19 juli 2025, 23:00:40

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Citaat van: BaUkJe op 13 november 2008, 22:20:30
Citaat van: Dierenfreackske op 13 november 2008, 21:53:15
Hoi Baukje , wat een leuk spiegeltje he !
Daar zijn valkjes gek op he, grtjs Ann

Ja indd! Maar ze moeten er niet agressief van worden! Want dan beland het spiegeltje snel in de prullenbak haha

Ohja kimm, ik douche hem al in de douche.. klinkt raar maar waar! :) Hij zit dan op de stang van het douchegordijn en spuiten maar met de bloemenspuit.... Oh wat is arie dan zielig NOT! haha ;)

Hoi , ja , als ie aggressief wordt zou ik het ook in de prullenbak werpen he , hihi ! Grtjs Ann

BaUkJe

Eindelijk weer eens een berichtje uit het koude noorden van het land! Arie zit ontzettend in de rui! Allemaal veertjes en stofjes.. En aangezien ik mijn meubels aan het verven ben, is dat zeker niet handig! Hij heeft me vanmorgen lekker wakker gezongen bovenop de deur! Het beruchte belletje met dat spiegeltje is er alweer een aantal dagen uit en ik moet zeggen dat de agressie weer is afgenomen gelukkig! Hij zit nu lekker te snavelknarsen bovenop de kooi! Nou voor de rest weinig nieuws! Gr en fijne dag van Arie en Baukje

Dierenfreackske

i , sommige valkjes zijn ook iets aggressiever als ze beginnen te ruien en dan als ze broeds zijn ook,  zie je wel dat de agressie is afgenomen he ....het zal de rui geweest zijn he ! Grtjs Ann

BaUkJe

Indd Ann, hoop dat ie wel snel over is.. tis allemaal hatsjoeeeeeeeeeeeee stofjes hier! :(

*Manon*

Hoi Baukje,

Ben ik ook weer, was een tijdje afwezig hier, maar nu ben ik ook weer in jouw boekje.
Hoe gaat het met Arie en de douche?
Hier vond Tibeau het helemaal geweldig, hij ging er echt voor zitten, terwijl Zazcha hem aankeek zo van: volgens mij spoor jij nie  ???
Maar naarmate ik vaker een douche gaf vond Zazcha het ook steeds leuker worden en nu vinden ze het wel fijn..

Die rui.... je kunt er niet in de buurt komen of er dwarrelen overal stofjes, ik heb er nu ook eentje in de rui en het is niet fijn inderdaad, ook niet omdat ze er zelf niet uitzien momenteel.. maar één troost... het komt goed  ;)

Groetjes Manon

BaUkJe

Hey Manon, gezellig dat je er ook weer bent! Ze worden er innd wel mooi van.. na de rui! Ennuh het douchen is hier nog steeds geen pretje... hij kijkt er zooo zielig bij als ik hem ga douchen.. Maar nu met de rui is het wel lekker denk ik voor ze... nou ja.. we gaan vrolijk verder met douchen, en wie weet vind ie het ooit wel leuk! Gr Baukje

Dierenfreackske

Hey , fijn dat je gewoon verder probeert met het douchen , ooit vind ik het heel leuk hoor , na de rui misschien ?? Grtjs Ann ;D ;D ;D

BaUkJe

IEDEREEN DIE IK VERGETEN BEN:

Prettige kerstdagen en alvast een GOED en GEZOND 2009!!!

Gr Baukje en Arie

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

BaUkJe

Hallo allemaal!!! De kerstdagen weer overleefd? Ik wel! Ik werd vanmorgen alweer vroeg wakker gekrijst haha het duurde te lang voordat ik uit mijn bed kwam! En meneer ging krijsen om eruit! (vanmorgen half 10) Ik hem uit de kooi gehaald en ben weer in bed gekropen, totdat het voor hem echt te lang duurde landde hij maar op mijn hoofd die ik onder de dekens had! En ook nog es mooi gaan zingen op mijn hoofd die onder de dekens zat! Oh oh oh wat kunnen valkjes toch weer ongeduldig zijn! Heb nog een mooie foto!!!! Vond ik nog op mijn oude digitale camera!
Ik zal zo naar me werk... :( geen zin in maar ja het moet...
Gr Baukje en Arie

Kimm

hahaha ik zie het al helemaal voor mij ;D  ;D
wat zijn ze toch slim!!!
mooie foto trouwens :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Als ik het kon filmen.... dan was het lachen geblazen denk ik! Ik hoop dat ik morgen mag uitslapen! Nou ja half 10 is ook al uitslapen... volgens Arie :P haha

Dierenfreackske

Hahaha , Baukje , wat moest ik lachen weer , ja , en wat een hele mooie fotoen wat is ie mooi he !
Ik zou dat ook wel eens willen zien , Arie op je hoofd terwijl je nog in bed ligt he , hihi!
Eigenwijs zijn ze zeker wel he , liefs Ann ;D ;D

BaUkJe

Vanmorgen heerlijk kunnen uitslapen gelukkig!! Geen vogel op mijn hoofd! En geen gekrijs!! Had me gordijnen dicht om het zo donker te laten lijken haha... heb hem gefopt! :P Maar heb heerlijk kunnen uitslapen! Daar gaat het om....
Voor de rest weinig nieuws... ja tis koud buiten! :( Morgen schaatsen denk ik?

Kimm

haha geen vogel op je hoofd ;D  ;D
ik kan ook vrij lang slapen hoor hier. het is gewoon lekker lang donker,dus ze slapen wel.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010