19 juli 2025, 23:07:22

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

Ja hij is zoooo lief, alleen smorgens vroeg voor de buren is hij niet zo lief, ik moet meestal smorgens vroeg al eruit voor werk/school/stage... maar ja dan is arie me toch aan het schreeuwen!!! Hij wil er gewoon uit, maar ik ga nu hem er alleen savonds uithalen... zodat dat wat vast word. Hopenlijk is hij smorgens dan rustig... Maar verder is hij super lief! Maar ik zal naar school... tis koud het heeft gevroren en moet ook nog es met de scooter! :( brrrrr, gelukkig geen sneeuw!

*~Jeanine~*

Hoi Baukje,

ik ben weer helemaal bij gelezen.
Je hebt schitterende foto's neergezet van je Arie.
Hij lijkt me ook super lief :D

Dierenfreackske

Ha...jij gaat met de scooter naar school , leuk maar niet als het berekoud is he ! Arie zal je vast wel missen als je op school bent he ! Grtjs Ann

BaUkJe

Leuk dat je weer bent bijgelezen Jeannine...! ;)
Hij is ook super lief hoor! Hij zit op moment weer heerlijk op de toetsen van mijn laptop.. haha en op zijn favo plaatsje.. bovenop de laptop.. Was net spagettie aan het eten (kliekje vanuit de mag! ;) ) En wie loopt me daar ineens door mijn spagettie heen! 1x raden... ARIE dus! Hij heeft nu de rooie saus nog aan zijn pootje hahaha zie ik nu  net.. lache... maar hij kreeg weer natte voeten en vloog gelijk weer weg erg he...
En Ann, ik denk dat Arie mij wel mist als ik naar school ben... Maar hij heeft de cavia's wel he... Zal strax voer voor ze allemaal halen, tis alweer op! Gaat weer snel.. Doei doei

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...hahaha...ook met de  spegetti ervandoor he ! Dat ze  dat allemaal toch zo graag lusten he ! Grtjs Ann

BaUkJe

Nou.. niet ermee vandoor.. maar wel midden op mijn bord met spagettie bolognese! Haha.. maar dat was een beetje te nat aan zijn voetjes en vloog snel weer weg... dus hij heeft niks geproeft haha

Dierenfreackske

Aha ...wat jammer , wacht maar als hij het eens geproefd heeft , dan wil hij niet meer weg , haha ! Grtjs Ann

BaUkJe

Ja hij moet het eerst maar eens proeven Ann! ;)
Dan is hij niet meer bij mij weg te slaan! haha

Weer (douche) foto's van vanmorgen:

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...heerlijk vinden ze dat he ,het douchen en daarna zijn ze lekker bezig met poetsen he ! Ze kunnen daar toch echt heel erg van genieten he , hier ook hoor , ze krijgen straks een flinke douchebeurt ook ! Mooie en leuke foto's en je ziet dat hij er duidelijk van geniet van het lekker nat zijn he ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Baukje,

Leuke douchefoto's,
heerlijk zo'n natte valkjes he. Ze zien er dan altijd zo leuk uit.
En ze rieken dan ook wel lekker :D

Groetjes Sally

Anke

Hoi Baukje,
Leuke foto's!!!
Wat is Arie toch een heerlijk eigenwijs valkje :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Leuk he ff badderen... laatst had ik arie op mijn schouder voor het eerst naar de keuken toe... en ja hoor... vloog ie niet gelijk tegen het raam aan!!! Oeps! :o Gelukkig hebben we hem weer te pakken gekregen op de hand en zo weer naar de kamer gebracht... dan blijven we maar in de kamer..

Arie zit momenteel weer op zijn favoriete plekje... bovenop de laptop... Hij zingt nu uit volle borst, zijn kopje gaat hoog de lucht in en zingen maar!! Haha je lacht je soms slap om Arie... Vanmiddag wassie vervelend... krijsen!!!! Echt de hele tijd door... heb niet naar hem om gekeken en genegeerd... hij bleef echter doorgaan... das minder!

*~Jeanine~*

Hoi Baukje,

Wat een super leuke "douche" foto's.

Gelukkig is Arie niet al te hard tegen het raam gevlogen :o
Een ongeluk zit in een klein hoekje.

En dat aandacht vragen dat hoort er af en toe gewoon bij.
Hier kan Baloo er ook wat van ::)

Dierenfreackske

Hoi Baukje , oei , dat moet schrikken geweest zijn toen Arie tegen het raam vloog , maar hij heeft en gelukkig niet pijn gedaan he ! Oef ! Zijn favoriete plekje is de laptop he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi baukje,

wat heb je mooie foto's geplaatst zeg! en mooi scherp, daar kan ik nog wat van leren ;D
arie ziet er goed uit en ik ben blij dat het allemaal goed gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010