27 mei 2024, 00:42:26

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

*Esther*

Hallo,

Hier even een foto van vandaag.
3 bonte witmasker en 2 lutino cinnamon bonte witmaskers (albino's!). De albino's zijn dus een verrassing, ik wist niet dat Ricky split is voor lutino.

Eentje, de jongste,  heeft zijn koppie nog hangen maar had een mooi gevulde krop.
2 bonte witmaskers hebben misschien al een bestemming, maar daar is nog wat twijfel over.

Ik heb besloten om Jaune, cinnamon opaline bonte geelwang  pop te koop te zetten.
Ze is vriendjes met Noknok maar daar blijft het bij. Misschien dat ze ergens anders wel een partner kan vinden? De rest van de koppels is aardig gesetteld.

Ook gaan Mister en Kuifje verhuizen en misschien Noknok ook wel maar dat zie ik wel. Misschien houd ik een bont popje als partner voor Noknok.

Ik wil graag ruimte maken voor eigen kweek.



groetjes Esther

Caroline

Lief!!!  :-*

HEt is wel zoekplaatje.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Quendi

Links onder!  ;D

groetjes Sietske

Caroline

Ja, linksonder zie ik inderdaad 1 albinootje maar ik zie nummertje 2 niet.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

wat een super leuk nestje joh!  :)

*Esther*

Bedankt!

nr2 zit voorover met haar koppie tegen het koppie van nr1 aan. Je kunt de oogjes dus niet zien. :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

19 juni 2008, 21:05:28 #217 Last Edit: 19 juni 2008, 21:12:59 by *Esther*
Hoi,hoi,

Noknok is verhuisd naar Nunspeet. Het oude manneke is nu al twee keer langs geweest en was helemaal gek van Noknok. (En van nog meer valkjes maar die deed ik niet weg ;) ;D ) Hij had mijn site ook aan zijn broer getipt die een voliere van 6x6 of zo aan het maken was of al had. (ik verstond hem niet altijd even goed :-[) Dus misschien heb ik dan nog een potentiele koper als ik veel valkjes nog krijg dit seizoen. ;) :D

Vandaag het tamme wildkleurtje wat binnen zit, mee naar Noa haar klas genomen. Super tam valkje en wilde bij iedereen wel zitten. Noa helemaal trots natuurlijk. (ik ook ;)) Een soort van mini spreekbeurt in groep 3. ;)

Verder zijn Mister en Kuifje nu definitief gereserveerd. Zij verhuizen naar DenHelder naar een voliere van 2x6 meter! Wat gaaf als je zoveel ruimte hebt. Zowel voor de valkjes als voor de mensen ;D met valkjes verslaving.
Heel misschien willen ze Jaune en het wildkleurtje ook wel er bij nemen maar dat werd eerst nog overlegd. Het wildkleurtje is mogelijk split geelwang en bont, dus als deze twee elkaar leuk vinden krijgen ze erg leuke jongen!

En dan maar hopen dat de rest eens laat zien of ze geelwang of bleekmasker zijn...... :-\ Dat schiet niet op. Ik zie Noppes en Nanoek wipwappen maar zodra er een blok hangt, zitten ze samen in het blok te wachten tot er een reutemeteut eitjes ligt.... die niet bevrucht zijn. Ook plukt Noppes Nanoek behoorlijk wat ik ook erg irritant vind.

Dus misschien ruil ik nog het een en ander maar dat moet ik nog even uitvogelen ... of uitvalkeren. ;D

O ja het nestje van 5 witte donsjes gaat super!

groetjes Esther

•=Bonnie=•

zonde dat je NokNok verkocht hebt.. gaat ie nu naar Nunspeet of naar Den Helder???

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 19 juni 2008, 21:09:32
zonde dat je NokNok verkocht hebt.. gaat ie nu naar Nunspeet of naar Den Helder???

Oh foutje....

Caroline

 ;D ;D Ik las het ook al.

Maar .... hij is dus naar Nunspeet??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Of naar Den Helder  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 19 juni 2008, 21:09:32
zonde dat je NokNok verkocht hebt..

Ik vind het ook zonde hoor. Maar hij is echt over. En nu nog lekker jong  om bij anderen zijn jaren te kunnen slijten. Ik had de indruk dat hij dat wel gaat doen bij het oude manneke.
Het zelfde heb ik met Jaune vind ik ook erg zonde. Maar ze lijkt geen aansluiting te vinden bij de rest. Ze wordt ook niet opgejaagd maar zit meestal bij Noknok en samen doen ze verder niks. Omdat ik toch wel wil kweken; ik moet een doel hebben anders is mijn motivatie foetsie.

*Esther*

Heeeej, moeten jullie geen voetbal kijken!!!!!

carco

Ikke niet en jij dan  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!