30 april 2024, 17:47:34

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Hele leuke namen.  :D
En je plannen voor volgend jaar zien er (als ik alles goed heb begrepen  ;) ) er goed uit.  ;D

Je nieuwe mooie bleekmaskertje is prachtig !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Citaat van: *Yvon op 31 augustus 2008, 21:52:17
Hoi hoi

Hele leuke namen.  :D
En je plannen voor volgend jaar zien er (als ik alles goed heb begrepen  ;) ) er goed uit.  ;D

Je nieuwe mooie bleekmaskertje is prachtig !!  :-*

Groetjes Yvon



Ja je hebt helemaal gelijk.
Ik heb zelf een beeld voor ogen maar voor een ander is er niks van te volgen.
Zie mijn vraag in jou dagboek. Dat onderstreept het wel denk ik ;D Toevallig.


Randy

hej esther 8)

k vind je bleekmasker egt hipheid 8)
maar verschil met bleekmasker en geelwang is dus dat met bleekmasker het hele masker lichter is tog??

neem me mijn blondheid niet kwalijk :-[ ;D :P

ennuh ik heb als het goed is volgend jaar witmasker cinnamon popjes  ;) ;)
is geen hint hoor^ ::)
:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mandy

Wat een prachtig valkje! :D

En weer volop plannen, heerlijk is dat toch hé. :)
En aan een naam kan ik je niet helpen, ik zou 'm Piet noemen, omdat ie zo geel is als een kanariepiet hahaha! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

kenay86

hey esther,

beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je lutino bleekmasker! wat is hij/zij mooi zeg!

ik las tussen neus en lippen door, dat je een cinnamon witmasker bont ofzo zocht voor als het een man is, als jouw ventje wat straks hier komt wonen split is voor cinnamon dan kan dit er zeker uit komen :D misschien wel een leuk idee om met na komelingen te kweken, maar misschien ook weer niet zo handig nu ik er over na denk... ach ja :D

ik ben in ieder geval heel erg blij met mn nieuwe ventje! ben benieuwd hoe die er nu uit ziet :)

groetjes desire

*Esther*

Voorproefje, vanavond na 21 uur meer foto's!

gr Esther




Let op het kleur verschil tussen de bonte witmaskers! Is die ene cinnamon?? Toch wel erg donker voor een cinnamon.

kenay86

ik vindt ze ook wel erg donker voor cinnamon hoor :) ze hebben wel hele lieve koppies alle drie :-* ben benieuwd naar de foto's vanavond en welke er voor mij wordt :D heb je al enig idee wanneer dit bekend wordt?:)

geef ze alle 3 maar een dikke knuffel van mij :)

groetjes desire

*Manon*

Hoi Esther,

Mooie plannen  en een mooie bleekmasker zeg!!
Pffieuwww en dan nog een naam met een P... ik vind dat je hele leuke namen uitgezocht hebt... waarom moest ie eigenlijk het liefst met een P beginnen??

Landiej

Citaat van: *Esther* op  2 september 2008, 13:36:12
Voorproefje, vanavond na 21 uur meer foto's!

gr Esther




Let op het kleur verschil tussen de bonte witmaskers! Is die ene cinnamon?? Toch wel erg donker voor een cinnamon.


Oeh!

Ook nieuwe foto's van mijn mannen?
Of staan die ook al op de foto hierboven?  :-\ :D

kenay86

volgens mij zijn dit ook jouw jongen :) althans, als jij jolanda bent :D

Landiej


Rob S

Wauw Esther, wat een prachtige valk!

*Esther*

2 september 2008, 21:53:33 #387 Last Edit: 3 september 2008, 11:48:23 by *Esther*
Foto's van het nest van Quapo en Ino.

Bontje 1 = bont witmasker (cinnamon?)



Bontje 2 = bont witmasker


Bontje 3 = bont



Bontjes 1 en 2   *edit* ;)



Jolanda dit zijn inderdaad jouw mannen. Maar als de iets lichtere wel cinnamon blijkt te zijn, is dat een pop.
Geef maar aan welke jij wilt.

Eind september zouden ze mogen verhuizen. Als alles gaat zoals zou moeten.


En de rest bedankt voor de complimenten.

groetjes Esther

kenay86

ach wat een lieffies zeg!

ik vindt deze toch wel het liefste!

ben benieuwd welke uiteindelijk voor mij blijkt te zijn :D

ik denk niet dat bontje 1 een cinnamon is, daar is ie toch veel te donker voor? misschien lijkt ie iets lichter door dat de split er door heen is te zien ofzo? weet niet of dat kan bij valkparkieten, bij hamsters kan dat wel in ieder geval..

snel de foto's in mn dagboekje plakken en uitprinten :D dank je wel voor de foto's esther! geef nog maar een keer een stevige knuffel van me :)

Landiej

2 september 2008, 22:14:32 #389 Last Edit: 2 september 2008, 22:17:11 by Landiej
Klopt het dat op de laatste foto niet bontje 2 en 3 maar bontje 1 en 2 staan? Of heb ik de namen bij de foto's verkeerd begrepen?

Na overleg (met vriend Laurens) hebben we besloten dat we de valkjes van de tweede en de derde foto erg leuk vinden.




Dat zijn dus bontje 2 en bontje 3?