21 juli 2025, 14:03:56

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

Voor het afleren nog een paar foto's voordat Arie weer zijn hokje in gaat voor de nacht:

Ik ga me verstoppen hoor!!!!

Nou ja zeg... zomaar een flits??

Ik wil niet op de foto....

Tzit hier toch wel aardig... op zo'n touw.. wel wat anders dan mijn stok...

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Hoi Kimm, jij ook fijne pasen!! Trouwens iedereen goede pasen! ;)

Ik had een vraagje misschien weten jullie het antw?
Hoelang moet je dat bogena multi vitamine gebruiken? Of mag je het altijd in het water doen? Staat niet echt in de bijsluiter...

En nog een vraagje: (had ook al een nieuw bericht geopend op gedrag) maar miss is er hier iemand die mij dat kan vertellen...

Arie zit op z'n tijd van die hupjes te maken en maakt daarbij een kort geluidje, met de vleugels wat bol... en ook doet ie dan zijn gehele veren omhoog gespreid... wat is dit? Machogedrag? Of opvallen voor een andere valkparkiet die er helemaal niet is?! Haha... Vage Arie... Tlijkt dan net een pauw.. hihi

Dierenfreackske

Haha ...typisch een mannelijk valkje dus he ! Fijn paasweekend ! Grtjs Ann

BaUkJe

Weer foto's!!!!
Eerst heel onschuldig is Arie bij mij komen zitten op de laptop.... TOTDAT..... (iets wat ie nog NOOIT heeft gedaan) zie foto!

Ik zit hier nog heel onschuldig.....

Nog onschuldiger.....

TOTDAT: Ik mijn zelfgemaakte pizza zit te eten.... en ineens een Arie op mijn hand kwam zitten!!!

Deze foto is helaas niet zo scherp... beetje jammer...

Hij is zelfs zo erg geweest om stiekum mee te eten van mijn pizza.... haha dit heeft Arie nog NOOOOOIT gedaan.... ik kan dus ook niet eens meer zelf rustig eten hahaha

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...dat is ook hier heel herkenbaar al blijven ze niet lang zitten hier , ze schrikken zo snel hier , dat is wel jammer he ! en eet je dan gewoon door ? Hihi , goed hoor , smakelijk allebei en het ziet er dan ook een heerlijke pizza uit  . En zelfgemaakt dan nog , lekker , jammer dat je niets kan doorsturen om te proeven he ! Grtjs  ;D ;DAnn

BaUkJe

Hahaha, hij was ook lekker en ben gewoon door blijven eten.. dus hij zat op mijn hand waar mijn vork zat en ik ging gewoon snijden en eten! ;) Arie bleef mooi zitten haha.. Hij schrok niet.. Bleef mooi zitten en stiekum meeeten haha

Dierenfreackske

Hey Baukje ...wat leuk dat hij gewoon bleef zitten zeg , je hebt een fantastisch valke , weet je dat ? Arie wordt echt heel hecht aan jou , en dat is natuurlijk heel leuk he ! Hij wil gewoon altijd bij jou zijn he ! Dat vind ik zo lief he van hem !
Mijn valkjes schrikken te veel met mijn hond he ....haha...dat ze plots binnenkomt met haar staart zo in de lucht over en weer van enthousiasme , hihi ze doet wel geen vlieg kwaad natuurlijk hoor ! Zo'n lieve meid is het ! Ga nu lekker in me bedje , hihi....bye Ann

BaUkJe

Mijn vriend is hier niet zo heel vaak, maar als hij hier is doet hij Arie ook uit de kooi, Arie komt heel snel bij hem zitten, terwijl Arie hem niet zo heel goed kent.. dus ik denk dat Arie gewoon een allermans vriendje is.... lief he...

BaUkJe

Anke

Hoi Baukje,
Leuke foto's van je kanjer!!
Wat zie ik nu.... ook nog een fotoboekje....
Is dat boekje nummer 3? :o ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Jaja Anke, boekje 3, maar dan alleen een foto boek! ;) Ik had al een tekst gemaakt met dat er een kopje kon komen speciaal voor alleen foto's... Dus ik d8 ik begin er gewoon mee, wie weet volgen er meer!

♥Debby♥

Ik zag net de foto's van Arie.. mooi hoor.. alleen waarom zet je ze niet hier bij dan?? is toch net zo makkelijk.. anders krijg je heel veel dagboekjes..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

BaUkJe

Ja dat is waar, maar heb ze allemaal al eens in mijn dagboekje gebruikt... vond het wel leuk om alleen een foto boekje te maken met alleen foto's.. want ze houden hier zo van foto's!  ;)

BaUkJe

Hallo allemaal!!!
Gisteren had ik visite van een vriendin van mij... ik d8 laat ik Arie eens ff eruit doen kijken hoe hij hierop reageerd... Arie ging mooi naar zijn speeltuin, want ja .... visite moeten we ook leren ;)
We hebben vandaag witte pasen! Bij jullie ook? Of is friesland alleen in het wit? gr en fijne paasdag nog...