esther*

9 september 2008, 20:29:37 #422 Last Edit: 9 september 2008, 20:33:07 by *Esther*
Citaat van: Roxy op  9 september 2008, 20:23:28
Hallo Esther,

Wat zijn het toch mooie valkjes, maar die van mij is het mooist ;D. De naam voor bontje 9 wordt Zoe. Spreek uit als zowie, krijg de puntjes niet op de e :).

Groetjes Roxanne

Volgens mij hebben we dezelfde smaak....
Mijn tweede naam voor een evt dochter (die we niet meer gaan krijgen hoor) zou Zoï zijn geweest. Lache he, eerst Noa en nu Zoï.
Zij zit nu ook onder mijn haar aan de andere kant. ;D

Randy

hej esther 8)

gaaat goed hier zo te zien ;D
wat worden jou valkjes ook al groot zeg, :P
ook leuk dat je voor iedereen baasje hebt!

ook leuke fotos;p


Groetjes Randy ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Roxy

Hoi Esther,

dat is toevallig. We hebben wel een goeie smaak ;D.
Zo te horen worden het lekkere kroelkippen.

Groetjes Roxanne

Landiej

10 september 2008, 09:24:49 #425 Last Edit: 10 september 2008, 12:55:46 by Landiej
Citaat van: Roxy op  9 september 2008, 21:18:27

Zo te horen worden het lekkere kroelkippen.



:D Gezellig toch?!

De megavilla voor Oy en Loekie staat voorlopig nog even in de tuin:



*Esther*

Citaat van: Randy op  9 september 2008, 20:34:29
hej esther 8)

gaaat goed hier zo te zien ;D
wat worden jou valkjes ook al groot zeg, :P
ook leuk dat je voor iedereen baasje hebt!

ook leuke fotos;p


Groetjes Randy ;)


Bedankt!

*Esther*

@Roxanne, Zoë eet al zelf!


@Jolanda, dat is een mega kooi!! :o Heerlijk de ruimte voor de beide valkjes. Ik zal zo eens even kijken of er al één is uitgevlogen.


*Manon*

Hoi Esther,

Mooie jongen heb je  :D

Landiej

Citaat van: *Esther* op 10 september 2008, 14:27:38

@Jolanda, dat is een mega kooi!! :o Heerlijk de ruimte voor de beide valkjes. Ik zal zo eens even kijken of er al één is uitgevlogen.


Oeh :D Ik ben benieuwd! Zijn ze nu op een leeftijd dat uitvliegen normaal is?

De kooi is inderdaad héél groot. Via Marktplaats gekocht. Heb me daardoor een beetje verkeken op de afmetingen ;D Ik woon voorlopig in het huis van mijn ouders (staat te koop, mijn ouders verhuizen over een week of 2 naar hun nieuwe appartement). Hier past het nog prima allemaal, maar het is de bedoeling dat ik straks een plekje voor mezelf vind. Ik vrees dat zo'n grote kooi daar niet gaat passen  ::)

Maargoed.. als het zover komt verschijnt deze kooi weer op Marktplaats en koop ik een nieuwe kleinere kooi :)

*Esther*

@Manon, bedankt!

@Jolanda, Ben je bekent met het virus?? Je kooi heb je zo vol... als het past in je huisje natuurlijk. ;D

grEsther

Roxy

Citaat van: Landiej op 10 september 2008, 09:24:49
Citaat van: Roxy op  9 september 2008, 21:18:27

Zo te horen worden het lekkere kroelkippen.



:D Gezellig toch?!



Zeker heel gezellig!

Het is echt een mega grote kooi, daar zullen je valkjes het heel erg naar hun zin hebben

*Esther*

11 september 2008, 20:19:37 #432 Last Edit: 11 september 2008, 20:37:51 by *Esther*
Hoi,

De bontjes van L&L eten alle drie zelfstandig!
Roxanne komt volgende week langs om haar ZOË op te halen.
Trudy komt misschien het weekend INDY ophalen en dan de laatste nog.

De twee bontjes OY en LOEKIE van Q&I zitten nog in het blok. Daar zal ik morgen weer foto's van maken. YENTHE zit weer lekker binnen. Volgepropt door pa en moe met misschien nog een hapje pap van mij straks.

En een ei hoort er bij.... er lag een kwartel eitje! Met dit kouder wordende weer had ik dit niet meer verwacht. Het is een beige/groenig eitje. Weer eens wat anders dan een wit eitje. Het eitje is ongeveer even groot als een valkjes ei maar iets boller.


En ik heb een fanatieke wipwap gezien van Twinboy (tuurlijk wie anders :o) met Nanoek. Nanoek is bleekmasker opaline bont dus dit is helemaal geen handige combi. Tenzij Twinboy split is voor witmasker maar dat weet ik dus niet.
Ik wil in de winter alle valkjes bij elkaar zodat ik de blokhut en kweekkooien goed kan uitmesten. Dat er zo snel weer nieuwe koppels zouden ontstaan was niet de bedoeling.
Dus als de beide bontjes van L&L zijn opgehaald gaan zij ook de grote voliere in.



POETIH of PICCOLO?

Dafrinja

Hahahaha Esther! Je moet nu toch zo langzamerhand wel weten dat Twinboy zich niet laat koppelen?!?! ;D :P ::)

Groetjes!!!

Dafrinja

*Esther*

Citaat van: Dafrinja op 11 september 2008, 20:54:54
Hahahaha Esther! Je moet nu toch zo langzamerhand wel weten dat Twinboy zich niet laat koppelen?!?! ;D :P ::)

Groetjes!!!

Dafrinja

8)