19 juli 2025, 00:18:53

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

Tot vandaag nog geen nieuwtjes.... Hij is nog niet op mijn vinger gestapt, wel heeft hij met zijn voetjes mijn duim geraakt... maar dit vond Arie niet zo leuk hihihi (voelt natuurlijk wat vreemd;))

BaUkJe

**NIEUWE FOTO'S!!!!**

Hij heeft een nieuw vriendje: zijn ladder ;) Deze zit al vanaf we hem hebben in zijn kooi, maar hij komt er nu pas achter dat ie toch wel heel aantrekkelijk is hihihi. Hij zit erop als een directeur ;D en heeft het hoogste woord op die ladder hahahahahaha  ;D Zie maar naar de 1e foto!

BaUkJe

Lange tijd geleden!!! Weer wat nieuws in Arie zijn kooi:
Een spiegeltje!! Hahaha je lacht je dood!
Hij heeft het nieuwe spiegeltje al helemaal afgelebberd, dus dat word weer eens schoonpoetsen  ;D Ook is die lieve deuntjes aan het doen tegen zijn spiegel namelijk: prrrrrrrrrrrrrrrr en vleugels bol... en leuke andere deuntjes zingen! Een echte macho dus! ;) Heb ook filmpjes, maar ja hoe krijg ik die op mijn dagboek?

BaUkJe

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!!! Hij heeft zonet voor het eerst een voetje op mijn hand gezet!!!! Joehoeeeeeeeeeeee ben zo blij! Wat een schatje ist ook he!?

Anja

Hoi hoi,

Goed nieuws hier zeg. Te gek. Ga zo door zou ik zeggen.

Je hebt ook weer mooie foto's geplaatst.

Een filmpje kun je eerst bv uploaden op Youtube of Fotobucket en de link hier plakken net als de foto's.

Groetjes Anja

BaUkJe

1 februari 2008, 23:14:52 #35 Last Edit: 1 februari 2008, 23:23:56 by mexxgurl
De 1e foto van 2e keer (dag) voetje op mijn hand!!!! Zie foto!!!! Ben zo blij met mijn Arie!!!! ;) ;) ;)

Ohja en kijk eens naar zijn nieuwe spiegeltje? Helemaal afgelebberd! ;) hihihihi

Anja

Goed gedaan saampjes hoor. Wat een knapperd is ie toch hè.

Groetjes Anja

BaUkJe

Een echte knapperd! Hij wou al bijna het 2e voetje erbij doen, maar dat vond ie nog beetje eng... Ook heb ik zo gelachen (niet hardop) want elke keer als ie van me hand af ging met zijn voetje, ging hij zwevend met dat ene voetje boven me duim hangen en voelen van sta ik nu stevig of niet.. Hij is op dit moment (23.28 uur) zijn speeltje aan het versieren je lacht je soms zo dood om dat beestje.. hahahahaha. Maar ik ga nu toch echt me bed opzoeken, want morgen moet er weer gewerkt worden :(
Ennuh Anja jij bent ook nog lekker laat aan het strunen (rondneuzen) hihihi leuk zo'n forum ;)

BaUkJe

Yesssssssssssssssssss vanmorgen ook het 2e voetje op mijn hand geweest!!! Gaat goed!!  ;D

Dierenfreackske

Heykes ....doe zo verder en je krijgt hem echt tam ....ik
dacht ...ik ga eens kijken in je dagboek ...wat een mooi valkje heb je ! Grtjs Ann

BaUkJe

Citaat van: Dierenfreackske op  2 februari 2008, 13:20:18
Heykes ....doe zo verder en je krijgt hem echt tam ....ik
dacht ...ik ga eens kijken in je dagboek ...wat een mooi valkje heb je ! Grtjs Ann

Hey hoi Ann, leuk dat je in mijn dagboek komt kijken!

Vanmorgen weer gelijk met voetje op me hand geweest... echt lief! Met het 2e voetje erbij is Arie nog wat uit balans.. dus heel lang zit hij niet met 2voetjes op mijn hand... maar dat komt vast nog wel! ;) We gaan gewoon door! We geven niet op!

Dierenfreackske

Hoi hoi...wat goed ...nu moet je echt alle dagen oefenen en dan vertrouwd hij je op den duur wel en voor je het weet zit hij helemaal op je vinger ! Doe zo verder !!Grtjs Ann

BaUkJe

Ook vandaag weer geoefend natuurlijk ;) maar nu gaat hij gelijk al met zijn voetje op mijn hand zitten eten.... (krijg alleen een beetje last van me arm want het is een rot houding) maar dat heb ik er wel voor over! Ik ga elke dag oefenen indd! Ik houd zo mooi een dagboek bij!

Dierenfreackske

Hoi hoi ...goed gedaan meid ! Houden zo hoor !
Wat gaat het goed zeg ! Grtjs Ann

BaUkJe

Arie was vandaag erg druk, en volop bezig met het proberen te slopen van zijn nieuwe spiegeltje! Er hangt aan zijn spiegeltje een belletje en ja die is zooooooooooo leuk! Volgens ons is hij in de rui, want er liggen steeds veertjes onder op de bodem. We wachten af.. Hopenlijk houd hij zijn mooie kuif wel!?