30 april 2024, 20:37:58

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

Caroline

Mandy heeft het ook ooit gehad .... een koppel .... alle zonen werden witmasker, alle dochter albinootjes.

4 nesten later had ze ik geloof bijna 20 witmaskers maar geen enkele albinodochter, wel 1 witmasker dochter, een reversed crossover.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Die roodoogjes zijn blijkbaar dan niet zo snel... moet effe op gang komen  ;D
Ja ik ouwehoer er wel over... maar baal er stiekem ook wel van hoor, want ik heb ook zo'n roodoogje bij je gereserveerd hé... dus eigenlijk moeten we hier dan niet over lopen te dollen, maar ja.. wie weet komt er een dag en dan kijken er een paar rode ogen je aan.... ;D ;D ;D

Groetjes Manon

*Esther*

Citaat van: Karin op  7 augustus 2008, 18:28:04
Gefeliciteerd met je kwarteltjes ! Wat schattig zeg. Als ik ooit een buitenvolière heb ( moeten we eerst verhuizen  ;D ) wil ik ook een paar kwarteltjes, maar ik denk dan dat ik het alleen bij hennetjes hou. Anders heb ik er ineens een heleboel  ;D ;D ;D


Hoi Karin,
Zo hard hoeft het niet te gaan hoor met kwarteltjes. Er zijn er zoveel uitgebroed in broedmachines dat de meesten niet goed meer weten hoe het moet.

Mocht het wel zo wezen dan raakik ze vast wel kwijt hier in de buurt. Ik heb toch wel een tijdje moeten zoeken voor ik ze in de buurt vond.

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  7 augustus 2008, 18:43:06
Balen Esther, van de afgestorven eitjes en van het feit dat er geen roodoog bij zit.

Maar het zegt niets hoor, ik heb toen ik net begon 1 jaar 2 nestejs van elk 5 jongen gehad, allemaal zwarte oogjes. Tweede jaar weer, 5 jongen allemaal zwarte oogjes. En toen kwam de 2e ronde en zaten er ineens een paar lutino's bij, vanaf toen had ik ze elk nest.



Citaat van: Caroline op  7 augustus 2008, 19:18:51
Mandy heeft het ook ooit gehad .... een koppel .... alle zonen werden witmasker, alle dochter albinootjes.

4 nesten later had ze ik geloof bijna 20 witmaskers maar geen enkele albinodochter, wel 1 witmasker dochter, een reversed crossover.  ;)


Citaat van: *Manon* op  7 augustus 2008, 19:29:08
Die roodoogjes zijn blijkbaar dan niet zo snel... moet effe op gang komen  ;D
Ja ik ouwehoer er wel over... maar baal er stiekem ook wel van hoor, want ik heb ook zo'n roodoogje bij je gereserveerd hé... dus eigenlijk moeten we hier dan niet over lopen te dollen, maar ja.. wie weet komt er een dag en dan kijken er een paar rode ogen je aan.... ;D ;D ;D

Groetjes Manon


Ja dames ik zal geduld moeten hebben.
Er mag evt ook wel een geelwang geboren worden dan weet ik wel zeker dat Lucky een zoon is van Laluna. Dan zou het nog kunnen wezen dat Laluna, fallow was. En dan zou er dus een fallow met geelwang popje bij moeten..... Maar in dat geval ga ik op zoek naar een echt lutino-geelwang man evt split. En mag Lucky verhuizen met zijn split fallow geelwang.

gr Esther

*Esther*

Ik dacht dat ik het hier al had neergezet.... ???
Quapo en Ino hebben nu 3 donsjes, 2 witte en 1 gele. Nog 1 eitje te gaan. :D

De bontjes van L&L doen het super goed. Ze worden niet zwaar bont maar dat heeft ook z'n charmes.
Ze zijn alle drie keurig geringd en laten het zitten. En super volle kroppen maar ja ik heb net gekeken voor de nacht ;)
Ze worden bont (man) split opaline, opaline bont(pop), kanssplit witmasker en de mannen misschien dus split lutino.........

Naud (albino) is echt een man. Ik hoorde een fluitje wat ik niet kende en ben op het konijnenhok gaan zitten om naar binnen te kunnen kijken. Na 20 minuten begon hij weer te fluiten en te roffelen. JOEHOE!!!!

Doeiii

•=Bonnie=•

Kijk dat klinkt super :)

Ik ben benieuwd hoe Quapo en Ino hun jongen opdrogen :)

Caroline

Gefeliciteerd met je donsjes en je .... nieuwe albinoman!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

hoi Esther..

gefeliciteerd  met je donsjes en toppies dat het echt een albino man is..

Baco doet het echt hartstikke goed en de kale plekjes groeien alweer mooi dicht.

gr gerdy

*Esther*

Foto tijd!



Donsjes van Quapo en Ino. Vierde eitje zat niks in  ::)





De 3 jongen van Lucky en Loenatik, van oud naar jong. Ze worden geplukt. >:(
Ik vind het lang duren voor de wangen van het oudste jong zichtbaar worden...... Zit er toch geelwang in??

gr Esther

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dafrinja

ohhhh liefffff! Ik kan niet wachten ze in het echt te zien ;D

Groetjes!!!!!!

Dafrinja

Rob S

Hey Esther,

Spannend, maar nog een dag of 2 a 3 en dan weet je zeker of er een geelwangetje tussen zit. Ik ben erg benieuwd, zou wel super gaaf wezen als er een geelwang tussen zit. Dan kun je toch lutino geelwang poppen kweken of niet?

Gerdy

wat ontzettend lieffff..ben heel benieuwd of er een geelwang tussen zit.

gr gerdy

*Esther*

Citaat van: Caroline op 13 augustus 2008, 21:50:19
Ach wat een lieffies.  :-*

bedankt :)

Citaat van: Dafrinja op 13 augustus 2008, 22:21:20
ohhhh liefffff! Ik kan niet wachten ze in het echt te zien ;D

Groetjes!!!!!!

Dafrinja

Tot vrijdag ;)

Citaat van: Rob S op 13 augustus 2008, 22:41:26
Hey Esther,

Spannend, maar nog een dag of 2 a 3 en dan weet je zeker of er een geelwangetje tussen zit. Ik ben erg benieuwd, zou wel super gaaf wezen als er een geelwang tussen zit. Dan kun je toch lutino geelwang poppen kweken of niet?

Lucky kan ook nog bronze-fallow als split hebben en dan krijgt hij geen lutino-geelwangen.

Citaat van: Gerdy op 13 augustus 2008, 22:43:15
wat ontzettend lieffff..ben heel benieuwd of er een geelwang tussen zit.

gr gerdy

Bedankt, ik ook!

♪ Marlies

Hoi Esther, ;D

Ook hier is het weer spannend.
Leuk, wangen turen. :P

Groetjes Marlies ;)